Hei.
Jeg var på Fredag hos min mormor og fikk lagt tarot kort om mine nærmeste år i livet.
Siden jeg er åpen til det paranormale, og ikke minst det alternative finner jeg og noen venner dette veldig spennende.
Jeg hadde ett spørsmål i hodet jeg skulle stille til min mormor (hun er forøvrig klarsynt og tiltrekker seg MYE energi, hun er ISKALD uansett hvor hun sitter), men nølte litt i starten.
Jeg har det siste halvåret vært preget av tunge depresjoner, ukontrollerbart sinne, og humørsvingninger. Jeg har mistet all form for positivitet om meg selv, og rett å slett sett på livet som ett lite personlig helvete.
Jeg mannet meg opp og spurte min kjære mormor om hva dette kunne komme av, og om hun kunne hjelpe meg med dette problemet.
I starten begynte hun å gi meg energi, jeg kjente den ufyselige men behagelige kulda strømme inn i kroppen min som ett beskyttende lag, og tenkte positivt om det. Plutselig ble min mormor paff og måtte sitte. Hun ble kritthvit.
Litt etter forteller hun at det er en ''kleber'' som har satt seg på skuldrene mine, og fulgt meg over noen måneder. En ondsinnet en sådan. Denne hadde hun ikke sett for den hadde virkelig begynt å trenge inn i meg.
Etter mye om og men begynte hun å fjerne denne tingen fra meg, noe som tydelig tærte på kreftene hennes, hun begynte å kaldsvette, ble trykt bakover i stolen (min mormor er en fyldig dame og dette så forøvrig meget komisk ut), og hadde tydelig smerter.
Sånn helt ut av det blå ble hun stille, ansiktet ble rødere igjen, og hun slappet av. Jeg følte meg lettere enn noen gang, og så lyst jeg plutselig så på alt... Men mormor advarte om at denne figuren ville prøve å komme tilbake, hun fikk bare jaget den.
På vei hjem etter besøket satt jeg og mine to kamerater å diskuterte kvelden i bilen, jeg selv satt i pasasjersetet foran (har mistet lappen så er avhengig av kjøre dit mormor bor), og tonen var munter hos alle tre i bilen. Vi møter en bil, og min kammerat som fører bilen forteller det at han følte at han skulle kjøre litt penere enn vanlig i dag. I det vi passerer bilen (noe som tar litt tid siden veien er smal her) blir det ISKALDT i bilen. Min venn som fører bilen Tar seg til hodet og skriker, får stoppet bilen og deiser i rattet. Han er bevistløs i nærmere 30 sekunder før han våkner, forskrekket og våt i øynene. Han klarer ikke å kjøre sier han, er helt i ørska. Min andre kammerat tar over resten av turen, og vi kontakter min mormor når vi er fremme ved huset mitt. Mormor forteller at dette rett og slett var denne kleberen som hadde fått fulgt etter oss og prøvde å sette seg på en av de andre kammeratene mine, men ikke hadde lyktes pga. den sterke positive energien vi hadde blitt påført fra ho.
Jeg vet dette kan høres søkt ut, men nå er vi snart 20 stykker som har opplevd min mormors KLARE evner. Hun tar aldri feil, og er fantastisk til å kommunisere med energier av bortgåtte mennesker, og er også en fantastisk healer. Og hun nekter å ta seg betalt for dette eller gjøre noe ut av det, for hun mener hennes oppgave er å hjelpe uten å lage styr rundt ting.
Så uansett jeg ville bare fortelle om dette, og samtidig høre om det er andre på forumet her som har erfaring med klebere?
Og er det noen som har opplevd noe lignende?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ond kleber
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 14:38
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kodal
Ond kleber
Antall ord: 635
Hvem vet hva som befinner seg mellom himmel og jord, det ukjente er uendelig.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mai 2008 20:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så
- Lokalisering: Oslo
Wow, det var veldig interessant.. Jeg har ikke opplevd noe liknende, annet enn at jeg føler at det er noe som hindrer meg i å være meg selv. Ukontrollert sinne, depresjon, fysisk og psykisk utmattelse. Jeg har ingen grunn til å være hverken ustabil eller deppa og har vært det i lang tid nå.
