Vi har hatt et par rare opplevelser de siste to ukene:
To ganger har cd-spilleren til sønnen vår slått seg på og den har vært AV.
Tre ganger i går kveld slo ipod'en vår, som står i høyttaler, seg på.
I natt var min mann oppe inne hos sønnen vår og han var fint innpakket i helseteppe. Vi legger aldri helseteppe rundt han på natta, vi bare legger dyna hans løst over han.
Tidvis synes jeg at jeg ser svart skygge på høyre side av meg, enten foran til høyre, eller høyre...
Det er viktig å fremheve at vi føler det er et positivt miljø i huset vårt og vi trives veldig godt!
Takk for svar!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ er det ånder i huset vårt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2008 19:58
- 16
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2007 11:32
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Levanger
Hvis det er noe der, virker det ikke som det vil dere noe vondt iallefall
Kanskje noen prøver å si dere noe ?
Håper dere finner ut av det
Kanskje noen prøver å si dere noe ?
Håper dere finner ut av det
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja sikkert ikke noen som vil oss vondt. Men hvordan kan vi finne ut om det er noe der?
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Lokalisering: Kodal
Hvis det føles positivt i hele huset er det i allefall ikke noe som vil dere vondt. Mulig det er en energi som prøver å vise at den er i huset og holder øye med dere, eller bare vil ha det litt gøy.
Er det ett gammelt hus dere bor i da? Evt. noen nære personer som noen av dere kanskje savner veldig mye som kan prøve å gi tegn til at denne personen fortsatt er igjen på en måte?
Det kan jo også være en naturlig forklaring naturligvis.
Jeg hadde en uhyggelig energi i huset mitt før.
Dette merket jeg med at jeg og flere andre følte seg overvåket til tider, det var som om noen stod i den ene enden i stua og betraktet deg. I tilegg midt på natten hørte man fottrinn i trappa, og på kjøkkenet, og når jeg vasket opp med en kammerat en gang beveget glass og bestikk på seg og gikk i bakken.
Men positiv energi er bare behagelig, noen ganger skjer det uforklarlige ting, som f.eks at tv'et slår seg på uten videre o.l men dette er som regel bare et tegn på at det er noen der, sånn at man skal skjønne det.
Såfremt det ikke går utover noen på en måte ville jeg bare levd med det.
mvh Vidar
Er det ett gammelt hus dere bor i da? Evt. noen nære personer som noen av dere kanskje savner veldig mye som kan prøve å gi tegn til at denne personen fortsatt er igjen på en måte?
Det kan jo også være en naturlig forklaring naturligvis.
Jeg hadde en uhyggelig energi i huset mitt før.
Dette merket jeg med at jeg og flere andre følte seg overvåket til tider, det var som om noen stod i den ene enden i stua og betraktet deg. I tilegg midt på natten hørte man fottrinn i trappa, og på kjøkkenet, og når jeg vasket opp med en kammerat en gang beveget glass og bestikk på seg og gikk i bakken.
Men positiv energi er bare behagelig, noen ganger skjer det uforklarlige ting, som f.eks at tv'et slår seg på uten videre o.l men dette er som regel bare et tegn på at det er noen der, sånn at man skal skjønne det.
Såfremt det ikke går utover noen på en måte ville jeg bare levd med det.
mvh Vidar
Antall ord: 239
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Ja det er nok noen som vil si "hei - her er jeg". Men jeg skulle allikevel ønske at den ikke viste seg, bare var der....
Noen ganger hører vi rare lyder i huset. Kan være litt creepy, selv om jeg ikke fornemmer noe ondt!
Å - jeg vil så gjerne vite at det er noe eller ikke....
Noen ganger hører vi rare lyder i huset. Kan være litt creepy, selv om jeg ikke fornemmer noe ondt!
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Lokalisering: Kodal
Dersom det på noen måte plager det daglige livet kan det være et potensielt problem uansett hensikt. Man skal kunne kommunisere hvis det er noen som er i forbindelse med en person i huset, så hvis du hører/føler noe så bare rett og slett be det holde fred, fortell at det er ditt fristed... Det kan hjelpe.arithriel skrev:Ja det er nok noen som vil si "hei - her er jeg". Men jeg skulle allikevel ønske at den ikke viste seg, bare var der....
Hvis du evt. ikke vil ha aktivitet i huset kan du ta kontakt med noen som hjelper energier over til den andre siden/paralellen. Mange i Oslo området som er dyktige på dette området.
Antall ord: 157
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Hide post links |