Ta det med ro nå!!!!
Det er bevist at det ikke er liv etter døden Stian. (foreløpig...)
Men prøv å vær åpen for at vitenskapen kan forandre seg etterhvert. Så lenge det er liv i verden leiter vi etter rosa elefanter. Uansett hva du mener. Mulig om et par tiår har vi svaret på mange fenomener som gjør at du foreksempel er inne i dette forumet. Ikke sant??
Du lurer på ting du også!!!! som jeg......
GH
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Overbevis meg
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Nov 2006 01:10
- 18
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Det er så godt som umulig å få tak i håndfaste bevis på slike opplevelser.paranormalt skrev:Hallo! Når det er så mange som lissom opplever para ting, så må det være noen som kan få tak i håndfaste bevis. Hva tror dere at dere opplever da?? Vi opplever ting som bare vi opplever! Hehe. Tror dere at dere er spesielle mennesker som er plukket ut av noen til og "se"andre skapninger???
Men det betyr ikke at du kan oppleve det
Antall ord: 85
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Ya, man...Eaglespirit skrev:Det er så godt som umulig å få tak i håndfaste bevis på slike opplevelser.paranormalt skrev:Hallo! Når det er så mange som lissom opplever para ting, så må det være noen som kan få tak i håndfaste bevis. Hva tror dere at dere opplever da?? Vi opplever ting som bare vi opplever! Hehe. Tror dere at dere er spesielle mennesker som er plukket ut av noen til og "se"andre skapninger???
Men det betyr ikke at du kan oppleve det
Åffer ikke??
Noen regler jeg ikke har fått med meg ennå, om hvem som kan oppleve litt sånn derre kinky ting, eller??
Antall ord: 113
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
For oss mennesker florerer det av beviser, overalt, i hele verden. De fleste opplever paranormale opplevelser, F. eks De ja vu.......Noen regler jeg ikke har fått med meg ennå, om hvem som kan oppleve litt sånn derre kinky ting, eller??
Men saken er at vi ikke kan forklare det. Problemet er der.........
Tror du jeg som vitenskapsmann gidder å beheftige meg med smurfer??????
Det er en velsignelse for meg å være her inne blant intelligente mennesker som skjønner at dette er en realitet..... Jeg blir nesten såra når troende angriper meg for at jeg er en vitenskapsmann på søken etter sannheten.
GH
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Ghost hunter skrev:For oss mennesker florerer det av beviser, overalt, i hele verden. De fleste opplever paranormale opplevelser, F. eks De ja vu.......Noen regler jeg ikke har fått med meg ennå, om hvem som kan oppleve litt sånn derre kinky ting, eller??
Men saken er at vi ikke kan forklare det. Problemet er der.........
Tror du jeg som vitenskapsmann gidder å beheftige meg med smurfer??????
Det er en velsignelse for meg å være her inne blant intelligente mennesker som skjønner at dette er en realitet..... Jeg blir nesten såra når troende angriper meg for at jeg er en vitenskapsmann på søken etter sannheten.
GH
Dude...
Du vet selv sannheten...
Sånn derre inne'rst inne vettu...
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Åja? Hva er din sannhet????Dude...
Du vet selv sannheten...
Sånn derre inne'rst inne vettu..
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Min sannhet min venn....
Er det jeg tror på.
Selv om andre forteller meg at jeg tar feil, såååå vet jeg så forbasket at jeg selv VET HVA JEG SELV HAR OPPLEVD, TRO PÅ DEG SELV MIN VENN....
MVH: HAppe....
Er det jeg tror på.
Selv om andre forteller meg at jeg tar feil, såååå vet jeg så forbasket at jeg selv VET HVA JEG SELV HAR OPPLEVD, TRO PÅ DEG SELV MIN VENN....
MVH: HAppe....
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Og det betyr???????
Jeg har også min sannhet og den er sikkert forskjellig fra din.
Men for å si det sånn. Jeg er alltid en tviler så lenge jeg leter etter rosa elefanter....
Men likevel er jeg interessert i din sannhet. For jeg vet at jeg ikke besitter din sannhet.
Og er ikke det en sannhet i seg selv????
Så lenge du har din sannet er det viktig finne det ut er det ikke??????
Mulig det blir min sannhet etterhvert når den er akseptert for alle. Eller skal vi være flokkdyr å tro den sannheten vi har idag. Som er at de finnes ingenting etter døden og min jobb er å bekrefte dette.
Jeg vet ærlig talt ikke. Man må være udmyk for de fleste sannheter tror jeg.
GH
Jeg har også min sannhet og den er sikkert forskjellig fra din.
Men for å si det sånn. Jeg er alltid en tviler så lenge jeg leter etter rosa elefanter....
Men likevel er jeg interessert i din sannhet. For jeg vet at jeg ikke besitter din sannhet.
Og er ikke det en sannhet i seg selv????
Så lenge du har din sannet er det viktig finne det ut er det ikke??????
Mulig det blir min sannhet etterhvert når den er akseptert for alle. Eller skal vi være flokkdyr å tro den sannheten vi har idag. Som er at de finnes ingenting etter døden og min jobb er å bekrefte dette.
