ludoburgero skrev:
En ting som fremdeles er forstyrrende spørsmål,
og det burde være soleklart at noen stiller seg disse:
-Hvorfor er det så mye hemmelighetskremmeri rundt sikkerhetsvideoene av Pentagon?
Det er det ikke, men det er mye tåpelige "analyser" som skal "avsløre" de som falske.
-Hvordan kunne dette skje i et så godt bevoktet område?
Skulle vaktene skyte ned flyet med håndvåpen, er det det du sier? Uansett om de hadde antiluftskyts ville de ikke fått tid til å mobilisere et forsvar mot et såpass uventet angrep.
-Hvorfor er hullet i bygningen så lite, og hvorfor er nærliggende kontorer, inkludert utstyr, intakt?
Samtidig kan du spørre deg hvorfor lyktestolper og annet utenfor er slått ned i et mønster som passer til vingespennet på en 757? Hva med lukten av brennende flybensin som spredte seg utover etter krasjet? Eller hvorfor man fant vrakrester som tydelig kunne identifiseres som Flight 77? Eller hva med identifiseringen av likene etter de reisende ombord?
Forsøker du å fortelle meg og alle andre som leser her at USA har forfalsket alt dette, og samtidig fått selve Flight 77 med alle dens passasjerer til å forsvinne i løse luften?
-Hvorfor ble videoklippet filmet fra nærliggende bensinstasjoner konfiskert kort tid etter?
Jeg vet ikke om det du skriver der stemmer, men hvis det ble gjort var det nok i forbindelse med etterforskningen.
Når det gjelder Twin Towers:
-Hvordan kunne de kollapse uten bruk av eksplosiver?
Dette har vi vært igjennom før. Den intense heten fra brennende flybensin svekket bærebjelkene slik at bygget kollapset i en domino-effekt.
-Hvordan i all verden kan et passasjerfly fly i den høyden med den hastigheten?
??? Jeg vil tro det er fordi kaprerne
styrte det slik med vilje...
-Hvordan kan det ha seg at kaprerne fremdeles er i live?
Det er de ikke, men FBI har innrømmet å være usikker på enkelte av navnene de har kommet opp med. La oss heller spørre; hvorfor skulle USA bruke mennesker som fremdeles er i live som syndebukker for et selvmordsangrep? Syns du det virker logisk?
Dette er helt utrolig oppsiktsvekkende spørsmål.
Spørsmål som krever svar.
Nå har du fått dem