Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpeider hytta

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nyseriii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tønsberg

Speider hytta

Innlegg av Nyseriii »

Som lite gikk jeg på speidern og vi hadde en speider hytte som vi ofte var på tur til.

tradisjon var å feire halloweeen der oppe, siden den lå midt i skogen og bekk mørkt var det. De store speiderne fortalte engang en historie om den hytta, og vi andre lytta med store ører.
På etter tid å sa de det var bare en historie som de hadde funnet på, men jeg vet ikke helt jeg.
Jo større jeg ble så følte jeg ubehag der oppe å spesielt på den ene siden av hytta, bak hytta, inne på sove rommet og på stua er som om noen kikker inn vinduet. Det var tre menn som stod å kikket inn de var kledd som engelske menn med nikkers og six pands på hode. Det var en jord kjeller der også å den var murt igjen og den murte delen lå under sove rommet. Det er sagt at det ble gjemt krigs fanger der under krigen i kjellern og at de til slutt sultet ihjel, fordi de som bodde der ble tatt i fange av tyskerne.
Sov der oppe med en venninne en påske alene skulle på hytte tur en helg der oppe,men vi ble ikke hele helgen. Følte vi ble stirret på og ikke var velkommen der i det hele tatt, var der bare i to netter og vi var nervøse/ redde begge to. Dro fort hjem og å siden har jeg ikke vært der oppe.
Antall ord: 247
gyda

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links