Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjelpere
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2008 15:37
- 16
Hjelpere
Er det noen som vil fortelle om sine hjelpere her?? Jeg for min del har aldri møtt min/mine.. men vet om mange som har det:) Noen som vil dele sine historier?? la det ut på feil side jeg:P sorry..
Antall ord: 42
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Jeg har prøvd å få kontakt med mine mange ganger, jeg har fått inntrykk av at de er veeldig reservert, og de er ikke helt sikre på om de har lyst at jeg skal få vite så mye om dem enda, hehe.
Jeg vet de er der for det hender de slår på stor trommen og gir meg et tegn eller besvarer noen spørsmål og de trøster meg alltid når jeg trenger det.
Kanskje grunnen til at de er så reservert er fordi jeg ikke vet selv om jeg er helt klar for å vite så mye om dem. Men jeg har definitivt merket framgang og de "viser" seg mer og mer etterhvert som jeg prøver å få kontakt. Gleder meg til vi får et skikkelig vært forhold
Jeg vet de er der for det hender de slår på stor trommen og gir meg et tegn eller besvarer noen spørsmål og de trøster meg alltid når jeg trenger det.
Kanskje grunnen til at de er så reservert er fordi jeg ikke vet selv om jeg er helt klar for å vite så mye om dem. Men jeg har definitivt merket framgang og de "viser" seg mer og mer etterhvert som jeg prøver å få kontakt. Gleder meg til vi får et skikkelig vært forhold
Antall ord: 135
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Jeg har ingen hjelpere.
Antall ord: 4
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 14:46
- 16
- Blitt takket: 3 ganger
joda, de sier alle har minst en...ikke sitt der å furt!!!!Diffusa skrev:Jeg har ingen hjelpere.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Lokalisering: Kodal
Sånn som jeg vil ikke hjelperne oppnå kontakt med personen de beskytter før de virkelig trenger å vise seg.
Min hjelper er i form av en høy gråkappekledd figur, har bare sett konturene under en sterk depresjon, men den følelsen jeg fikk av dette synet... Den er ubeskrivelig... Du vet det er dette som er hjelperen din.
Plutselig dukker de kanskje opp?
Min hjelper er i form av en høy gråkappekledd figur, har bare sett konturene under en sterk depresjon, men den følelsen jeg fikk av dette synet... Den er ubeskrivelig... Du vet det er dette som er hjelperen din.
Plutselig dukker de kanskje opp?
Antall ord: 66
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 16:29
- 17
- Lokalisering: Vestlandet
Jeg har kanskje hatt besøk/hjelp av min. For å gjøre en lang historie kort: så ble jeg på-
kjørt bakfra av en bil en gang jeg stod i tunnelen. (Det var litt på vinduet og jeg stoppet opp pga. at de bilene foran hadde det samme problemet). Og i det jeg skal til å starte så ser jeg tilfeldig i sladrespeilet(spør ikke hvorfor, når jeg ikke skulle rygge). Og ser en bil komme i stor hastighet. (Det er i begynnelsen av tunnelen, men man rekker likevel å komme opp i 80-90 på de få meterene). Og så "husker" jeg ikke mer før jeg går ut av bilen for å se om det er noen skader på han som kjørte på meg og bilen. Jeg "slapp" unna m en varig nakkeskade, men det kunne ha gått så meget verre.... Så at det er noe der, enten Gud, hjelpere, engler, el. alle, tre el. flere, det tviler jeg ikke på.
Og noe jeg annet også tror; er at når noe blir for sterkt, kutter hjernen ut episoden. Jeg husker ikke at det smalt. Tror at det er psyken og sinnet sin måte å hjelpe personen å gå videre på, at det ikke skal bli mer traumatisk enn det var.
Og nei- selv om jeg hadde en blackout, så sier jeg ikke og forsvarer jeg ikke de som sier at de hadde det da de myrdet, el. voldtok, el. drev m andre voldelige ting.
kjørt bakfra av en bil en gang jeg stod i tunnelen. (Det var litt på vinduet og jeg stoppet opp pga. at de bilene foran hadde det samme problemet). Og i det jeg skal til å starte så ser jeg tilfeldig i sladrespeilet(spør ikke hvorfor, når jeg ikke skulle rygge). Og ser en bil komme i stor hastighet. (Det er i begynnelsen av tunnelen, men man rekker likevel å komme opp i 80-90 på de få meterene). Og så "husker" jeg ikke mer før jeg går ut av bilen for å se om det er noen skader på han som kjørte på meg og bilen. Jeg "slapp" unna m en varig nakkeskade, men det kunne ha gått så meget verre.... Så at det er noe der, enten Gud, hjelpere, engler, el. alle, tre el. flere, det tviler jeg ikke på.
