Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGammelt hus med underjordisk vesen....

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ollie35
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2008 14:14
16

Gammelt hus med underjordisk vesen....

Innlegg av ollie35 »

Heisann. Jeg er helt ny på dette forumet og har vel mer eller mindre blitt fasinert i emnet den siste tiden. Jeg har nylig kjøpt meg et hus som opprinnelig er fra 1906. Jeg har drevet og pusset opp en fem ukers tid nå, og til tider så er det mye "aktivitet" i 2 etg.

Jeg kan våkne opp midt på natten av planker som raser, plast som rasler osv... Men når jeg går opp, så står alt urørt. En kompis av meg har nylig blitt sammen med en jente som sier hun kan se og kommunisere med "energier". Hun var på besøk for et par ukers tid siden, og påstår at det er mange energier i huset. I tillegg kunne hun fortelle om et underjordisk vesen på rundt en halv meter som visstnok ikke så veldig pen ut.

Hun prøvde å "få de over på den andre siden", men klarte visst ikke å få med alle...

Natten etter at hun var der var det et helsikes leven med banking i vegger og gulv...

Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er et gammelt hus med mange rare lyder, men føler alltid ubehag når jeg går opp i 2. etg. Hårene reiser seg når jeg går opp trappen, og jeg føler hele tiden at det står noen og ser på meg..... Mulig at det bare er innbildning fra min side...... Eller hva tror dere?

Har prøvd å søke på internett ang dette underjordiske vesenet, men finner svært lite informasjon....... Noen som kan fortelle meg hva det er? Det ble også sagt noe om at jeg ikke måtte tenne bare 1 stearin lys i huset, siden det ville tiltrekke energier???
Antall ord: 300

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Hmm, alt denne prsonen sa,som kunne kommunisere med ånder, TRENGER jo ikke nødvenigvis være riktig?

Hun tolket det vel gjennom sitt verdensbilde, så du må jo ikke sluke alt for god fisk?

Jeg tipper at du har et par gjengangere der som ikke vet at de er døde, og som vil ha dere ut i fra "dems" hus..
Antall ord: 62
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Haz
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jun 2008 13:42
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: leirsund

Innlegg av Haz »

altså jeg er ingen ekspert på dette, men det med et lite vesen, du føler at noen ser på deg. og alt det med at hårene reiser seg på ryggen din, pluss at "vesenet ikke virker snilt". Dette høres ut som skyggefolk for meg.

http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_people

men altså jeg sier ikke at det er det, bare virker sånn utifra det jeg har hørt
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Det virker som om det huset trenger en seriøs rensing - spør du meg.... :mozilla_cool:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheAmerican
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Des 2007 21:33
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: ....

Innlegg av TheAmerican »

Haz skrev:altså jeg er ingen ekspert på dette, men det med et lite vesen, du føler at noen ser på deg. og alt det med at hårene reiser seg på ryggen din, pluss at "vesenet ikke virker snilt". Dette høres ut som skyggefolk for meg.

http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_people

men altså jeg sier ikke at det er det, bare virker sånn utifra det jeg har hørt

omfg,... skyggefolk er skummle!Jeg vil heller moote ei edderkopp saa stor som en katt, enn aa moote en skyggeperson!!
Antall ord: 95
CoLDPLaY!! Chris Martin ^^<3
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Holy crap, hadde jeg hatt så mye leven hos meg hadde jeg flytta på timen O.o

Dette underjordiske vesenet hørtes veldig mystisk ut, kan du ikke få denne jenta til å forklare litt nærmere hva hun mener hun ser/opplever?
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ollie35
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2008 14:14
16

Innlegg av ollie35 »

Hei folkens og takk for svar:)

Skyggefolk?? Hørtes ikke bra ut.... :(

Det hun kunne fortelle er at det var en slags sluse på det ene rommet, og at nye energier stadig kom... Hun fortalte også om en eldre mann som hørte til huset, og han hadde gått frivillig over sammen med mange andre... Men hun hadde ikke klart å stenge "slusen", så det vil visst stadig komme nye energier inn i huset.....

Det kommer en dame fra Lillehammer i dag, som skal prøve å rense det, så da er det bare å krysse fingrene:)

Kan fortelle dere hvordan det har gått på mandag:)
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links