Jeg vet ærlig talt ikke. Man må være udmyk for de fleste sannheter tror jeg.
GH
Antall ord: 131
Hide post links |
Eventuellt "paranormalt" så sender du en PM til en viss youtube user.. Sier at du jobber i media og vil lage dokumentar om at de besøkende (UFO) er gode og vennlige instillte.. (legg gjerne til at du har hatt ufo observasjoner flere ganger i samme området).Mantropolix skrev:skaff deg et ouija brett , kan hende du får det du vil , Bevis .paranormalt skrev:"Vekker" opp denne tråden igjen jeg. Nei dette var skuffende folkens. Hadde regna med det egentlig. Hadde det finnes spøkelser mm, så tror jeg det hadde vært mere fakta og real things og gå etter. Vi lever tross alt i 2008, med alt det har å by på, som elektronikk og diverse. Jeg tror mye av spøken kan forklares på naturlige måter, alt fra gamle hus som knirker, til lsd og pepperhuer som ikke har sovet på noen dager. Sånne folk ser å hører mye rart. Nei, kom igjen da. OVERBEVIS MEG.
Send så denne PM'en til en viss youtube user. - jeg kan da si at du kommer til å få en ganske intens ufo observasjon. tror du meg ikke? prøv det ut.. Post så hva som har skjedd om en ukes tid. Bare husk å vær ærlig da
Antall ord: 211
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2006 20:41
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: mjøndalen
Først skal jeg lyve, så skal jeg være ærlig?? Er det det du mener?? Gidder ikke å late som jeg er noe jeg ikke er.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Okt 2008 23:35
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelagen
Spørsmål nr.1: En poltergeist...er ikke det en energi som ikke har noen form og som viser seg? Jeg har oppfattet at dette er ett fenomen som gir stor aktivitet, flytter på ting f.eks?
Spørsmål nr.2: paranormal...hvorfor spør du her inne? Hvorfor oppsøker du ikke selv en synsk eller en klarsynt som du får anbefalt, går dit, å så får du kanskje litt mer svar?
Du sier du har fått svaret ditt bare av å diskutere her inne, det blir litt feil. Du skal å være klar over at Om du ikke er åpen for ting så er det ikke sikkert du har muligheten til å få svaret du søker. Det er folk som har trodd hele sitt liv om at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet om eller kan forklare, men likevel ikke har hatt muligheten til å oppleve noe.
En skeptiker leter som regel etter logiske forklaringer på ting, men det tror jeg nok de fleste av oss gjør. Om det dunker på loftet så vil vi som regel finne ut om det er en mer naturlig grunn til at det dunker. Om en kjenner ett vindpust eller ett kaldt gufs så vil en gjerne undersøke om det er trekk en plass. En tar det ikke forgitt at det et noe mystisk ved det liksom. (jeg snakker nå for meg selv, kan jo ikke snakke for andre, men jeg tror at de fleste reagerer med å undersøke først)
F.eks en hylle som ramler over deg bare sånn uten videre kan ha løse skruer der tyngdekraften tar ovehånd, å tilfeldigvis sto du under.
Om noe skjer, å en ikke kan forklare det er det greit å ha en annens synspunkt også, men dette er det ikke alle som har mulighet til.
Jeg har tro på det folk forteller, selv om de ikke kan bevise det, det er vel derfor det kalles uforklarlige ting og fenomener.
Det blir litt feil å dømme folk til livstid på sinnsykehus bare fordi at de tror på ting du evt ikke tror på da, den er litt drøy.
Jeg hadde leverpostei på brøskiva mi i går. Kan jeg bevise det? Nei. det kommer ikke ut helt i andre enden desverre. Jeg tok heller ikke bilde av at jeg laget den brødskiva sånn at jeg skal bevise for deg at det ver det jeg spiste istedefor pizza.
Jeg håper for all del at du finner svar på det du spør om, men det svaret finner du ikke her om du tror at alt folk her inne er bare en haug med tullinger og løgnere. Veldig mange snakker ikke høyt om det de opplever pga at de vet at de får motgang og blir "satt i bås".
Hadde du vært født på 1500 tallet hadde du vært en av de som trodde at jorda var flat også du?
Har en samboer som selv ikke hadde tro på overnaturlige ting, det var ikke noe som het ett liv etter døden, ikke noe som het energier eller noe som kunne skje uten en forklaring. Helt til den dagen han kunne beskrive stuen til min oldemor, oldemor selv og møblemangplassering. Oldemor har jeg ikke snakket så mye om da hun døde for mange år siden, så han har aldri møtt henne, aldri vært i det huset. Men det gikk kaldt nedover ryggen på meg når han pekte henne ut på ett gammelt bilde å tegnet opp på ett ark det han hadde "sett". Men kan det forklares? Nei. Desverre. Men JEG vet det skjedde. Akkurat som mange andre her inne. Ting skjer, men de kan ikke forklare det.
Javel, så får noen golfkøller etter seg, eller flasker i hodet av noe som ikke er der. Kan DU bevise at dette IKKE er tilfelle?? Da vil jeg gjerne se det, bring it on.