Og noe jeg annet også tror; er at når noe blir for sterkt, kutter hjernen ut episoden. Jeg husker ikke at det smalt. Tror at det er psyken og sinnet sin måte å hjelpe personen å gå videre på, at det ikke skal bli mer traumatisk enn det var.
Og nei- selv om jeg hadde en blackout, så sier jeg ikke og forsvarer jeg ikke de som sier at de hadde det da de myrdet, el. voldtok, el. drev m andre voldelige ting.
Antall ord: 249
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Aug 2005 08:46
- 19
- Lokalisering: Bergen
Mitt spørsmål er:
Er det normalt for den vanlige person i gaten og oppleve hjelper/ere :mozilla_wink:
Er det normalt for den vanlige person i gaten og oppleve hjelper/ere :mozilla_wink:
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Det er visst det, etter som jeg har hørt. Jeg opplevde jo noe(må ha gjort) i den bilulykken
og jeg er "dama i gata".
og jeg er "dama i gata".
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jo men jeg formulerte det litt feil kansje.
Jeg tenkte no mer på det å ha kontakt i alle situasjoner, du vet med andre ord at hjelper/ere er rundt deg til enhver tid, jeg foreksempel har aldri opplevd noe form for hjelper/ere rundt meg :mozilla_frown:
Jeg tenkte no mer på det å ha kontakt i alle situasjoner, du vet med andre ord at hjelper/ere er rundt deg til enhver tid, jeg foreksempel har aldri opplevd noe form for hjelper/ere rundt meg :mozilla_frown:
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
-
- Nybegynner
- 17
Der er vi to om det. Det er mange som sier at de har hjelp og kontakt sånn i hverdagen, men der er jeg litt usikker. :mozilla_frown:
Men jeg var på ferie ett år. Stod og ventet og ventet på flyplassen på at kofferten min skulle komme. Ba en stille bønn, og der, like etter, så kom den.
Så skulle jeg dit jeg skulle overnatte. Men jeg hadde ikke fått den siste e-mailen(bekreft-
elsen)fra hostellet, så da stod jeg der da, uten tak over hodet, og tre dager til flyet hjem igjen skulle dra. Så ba jeg da óg en stille bønn om at jeg måtte få en plass å bo(noe som ikke var så lett, midt i høysesongen) og tuslet meg inn på turistofficen og fikk meg et kjemperom på et fint hotel. :mozilla_smile: Og jeg er ikke den som tror, er heller den skeptiske. Men da la det seg til rette. :mozilla_smile:
Men jeg var på ferie ett år. Stod og ventet og ventet på flyplassen på at kofferten min skulle komme. Ba en stille bønn, og der, like etter, så kom den.
Så skulle jeg dit jeg skulle overnatte. Men jeg hadde ikke fått den siste e-mailen(bekreft-
elsen)fra hostellet, så da stod jeg der da, uten tak over hodet, og tre dager til flyet hjem igjen skulle dra. Så ba jeg da óg en stille bønn om at jeg måtte få en plass å bo(noe som ikke var så lett, midt i høysesongen) og tuslet meg inn på turistofficen og fikk meg et kjemperom på et fint hotel. :mozilla_smile: Og jeg er ikke den som tror, er heller den skeptiske. Men da la det seg til rette. :mozilla_smile:
Antall ord: 166
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Høres flott ut, men for meg så virker det på en måte at flaks og tilfeldiheter spiller ofte inn i situasjoner. Jeg er kansje ikke så overbevist på dette hjelper greiene
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hvem sier så? Mener du dem som sitter å håver inn store mengder cash på å fortelle flotte eventyr til en hel gjeng av søkende mennesker, eller for eksempel fortvilte ensomme mennesker?klafdeR skrev:joda, de sier alle har minst en...ikke sitt der å furt!!!!Diffusa skrev:Jeg har ingen hjelpere.
Jeg sutrer ikke for jeg har aldeles ikke noe grunn til å sutre, er nemlig storfornøyd med å ha det slik som det er jeg
Antall ord: 75
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.phpPssst, spis og vær glad!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Alle har minst en hjelper. Dette får jeg ingen penger for å si :mozilla_frown:Diffusa skrev:Hvem sier så? Mener du dem som sitter å håver inn store mengder cash på å fortelle flotte eventyr til en hel gjeng av søkende mennesker, eller for eksempel fortvilte ensomme mennesker?klafdeR skrev:joda, de sier alle har minst en...ikke sitt der å furt!!!!Diffusa skrev:Jeg har ingen hjelpere.
Jeg sutrer ikke for jeg har aldeles ikke noe grunn til å sutre, er nemlig storfornøyd med å ha det slik som det er jeg
Folk har gjerne mellom 3-10 hjelpere i forskjellige situasjoner. Noen kommer til bare for en enkelt situasjon og drar videre, mens andre henger med i en periode av livet før de drar videre, mens andre igjen er med gjennom flere inkarnasjoner før de drar videre.
Antall ord: 140
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17