Veldig interessant for jeg har følt at det er noe som tapper meg for energi, hadde vært spennende å finne ut hva problemet kan være. Har alltid hatt lyst til å sjekke det men noen som er litt mer klarsynte enn andre for jeg orker ikke ha det sånn, og det går så ut over kjæresten min. Vet du om klarsynte man kan snakke med? Gjerne noen som din mormor.
Veldig interessant for jeg har følt at det er noe som tapper meg for energi, hadde vært spennende å finne ut hva problemet kan være. Har alltid hatt lyst til å sjekke det men noen som er litt mer klarsynte enn andre for jeg orker ikke ha det sånn, og det går så ut over kjæresten min. Vet du om klarsynte man kan snakke med? Gjerne noen som din mormor.
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Min mormor bor i Asker området, og sier det er fler i Oslo og omegn du kan kontakte. Det kan være lurt å kanskje researche litt med de litt mindre klarsynte om de vet om noen som rett å slett bare overrasker og overrasker.sillymehe skrev:Wow, det var veldig interessant.. Jeg har ikke opplevd noe liknende, annet enn at jeg føler at det er noe som hindrer meg i å være meg selv. Ukontrollert sinne, depresjon, fysisk og psykisk utmattelse. Jeg har ingen grunn til å være hverken ustabil eller deppa og har vært det i lang tid nå.
Min mormor har desverre ingen lyst til å reklameres for, så jeg vet ikke hvordan man skal kontakte henne evt. Men damen er meget dyktig, og det er rett og slett en opplevelse å høre henne prate om det. Man merker konstant nærvær der hun bor, og føler seg beskyttett og lettet.
Jeg vil anbefale deg å rett og slett bare høre litt rundt med folk som er interessert i dette om de vet om noen som virkelig kan dette. Og jeg tror veiene til de dyktigste er ganske åpne. Jeg har møtt fler av de, og det er veldig merkbart på de.
Jeg personlig kan ikke si jeg er spesielt dyktig på dette, jeg bare føler nærværet og kan kjenne at noe er i rom... Felles nevneren for at noe er i huset/rommet er at det er punkter som uforklarlig er kjøligere enn andre punkter, at du får gåsehud, blir kald innvendig og at du kan merke en ganske intens prikking i håndflatene hvis du strekker ut hendene og tar lett i hver håndflate. Og denne prikkingen gir seg ikke med det første. Kan vare meget lenge.
Prøv dette så kanskje du kan få en forklaring på om det er noen i ditt hus/leilighet... Så kan du sjekke om det er noen dødsfall på eiendommen i nærheten som kan forbinde huset med evt. gjengående energier.
Huset jeg bor i har hatt dødsfall. Energien til den bortgående mannen likte ikke at jeg oppholdt meg i huset og prøvde blant annet å psyke meg ut ved å lage underlige hendelser som at senga bevegde på seg, følsen av å bli beglodd, sinne, osv osv.
Dette kan være en lett forklaring.
Klebere er det visst veldig vanskelig å få, du må være veldig sårbar, noe jeg har vært, Og stedet du i såfall har pådratt deg dette må ha vært veldig ondsinnet.
Men lykke til i jakten, du finner nok noen som kan hjelpe deg
Antall ord: 524
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2008 15:37
- 16
Hmm dette var interresant. Vet ikke om det je lider av har noe med slik å gjøre men jeg er veldig troende på sånne ting så jeg har begynt å tenkte at det er noe som gjør meg dårlig. Jeg er veldig mye syk, går kvalm omtrent hele tiden av døgen og det ødelegger meg helt for jeg orker ikke å reise ut eller finne på noe med venner. Og jeg har vært hos legen og testet meg for ting.. og det er ingenting som feiler meg! Men som sagt så vet je ikke om det kan være noen som gjør dette mot meg!?
