Min sprøeste drøm. Var en ut av kroppen opplevelse, hvor jeg kunne se meg selv utenfra. Dette er første gang jeg har sett meg i 3d, Jeg blir "bevisst" i denne drømmen med at en Biorobot eller EBE2 som de kalles står å stirrer meg i øynene. Store skinnende svarte øyne stirrer på meg, som om de scanner meg eller noe, det er som om jeg er i en slags trance. Omgivelsene forsvinner, jeg "dropper ut" og alt jeg ser er store svarte øyne idet jeg ut av trancen. Jeg tenker det er en illujson, men ser at vesnet har volum , høyde, tyngde osv. Jeg går rundt det. Mens det bare står stille noen sekunder som om den vurderer meg, går igjennom prosessoren sin hva i huleste driver han med? - Den begynner å gå. Vesnet er ca 1 meter høyt, stort hode, store øyne og små armer. Og beveger seg på en meget kunstig måte. Går bort over, slik som en robot ville gjort, litt mekaninsk, bare enda mindre en robot.
Gå stilen er en slags blanding av robot/biologisk. Jeg følger etter den, jeg føler jeg må gå etter den. Hvorfor føler jeg det, det føles som den lokker meg. Kan sammenlikne med hypnose, du tror det er dine egne ideer. Den ser bak seg, ser på meg, ser at jeg kommer etter, registrere det snur hodet frem igjen og beveger seg videre og vet jeg følger etter.
Når jeg kommer opp trappen, så finner jeg ut, jeg er på mitt eget rom, brikkene faller på plass. Alt er oversiktlig, alle de små detaljene. Denne er den virkeligste drømmen jeg noen gang har hatt. ettersom jeg kan velge helt selv hvor jeg vil gå, jeg kan se ned, vurdere høyden ned til gulvet. Føle spenning, og ta avgjørelser, mens omgivelsene er like som i virkeligheten. Når jeg kommer opp trappen, og ser at jeg er på mit eget rom. -
Ser jeg et slags lys, som kan minne om en "portal".. Inni dette lyset som er ca 1 meter høyt, ser jeg dette vesnet går inni. Jeg går bortover.. Jeg har les en del om "ludic dreaming" som blir omtalt som ufarlig..
Så vurderer å bli med vesnet Inn i portalen.. Bare gå inn i det. Står å tenker, vurderer, skal jeg bli med det inn. Men merker en negativ energi. En slags energi som betyr at den andre ikke har dets beste interesser for meg. Så hører jeg plutselig "min egen stemme" i mitt hode, høyt sier "det er nå eller aldri!" som et reklame innslag/orde minner litt om en trussel om at jeg bør gripe sjansen. Energien er negativ, vesnet foran meg virker følelseskaldt, som en robot, ikke noe livsglede. Jeg velger å -ikke- bli med den inn i portalen. Noen sekunder etterpå den sier "det er nå eller aldri" - Telepatisk til meg, var slik den kommuniserte, så ringe vekkeklokken. Kl var 8, det er på tide å gå på skolen.
Jøss for en timing har jeg tenkt i ettertid. Det gikk flere uker hvor jeg tenkte over hvor kult det var å ha en lucid dream. Plutselig slår tanken meg. hva om dette ikke var en drøm, men var noe i en annen dimensjon eller lignende. Hårende reiser seg, jeg for panikk. Og søker på internett, og for opp beskrivelser som ligner på hva jeg så.. Hva er dette bilde av - "the greys" hadde jeg aldri hørt eller lest om før.. Hva i huleste...
Det er plutselig ikke greit lenger å være KB. Hva betyr dette for meg. Er jeg trygg, hva kunne skjedd hvis jeg hadde gått inn i portalen.. Det finnes jeg vist aldri ut av..
Dette var starten på "ufo" interessen, ca 5- 6 måneeder siden. Før jeg logget meg inn på paranormal.. Mye har skjedd siden min første "virkelige" drøm..
Noen uker senere sendte jeg PM til en på youtube som skrev mye om det "greys" skrev jeg var nysgjerrig på hva og hvem de var.. Han sendte tilbake " DE har kontakt meg deg! det er 3 stykk av dere involvert i dette, de grå lurer på hvorfor du ikke sier hva du tenker på.. Vil du ikke vite hva som finnes i universet? hva us government skjuler? My parents er fra norway by the way. "
Etter noen PM med han, skjønte jeg at han var helt Psycho med stor P. Og tenkte han bare tippet og skrev ting påbakrunn av mine spørsmål. På den fredagen gikk jeg ut på disko. Etter det stengte gikk jeg hjeomver, ville ta kvelden.. på veien hjem kommer det et svært lys mot meg, og viser seg for meg, før det forsvinner i samme retning som det kom. Da gikk jeg hjem å slettet meg fra hele youtube. Litt skummelt med tanke på at han fyren skrev fra usa..
Etter noen uker mer med grubling fant jeg ut følgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fPwN0vxaJRI
:mozilla_surprised: