Drømmer, NDO & ut av kroppenlillebror's opplevelse

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

UnableStorm
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2007 22:52
17
Kjønn (valgfri): Gutt tror jeg..

lillebror's opplevelse

Innlegg av UnableStorm »

jeg gikk med lillebroren min, jeg skulle bli med han på lekebutikken. Vi gikk forbi en gammel mann og pluselig sier lillebror "hei leif!" (mannen het faktisk leif) "husker du når vi lekte på taket og jeg datt ned?" leif (den gamle mannen) svarte "Jeg hadde faktisk en venn når jeg var liten som datt fra et tak og døde men du kjenner ikke han?" lillebror sa "Din skrulling jeg døde jo ikke jeg står jo her!"

Er dette noe lillebrorn min husker fra sitt forige liv?

(jeg la ikke til navnet på lillebroren min og ikke etternavnet på "leif". det var ogå ganske mye mer snakking men ikke så mye om"opplevelsen")
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
@ngel
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Feb 2007 22:13
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: nittedal

Re: lillebror's opplevelse

Innlegg av @ngel »

stilig.....
Kanskje han gjør det... :)
Antall ord: 6
Image

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Valnar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Des 2008 17:33
15

Innlegg av Valnar »

Enten så er broren din veldig synsk.
Eller så har han minner fra et tidligere liv.
Eller så har han en livlig fantasi som tilfeldigvis matchet den gamle mannens ekte opplevelser fra barndommen. Hva tror du selv? 8)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

UnableStorm skrev:jeg gikk med lillebroren min, jeg skulle bli med han på lekebutikken. Vi gikk forbi en gammel mann og pluselig sier lillebror "hei leif!" (mannen het faktisk leif) "husker du når vi lekte på taket og jeg datt ned?" leif (den gamle mannen) svarte "Jeg hadde faktisk en venn når jeg var liten som datt fra et tak og døde men du kjenner ikke han?" lillebror sa "Din skrulling jeg døde jo ikke jeg står jo her!"

Er dette noe lillebrorn min husker fra sitt forige liv?

(jeg la ikke til navnet på lillebroren min og ikke etternavnet på "leif". det var ogå ganske mye mer snakking men ikke så mye om"opplevelsen")
Veldig innteressant.

Kansje du skulle prøve å få litt mere opplysninger ut av den gamle og samtidig med lillebroren din for å holde dem opp mot hverandre ?

I så fall skriv ned i en notatbok hva som sies, for det er lett å huske feil senere.
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links