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mai 2008 20:02
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så
- Lokalisering: Oslo
Tusen takk for svar. For et par år siden var jeg i et forferdelig forhold med en psykopat.. Og jeg var nok rimelig sårbar da. Jeg har jobbet lenge, men føler ikke at jeg blir meg selv enda. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt slike onde energier.. Tror jeg må ha hjelp.
Er bare så redd fir å skulle rote meg opp i kommer paranormalt "giftede" folk. Er så mye tull der ute også.. En venninne hadde vært hos en dame i Sverige, men jeg tror ikke hun kan hjelpe meg med dette problemet. Bor selv i Oslo og bestefar bor i Asker hehe
Men ja.. Er skummelt å lete etter klarsynte. Er så redd for å bli skuffet.. Har opplevd litt "paranormalt" men kun i England, i hvertfall som jeg husker. kanskje jeg har tatt med meg noe møkk derfra, der er det mye som skjer.
Er bare så redd fir å skulle rote meg opp i kommer paranormalt "giftede" folk. Er så mye tull der ute også.. En venninne hadde vært hos en dame i Sverige, men jeg tror ikke hun kan hjelpe meg med dette problemet. Bor selv i Oslo og bestefar bor i Asker hehe
Men ja.. Er skummelt å lete etter klarsynte. Er så redd for å bli skuffet.. Har opplevd litt "paranormalt" men kun i England, i hvertfall som jeg husker. kanskje jeg har tatt med meg noe møkk derfra, der er det mye som skjer.
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Dette Mediumet bor i oslo og kan kansje hjelpe , jeg har god erfaring med han fra før og han hjalp meg mye ut av mitt ouija helvette som hadde pågodt i 5-6 år.sillymehe skrev:Tusen takk for svar. For et par år siden var jeg i et forferdelig forhold med en psykopat.. Og jeg var nok rimelig sårbar da. Jeg har jobbet lenge, men føler ikke at jeg blir meg selv enda. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt slike onde energier.. Tror jeg må ha hjelp.
Håkon Marius skog : http://www.klarsyntmedium.com/
Sist redigert av Mantropolix på 12 Okt 2008 17:17, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 197
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Oppsøk en person som har kontakt med de energiene rundt oss. Det finnes veldig mange der ute, og de fleste er helt normale mennesker i gata som ikke reklamerer seg selv. alltid disse som er best på sitt felt. Og hvis du finner de riktige menneskene (er nok mange her på forumet) kan de henvise deg til riktig flinke mennesker.ibbzi skrev:Hmm dette var interresant. Vet ikke om det je lider av har noe med slik å gjøre men jeg er veldig troende på sånne ting så jeg har begynt å tenkte at det er noe som gjør meg dårlig. Jeg er veldig mye syk, går kvalm omtrent hele tiden av døgen og det ødelegger meg helt for jeg orker ikke å reise ut eller finne på noe med venner. Og jeg har vært hos legen og testet meg for ting.. og det er ingenting som feiler meg! Men som sagt så vet je ikke om det kan være noen som gjør dette mot meg!?
Jeg skulle gjerne henvist folk til min mormor men må høre om det er greit først i såfall.
mvh Vidar
Antall ord: 196
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det kan nok stemme. Man merker det visst til slutt hvis man har disse kleberne etter seg lenge nok.sillymehe skrev:Tusen takk for svar. For et par år siden var jeg i et forferdelig forhold med en psykopat.. Og jeg var nok rimelig sårbar da. Jeg har jobbet lenge, men føler ikke at jeg blir meg selv enda. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt slike onde energier.. Tror jeg må ha hjelp.
Men jeg tror dette mediumet som blir henvist til i tråden under din opprinnelige kan være lurt. Tror han har hatt kontakt med min mormor før også faktisk, navnet lød kjent.
