Oktober 2008
Jeg våknet kvart over syv i dag tidlig og jeg greide ikke å sovne igjen, så jeg bare lå å tenkte. Jeg lukket øynene og plutselig var det mørkt på rommet. Helt plutselig klarte jeg ikke å røre meg, ikke åpne munnen eller øynene og det var et spøkelse eller no der, men jeg så det aldri men det var noe der! Og det sirklet rundt i rommet og hver gang det var nærme meg hørte jeg hjertebanket mitt skikkelig, muskla stramma seg og jeg fikk nesten ikke puste. Jeg prøvde å skrike , men klarte det ikke. Jeg klarte å stramme muskla, men ikke røre meg. Det var skikkelig ekkelt!! Når endelig "spøkelse" forsvant klarte jeg å røre meg igjen,,,jeg var skikkelig redd når jeg fikk opp øya, fordi jeg VET jeg var våken når dette skjedde. Så ikke prøv å si at det bare var en dagdrøm!, jeg har hatt mange dagdømmer og drømmer før, men ALDRI har jeg opplevd noe som dette.....Noen som har noen forklaring? Blir gla' for svar. Og over til noe litt annet, har jeg helt i fra jeg vært liten alltid hvist hva som skulle komme til å skje noen timer før noe skal skje. F.eks I dag var jeg på kjøpesenteret og plutselig viste jeg att jeg skulle komme til å treffe søskenbarnet mitt den dagen og jeg ble driit sur( fordi jeg hater hu ), litt senere når jeg gikk i byen møtte jeg henne....Det er skikkelig rart
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Opplevde noe skikkelig ekkelt i dagtidlig!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Sep 2008 21:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Gjøvik
Opplevde noe skikkelig ekkelt i dagtidlig!
Antall ord: 267
Lev i sekundet
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Aug 2007 21:06
- 17
- Blitt takket: 1 gang
s
da du er trøtt skjer det ofte at du er våken men kroppen er ikke helt med deg dermed kan du stramme myskler men ikke røre deg der er en slags søvnfase for kroppen men du er våken
ops du kan å være meget følsom i en slik sitevasjon og høre mer lyder en ellers og føle mer .
men det trenger ikke være noe
døgnvager er det samme som å se eller gjøre klar til folk du vil treffe eller komme til deg noe som er svært vanligt blant folk uten at det har noe mer muffent an at du har fått en forbekjed.
ops du kan å være meget følsom i en slik sitevasjon og høre mer lyder en ellers og føle mer .
men det trenger ikke være noe
døgnvager er det samme som å se eller gjøre klar til folk du vil treffe eller komme til deg noe som er svært vanligt blant folk uten at det har noe mer muffent an at du har fått en forbekjed.
Antall ord: 116
ta det med et smil
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Nov 2006 22:22
- 18
- Lokalisering: i mitt lille rike
Re: Opplevde noe skikkelig ekkelt i dagtidlig!
du har kanskje hatt en uko= ut av kroppenopplevelsesirimoor skrev:Oktober 2008
Jeg våknet kvart over syv i dag tidlig og jeg greide ikke å sovne igjen, så jeg bare lå å tenkte. Jeg lukket øynene og plutselig var det mørkt på rommet. Helt plutselig klarte jeg ikke å røre meg, ikke åpne munnen eller øynene og det var et spøkelse eller no der, men jeg så det aldri men det var noe der! Og det sirklet rundt i rommet og hver gang det var nærme meg hørte jeg hjertebanket mitt skikkelig, muskla stramma seg og jeg fikk nesten ikke puste. Jeg prøvde å skrike , men klarte det ikke. Jeg klarte å stramme muskla, men ikke røre meg. Det var skikkelig ekkelt!! Når endelig "spøkelse" forsvant klarte jeg å røre meg igjen,,,jeg var skikkelig redd når jeg fikk opp øya, fordi jeg VET jeg var våken når dette skjedde. Så ikke prøv å si at det bare var en dagdrøm!, jeg har hatt mange dagdømmer og drømmer før, men ALDRI har jeg opplevd noe som dette.....Noen som har noen forklaring? Blir gla' for svar. Og over til noe litt annet, har jeg helt i fra jeg vært liten alltid hvist hva som skulle komme til å skje noen timer før noe skal skje. F.eks I dag var jeg på kjøpesenteret og plutselig viste jeg att jeg skulle komme til å treffe søskenbarnet mitt den dagen og jeg ble driit sur( fordi jeg hater hu ), litt senere når jeg gikk i byen møtte jeg henne....Det er skikkelig rart
Antall ord: 278
*****Love*****
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Opplevde noe skikkelig ekkelt i dagtidlig!
Ihvertfall på grensen til detPearlDrop89 skrev:du har kanskje hatt en uko= ut av kroppenopplevelsesirimoor skrev:Oktober 2008
Antall ord: 285
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Høres ut som hypnagog drøm.
Antall ord: 7
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 16:29
- 17
- Lokalisering: Vestlandet
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2007 16:36
- 17
Har opplevd det samme sjøl et par ganger før, og ja, det er ekkelt.
Det finnes en vitenskapelig forklaring på det. Jeg husker ikke navnet på tilstanden nå, men det som skjer er at kroppen sover, mens hjernen er bevisst.
Så dette var nok ikke et spøkelse eller noe annet rart, bare litt fantasi - selvom det føles utrolig virkelig.
Det verste med det er at du ligger der helt paralysert, og bare ser og hører.
Jeg tror forresten det heter "søvnparalyse".
Det finnes en vitenskapelig forklaring på det. Jeg husker ikke navnet på tilstanden nå, men det som skjer er at kroppen sover, mens hjernen er bevisst.
Så dette var nok ikke et spøkelse eller noe annet rart, bare litt fantasi - selvom det føles utrolig virkelig.
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
-
- Nybegynner
- 17
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Jo. Det er nok søvnparalyse.flex skrev:Har opplevd det samme sjøl et par ganger før, og ja, det er ekkelt.
Det er stadiget før uko, som jeg har opplevd det
Antall ord: 106
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2008 16:09
- 16
Søvnparalyse var det første jeg tenkte på å. Nesten alle opplever det en gang i livet. Man innbiller seg ofte ting når det holder på, men det er ikke farlig.
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2008 15:37
- 16
Jeg har opplevd at det er noen inne på rommet mitt og legger seg ved siden av meg og skal dra meg bort til den "personen". Jeg strittet i mot og den "personen" fortsatte med å dra i siden min.. ville at je skulle snu meg mot den liksom. dette har skjedd flere ganger. Og det jeg syns er så skummelt at det skjer inne på rommet mitt, i senga. Og siden har jeg vært veldig ops på å ligge på siden. Blitt veldig følsom der også.. omtrent ingen som får lov å ta meg der! Ekkelt.
Antall ord: 97
Hide post links |