hei engang jeg besøkte et hus som var hjemsøkt. jeg gikk rundt omkring og så meg rundt. jeg gikk ned kjeller trappa, åpnet døren, og plutselig sto det en demon eller et spøkelse rett foran meg.
jeg fortet meg vekk som fort som mulig. men den var etter meg. jeg følte den gikk inn i meg.
det var som om noen prøvde og kvele meg jeg mistet pusten og landet på gulvet etter 2min.
våknet jeg og ble gal... det sa vennen min ivertfall... jeg begynte og hive ting og alt det jeg begynte og KVELE vennen min :mozilla_surprised: . når jeg våknet så datt jeg ned trappa og demonen/spøkelse var vekke...
hva var det som tok over sjelen min værsåsnill svar så fortest som mulig
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ sjel nesten tatt av en demon/spøkelse :mozilla_surprised:
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 23:58
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
sjel nesten tatt av en demon/spøkelse :mozilla_surprised:
Antall ord: 139
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Virker som du har svært dårlig tid i ditt liv, alle innlegg du skriver avsluttes med "svar så fort som mulig"...
Viss det er noe sannhet i det du forteller og ikke er et tulleinnlegg, noe jeg desverre misstenker.. Så tror jeg ikke dette var din sjel... Hvorfor skulle din sjel si deg dette?? Heller noen fra lavere frekvenser som gjør ap med deg.. Du må lære deg beskyttelsesmetoder da, evt.. :mozilla_wink: Viss du kikker litt rundt om kring i forumet så står her masse tips til det...
Viss det er noe sannhet i det du forteller og ikke er et tulleinnlegg, noe jeg desverre misstenker.. Så tror jeg ikke dette var din sjel... Hvorfor skulle din sjel si deg dette?? Heller noen fra lavere frekvenser som gjør ap med deg.. Du må lære deg beskyttelsesmetoder da, evt.. :mozilla_wink: Viss du kikker litt rundt om kring i forumet så står her masse tips til det...
Antall ord: 94
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2008 23:58
- 16
takk skal du ha jeg setter pris på at du hjelper meg . jeg lyver ikke jeg har et stressende liv med dette
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2008 21:32
- 16
- Lokalisering: Møre
demon
Ser du ikke forskjell på en demon og et spøkelse ?. Du var nok i transe, ånden tok over kroppen din
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Spøkelset Mozilla Surprised er ikke til å eh... spøke med nei!
Antall ord: 12
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Aug 2008 13:07
- 16
- Lokalisering: tønsberg
har hørt noe lignende før.
var nokk en ånd av lav frekvens.
var nokk en ånd av lav frekvens.
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mai 2006 05:24
- 18
- Kjønn (valgfri): 110% gutt
- Lokalisering: Kolbotn
Re: sjel nesten tatt av en demon/spøkelse :mozilla_surprised:
den her kan jeg faktisk støtte deg på. men litt merkelig det du forteller. (historien ble lengere enn jeg tenkte) sorry
jeg opplevede noe av det samme med dama mi. har fortalt det her på forumet før men kan ta det i en kort versjon til deg. jeg og dama satt i senga og så på film plutselig "sovna" henne og etter 3 sek åpna hun øya og så på meg og sa " hei jeg heter andrea" jeg tenkte nå kødder hun så jeg bare "spillte" med. vi prata da og jeg fikk vite mer og mer om denne "andrea" etter en liten stund kom hun da tilbake til seg selv og bare sa "har jeg sovet lenge" jeg svarte med at du har ikke sovet, vi har sitti og prata i 15 min nå. så jeg fortale alt da og hun sa at denne personen var en hun gikk på barne skolen med men ikke hadde hørt noe fra på flere år.
dagen etter eller noen dager senere så kommer da denne "andrea" tilbake og vi prater. etter vært begynner hun og bli innpå sliten begynner og skal prøve og kysse meg så jeg tenker da hvis dette virkelig er en "annen" person så burde jeg jo ikke gjøre det. så jeg dytta henne vekk.
over di neste dagene ble denne "andrea" mer og mer innpåsliten skulle ta og kysse på det som var.
jeg fortsatte og dytte bort.
hun hadde over tid blitt veldig flink til og "etterligne" kjærsten min. noe som gjorde at hun klarte og lure meg til og kysse henne.
det var da jeg sa ifra til dama mi at nå er det nok jeg vil at du skal få andrea til og gå vidre.
dagene gikk og "andrea" viste seg mindre og mindre og uten og tenke over det så var hun borte og hadde gått vidre.
kjærsten min har i etter tid at hun hele tiden visste hva denne andrea drev med men at hun ikke fikk gjort noe med det.
jeg får nok aldri vite dette bare var et sykt innspill fra dama eller om det faktisk var en "andrea" som prøvde og komme gjennom og ta over henne eller noe sånn.
dette ble ikke så kort som jeg tenkte men historien ble vartfall kortere da.
jeg opplevede noe av det samme med dama mi. har fortalt det her på forumet før men kan ta det i en kort versjon til deg. jeg og dama satt i senga og så på film plutselig "sovna" henne og etter 3 sek åpna hun øya og så på meg og sa " hei jeg heter andrea" jeg tenkte nå kødder hun så jeg bare "spillte" med. vi prata da og jeg fikk vite mer og mer om denne "andrea" etter en liten stund kom hun da tilbake til seg selv og bare sa "har jeg sovet lenge" jeg svarte med at du har ikke sovet, vi har sitti og prata i 15 min nå. så jeg fortale alt da og hun sa at denne personen var en hun gikk på barne skolen med men ikke hadde hørt noe fra på flere år.
dagen etter eller noen dager senere så kommer da denne "andrea" tilbake og vi prater. etter vært begynner hun og bli innpå sliten begynner og skal prøve og kysse meg så jeg tenker da hvis dette virkelig er en "annen" person så burde jeg jo ikke gjøre det. så jeg dytta henne vekk.
over di neste dagene ble denne "andrea" mer og mer innpåsliten skulle ta og kysse på det som var.
jeg fortsatte og dytte bort.
hun hadde over tid blitt veldig flink til og "etterligne" kjærsten min. noe som gjorde at hun klarte og lure meg til og kysse henne.
det var da jeg sa ifra til dama mi at nå er det nok jeg vil at du skal få andrea til og gå vidre.
dagene gikk og "andrea" viste seg mindre og mindre og uten og tenke over det så var hun borte og hadde gått vidre.
kjærsten min har i etter tid at hun hele tiden visste hva denne andrea drev med men at hun ikke fikk gjort noe med det.
jeg får nok aldri vite dette bare var et sykt innspill fra dama eller om det faktisk var en "andrea" som prøvde og komme gjennom og ta over henne eller noe sånn.
dette ble ikke så kort som jeg tenkte men historien ble vartfall kortere da.
Antall ord: 398
2012, punktet hvor virkelighet og fantasi må møtes
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Re: sjel nesten tatt av en demon/spøkelse :mozilla_surprised:
Jeg kan ikke mye om besettelse, men jeg synes kanskje dette hørtes litt vel spesielt ut. Men på den andre siden, så kjenner ikke jeg dama di, og jeg har ikke sett henne skifte personlighet med egne øyne, så jeg kan ikke avfeie det heller. Stiller meg kritisk fordet
Antall ord: 50
Hide post links |