Gi det en sjanse, det er så lett hvis man finner de riktige menneskene. Man bare føler at alt er riktig.
Antall ord: 229
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Tusen takk for svar, jeg har tenkt å tilkalle noen som kan noe om dette. Er litt kjipt å tro man er syk og så finner man ingenting feil med deg, så det må være noe der, vil jeg tro da. Jeg reiser stadig vekk på "spøkelsejakt" og syns det er veldig int, så jeg tenker at det kan være "noen" som har gitt meg dette. Nå høres sikkert jeg veldig dum ut men jeg er en veldig troende på det overnaturlige!vidarjak skrev:Oppsøk en person som har kontakt med de energiene rundt oss. Det finnes veldig mange der ute, og de fleste er helt normale mennesker i gata som ikke reklamerer seg selv. alltid disse som er best på sitt felt. Og hvis du finner de riktige menneskene (er nok mange her på forumet) kan de henvise deg til riktig flinke mennesker.ibbzi skrev:Hmm dette var interresant. Vet ikke om det je lider av har noe med slik å gjøre men jeg er veldig troende på sånne ting så jeg har begynt å tenkte at det er noe som gjør meg dårlig. Jeg er veldig mye syk, går kvalm omtrent hele tiden av døgen og det ødelegger meg helt for jeg orker ikke å reise ut eller finne på noe med venner. Og jeg har vært hos legen og testet meg for ting.. og det er ingenting som feiler meg! Men som sagt så vet je ikke om det kan være noen som gjør dette mot meg!?
Jeg skulle gjerne henvist folk til min mormor men må høre om det er greit først i såfall.
mvh Vidar
Antall ord: 282
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg syns ikke du høres dum ut i det hele tatt. Jeg også var sikker på at noe var veldig galt med meg, men føler det ikke sånn lengre. Dessuten har jeg fått beskjed om at steder med mye ond aktivitet (f.eks gamle krigsruiner, mental sykehus o.l ) Gjerne har klebere som går etter svake, eller de som kanskje er litt redde eller reduserte.Tusen takk for svar, jeg har tenkt å tilkalle noen som kan noe om dette. Er litt kjipt å tro man er syk og så finner man ingenting feil med deg, så det må være noe der, vil jeg tro da. Jeg reiser stadig vekk på "spøkelsejakt" og syns det er veldig int, så jeg tenker at det kan være "noen" som har gitt meg dette. Nå høres sikkert jeg veldig dum ut men jeg er en veldig troende på det overnaturlige!
Sånn fikk jeg min. Klebere er visst forøvrig ondskap fra tidligere mennesker eller noe slikt, har ikke satt meg helt inn i det. Men jobber med saken.[/quote]
Antall ord: 184
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Jeg syns ikke du høres dum ut i det hele tatt. Jeg også var sikker på at noe var veldig galt med meg, men føler det ikke sånn lengre. Dessuten har jeg fått beskjed om at steder med mye ond aktivitet (f.eks gamle krigsruiner, mental sykehus o.l ) Gjerne har klebere som går etter svake, eller de som kanskje er litt redde eller reduserte.
Sånn fikk jeg min. Klebere er visst forøvrig ondskap fra tidligere mennesker eller noe slikt, har ikke satt meg helt inn i det. Men jobber med saken.[/quote][/quote]
Kan du ikke kontakte meg når du har funnet ut noe mere?? Vil gjerne lære meg mere om sånne ting.
Sånn fikk jeg min. Klebere er visst forøvrig ondskap fra tidligere mennesker eller noe slikt, har ikke satt meg helt inn i det. Men jobber med saken.[/quote][/quote]
Kan du ikke kontakte meg når du har funnet ut noe mere?? Vil gjerne lære meg mere om sånne ting.
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Selvsagt.Kan du ikke kontakte meg når du har funnet ut noe mere?? Vil gjerne lære meg mere om sånne ting
Alle andre. Velkommen til å dele opplevelser innen tema
Antall ord: 32
Hide post links |