Hjemsøkt, Gjenferd & Åndercreepy opplevelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jun 2007 18:23
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

creepy opplevelse

Innlegg av wiccagirl7 »

jeg hadde en litt ekkel opplevelse for litt siden. jeg lå i sengen og skulle til å legge meg. jeg har en dobbelseng så jeg hadde en pute liggende ved siden av meg. når jeg hadde slukket lyset og skulle til å sovne skjenner jeg at puten beveger seg opp og den og jeg kjente pust i nakken. det føltes ut som det var en som lå ved siden av meg og sov eller noe. det høres sikkert helt tullete ut, men det var ekkelt fordi.

jeg hadde også en katt som døde for litt siden som jeg hadde veldig god kontakt med, og om kveldene kan jeg kjenne at det er tyngre nede med beina mine oppå dynen min. akkurat som om en katt skulle ligget der sammenkrøllet :mozilla_undecided:

høres sikkert litt merkelig ut! noen flere som har hatt sånne opplevelser? :mozilla_smile:
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 14:38
16
Lokalisering: Kodal

Re: creepy opplevelse

Innlegg av vidarjak »

wiccagirl7 skrev:jeg hadde en litt ekkel opplevelse for litt siden. jeg lå i sengen og skulle til å legge meg. jeg har en dobbelseng så jeg hadde en pute liggende ved siden av meg. når jeg hadde slukket lyset og skulle til å sovne skjenner jeg at puten beveger seg opp og den og jeg kjente pust i nakken. det føltes ut som det var en som lå ved siden av meg og sov eller noe. det høres sikkert helt tullete ut, men det var ekkelt fordi.

jeg hadde også en katt som døde for litt siden som jeg hadde veldig god kontakt med, og om kveldene kan jeg kjenne at det er tyngre nede med beina mine oppå dynen min. akkurat som om en katt skulle ligget der sammenkrøllet :mozilla_undecided:

høres sikkert litt merkelig ut! noen flere som har hatt sånne opplevelser? :mozilla_smile:
Dette er jo ganske normalt.

Hvis noen som betyr mye for deg har gått bort, eller noen med forbindelse til huset har gått bort kan energien deres være igjen i huset, som regel omtales dette som gjenferd. Dette mener jeg blir feil når man ikke kan se denne personen, da omtaler jeg det som energi. . .

I allefall: Denne pustingen kan være så mangt. Det kan jeg ikke gi noe svar på.

Men denne katten din kan kanskje ha hatt mye innflytelse på deg, og derfor er kanskje energien igjen i huset, for å minne deg på at den har vært der og fortsatt eksisterer på en måte.

Så lenge du ikke merker ubehag er det i allefall ikke noe farlig, se heller på det som positiv energi og at du blir passet på

Mvh Vidar
Antall ord: 291
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av wiccagirl7 »

tusen takk for svaret vidarjak :D
jeg prøver å tenke posetivt på det o.s.v.
men det er litt vanskelig når jeg føler at det ligger en bak meg og puster meg i nakken =P

det med katten er jeg bare glad for, jeg vet gamle katten min er en av hjelperene min :) og det er betryggende å vite at han er med meg :)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vidarjak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Okt 2008 14:38
16
Lokalisering: Kodal

Innlegg av vidarjak »

wiccagirl7 skrev:tusen takk for svaret vidarjak :D
jeg prøver å tenke posetivt på det o.s.v.
men det er litt vanskelig når jeg føler at det ligger en bak meg og puster meg i nakken =P

det med katten er jeg bare glad for, jeg vet gamle katten min er en av hjelperene min :) og det er betryggende å vite at han er med meg :)
Hvis du føler ubehag over pustingen så prøv å sett deg opp neste gang og fortell tydelig at senga er ditt fristed.

Jeg er under den oppfatningen om at vi kan kommunisere med disse energiene, gi det en sjanse i allefall. Det virket for meg i allefall :)

Lykke til :)

Mvh Vidar
Antall ord: 119
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wiccagirl7
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av wiccagirl7 »

Det skal jeg gjøre :) Tusen takk for svar :D
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

Nei jeg har aldri opplevd noe lignende.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

vidarjak skrev:
Hvis du føler ubehag over pustingen så prøv å sett deg opp neste gang og fortell tydelig at senga er ditt fristed.

Jeg er under den oppfatningen om at vi kan kommunisere med disse energiene, gi det en sjanse i allefall. Det virket for meg i allefall :)

Lykke til :)

Mvh Vidar
Det jeg lurer på er hvorfor en etter sigende intelligent entitet skulle gidde å befatte seg med ligging på senger og liknende trivielle uinteressante aktiviteter.
Antall ord: 78
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
patmania
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Okt 2008 17:36
16
Lokalisering: telemark

Re: creepy opplevelse

Innlegg av patmania »

[quote="wiccagirl7"]jeg hadde en litt ekkel opplevelse for litt siden. jeg lå i sengen og skulle til å legge meg. jeg har en dobbelseng så jeg hadde en pute liggende ved siden av meg. når jeg hadde slukket lyset og skulle til å sovne skjenner jeg at puten beveger seg opp og den og jeg kjente pust i nakken. det føltes ut som det var en som lå ved siden av meg og sov eller noe. det høres sikkert helt tullete ut, men det var ekkelt fordi.

høres sikkert litt merkelig ut! noen flere som har hatt sånne opplevelser?

ja jeg har også opplevd det med pusting om natta to ganger tror jeg... men på meg er det som om det står over meg og kommer skikkeli nærme nesten rett foran fjese mitt og puster når det skjer så tør jeg ikke åpne åynene for jeg er redd for hva jeg ser :( veldi skummelt/ekkelt/ubehaggeli jeg skjente faktisk lufta å
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
tuxfred3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2008 15:50
16

Innlegg av tuxfred3 »

Jeg kan 100 % sikkert si at den dagen katten min dør, så vet jeg at han aldri vil forsvinne fra meg. Jeg kommer alltid til å føle at han er med meg. Det vet jeg fordi vi har en så innmari sterk kontakt. Er så utrolig glad i han. Heldigvis er han bare 7 år så jeg håper han lever til jeg er 30 minst. Er 19 nå.. ;)
Antall ord: 70
<3Simba<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links