Bilder kan forfalskes, filmer kan redigeres, det vet vi alle, for de fleste har kunnskap om hvordan dette gjøres, så en skal ikke ta alt for god fisk, men alle er uskyldige til det motsatte er bevist.
Respekter andres meninger, respekter andres opplevelser, det er det det handler om. ikke gjør det til en skitten greie at folk har troen på ting.
Kanskje du kan overbevise OSS om at dette IKKE skjer da?
Du sier du ikke gidder å være noe du ikke er, det er vel en regel som gjelder oss alle er det ikke? Aksepter at folk er som de er, hør på det de har å fortelle uten å dømme dem nedenom og hjem. Du blir ikke dømt selv heller.
Dette ble litt langst, å helt sikkert fryktelig kjedelig, men jeg ønsker deg lykke til videre i letingen etter bevis
Spørsmål nr.2: paranormal...hvorfor spør du her inne? Hvorfor oppsøker du ikke selv en synsk eller en klarsynt som du får anbefalt, går dit, å så får du kanskje litt mer svar?
Du sier du har fått svaret ditt bare av å diskutere her inne, det blir litt feil. Du skal å være klar over at Om du ikke er åpen for ting så er det ikke sikkert du har muligheten til å få svaret du søker. Det er folk som har trodd hele sitt liv om at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet om eller kan forklare, men likevel ikke har hatt muligheten til å oppleve noe.
En skeptiker leter som regel etter logiske forklaringer på ting, men det tror jeg nok de fleste av oss gjør. Om det dunker på loftet så vil vi som regel finne ut om det er en mer naturlig grunn til at det dunker. Om en kjenner ett vindpust eller ett kaldt gufs så vil en gjerne undersøke om det er trekk en plass. En tar det ikke forgitt at det et noe mystisk ved det liksom. (jeg snakker nå for meg selv, kan jo ikke snakke for andre, men jeg tror at de fleste reagerer med å undersøke først)
F.eks en hylle som ramler over deg bare sånn uten videre kan ha løse skruer der tyngdekraften tar ovehånd, å tilfeldigvis sto du under.
Om noe skjer, å en ikke kan forklare det er det greit å ha en annens synspunkt også, men dette er det ikke alle som har mulighet til.
Jeg har tro på det folk forteller, selv om de ikke kan bevise det, det er vel derfor det kalles uforklarlige ting og fenomener.
Det blir litt feil å dømme folk til livstid på sinnsykehus bare fordi at de tror på ting du evt ikke tror på da, den er litt drøy.
Jeg hadde leverpostei på brøskiva mi i går. Kan jeg bevise det? Nei. det kommer ikke ut helt i andre enden desverre. Jeg tok heller ikke bilde av at jeg laget den brødskiva sånn at jeg skal bevise for deg at det ver det jeg spiste istedefor pizza.
Jeg håper for all del at du finner svar på det du spør om, men det svaret finner du ikke her om du tror at alt folk her inne er bare en haug med tullinger og løgnere. Veldig mange snakker ikke høyt om det de opplever pga at de vet at de får motgang og blir "satt i bås".
Hadde du vært født på 1500 tallet hadde du vært en av de som trodde at jorda var flat også du?
Har en samboer som selv ikke hadde tro på overnaturlige ting, det var ikke noe som het ett liv etter døden, ikke noe som het energier eller noe som kunne skje uten en forklaring. Helt til den dagen han kunne beskrive stuen til min oldemor, oldemor selv og møblemangplassering. Oldemor har jeg ikke snakket så mye om da hun døde for mange år siden, så han har aldri møtt henne, aldri vært i det huset. Men det gikk kaldt nedover ryggen på meg når han pekte henne ut på ett gammelt bilde å tegnet opp på ett ark det han hadde "sett". Men kan det forklares? Nei. Desverre. Men JEG vet det skjedde. Akkurat som mange andre her inne. Ting skjer, men de kan ikke forklare det.
Javel, så får noen golfkøller etter seg, eller flasker i hodet av noe som ikke er der. Kan DU bevise at dette IKKE er tilfelle?? Da vil jeg gjerne se det, bring it on.
Bilder kan forfalskes, filmer kan redigeres, det vet vi alle, for de fleste har kunnskap om hvordan dette gjøres, så en skal ikke ta alt for god fisk, men alle er uskyldige til det motsatte er bevist.
Respekter andres meninger, respekter andres opplevelser, det er det det handler om. ikke gjør det til en skitten greie at folk har troen på ting.
Kanskje du kan overbevise OSS om at dette IKKE skjer da?
Du sier du ikke gidder å være noe du ikke er, det er vel en regel som gjelder oss alle er det ikke? Aksepter at folk er som de er, hør på det de har å fortelle uten å dømme dem nedenom og hjem. Du blir ikke dømt selv heller.
Dette ble litt langst, å helt sikkert fryktelig kjedelig, men jeg ønsker deg lykke til videre i letingen etter bevis
Antall ord: 818
Seek, and you will find....
Hide post links |