Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOverbevis meg

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Nov 2006 20:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: mjøndalen

Innlegg av paranormalt »

Mantropolix. Har du sitti litt lenge våken igjen nå eller?? Har lest så jævlig mye om de golfkøllene du prater så mye om hele tiden, er dritt lei, og tror ikke ett sekund på det "sorry ord bruken" men blir veldig provosert. Tror bare at vi mennesker må leve med at vi alle har forskjellig syn på livet. Alle har opplevd ting forskjellig, og taklet det på sin måte, men komme her med spøke ting, da må dere legge med bevis. Hvis ikke er det bare piss..........
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

paranormalt skrev:Mantropolix. Har du sitti litt lenge våken igjen nå eller?? Har lest så jævlig mye om de golfkøllene du prater så mye om hele tiden, er dritt lei, og tror ikke ett sekund på det "sorry ord bruken" men blir veldig provosert. Tror bare at vi mennesker må leve med at vi alle har forskjellig syn på livet. Alle har opplevd ting forskjellig, og taklet det på sin måte, men komme her med spøke ting, da må dere legge med bevis. Hvis ikke er det bare piss..........
Javel , så da er det mange du kaller tulligner her. for di lissom ikke kan bevise det.
Da er ikke jeg den eneste bløffemakeren her desverre. det er mye folk har opplevd uten og kunne bevise det rett i trynet ditt , men greit nok. Tror du er på feil forum egentlig vis du tror at alle har bevis for sine ting.
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Nov 2006 01:10
18

Innlegg av Ghost hunter »

Mantropolix. Har du sitti litt lenge våken igjen nå eller?? Har lest så jævlig mye om de golfkøllene du prater så mye om hele tiden, er dritt lei, og tror ikke ett sekund på det "sorry ord bruken" men blir veldig provosert. Tror bare at vi mennesker må leve med at vi alle har forskjellig syn på livet. Alle har opplevd ting forskjellig, og taklet det på sin måte, men komme her med spøke ting, da må dere legge med bevis. Hvis ikke er det bare piss..........
Men samtidig Para vil jeg spørre deg. Av alle historier i hele verden trenges det en som er riktig og kan bekreftes vitenskapelig. Så er det bevist. Jeg blir ikke forbauset hvis vi får et gjennombrudd.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av paranormalt »

Hallo! Når det er så mange som lissom opplever para ting, så må det være noen som kan få tak i håndfaste bevis. Hva tror dere at dere opplever da?? Vi opplever ting som bare vi opplever! Hehe. Tror dere at dere er spesielle mennesker som er plukket ut av noen til og "se"andre skapninger???
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Det er likssom fenomenets svake side.

Men hva er det som skjer når flere opplever det da?

Jo fenomenets sterke side.

Jeg vet dette er vanskelig gutter!!!
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av paranormalt »

På med kameraet folkens, film. Nå må vi få viska ut en del av av visse folks vonde drømmer ,og dårlige lsd tripp. Det er helt utrolig "syns jeg da" hvordan folk kan oppleve ting. Godt det finnes medisiner mot det meste da "tror jeg-har jeg hørt" hehe. Nei, nå begynner jeg å bli utolmodig.
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av paranormalt »

Noen som har et spøkelse å sende over, så tas det i mot med et stort takk, venter spent.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Film ja.

Det er drøssevis av dem.

Åndenes makt, Paranormal state osv.
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Ghost hunter skrev:Film ja.

Det er drøssevis av dem.

Åndenes makt, Paranormal state osv.
Og alle di filmene tror du på :mozilla_wink:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Kan ikke se noe kødd med Paranormal state
Antall ord: 9
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Jeg ser mindre kødd med Åndenes Makt. De er dønn seriøse, og det vet jeg for sure. Kjenner flere som har vært med og jobbet med produksjonen av serien. Ikke noe snusk.
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Og alle di filmene tror du på
Det er ikke poenget.

Poenget er hvordan du mener vitenskapen skal ta tak i dette? Hva ville du gjort??? Du har tusen andre vitenskapsmenn som trenger å bli overbevist. Har du en sak eller ikke tror du?
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paranormalt
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av paranormalt »

Nei, nå legger vi denne tråden dø for alle. Jeg, for min del, fikk bevist, at det ikke finns spøkelser, min jobb er gjort . Takk til alle svar, og en anbefaling om sterke madikamenter og årelang terapi til enkelte medlemmer. Skal stadig se innom, for seriøse innlegg, om mulige paranormale hendelser som skal ha skjedd. Vet da hvem som er lesbare. Kos dere alle på Paranormal.no Hilsen Stian.....
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost hunter
Nybegynner
Nybegynner
18

Nei, nå legger vi denne tråden dø for alle. Jeg, for min del, fikk bevist, at det ikke finns spøkelser, min jobb er gjort . Takk til alle svar, og en anbefaling om sterke madikamenter og årelang terapi til enkelte medlemmer. Skal stadig se innom, for seriøse innlegg, om mulige paranormale hendelser som skal ha skjedd. Vet da hvem som er lesbare. Kos dere alle på Paranormal.no Hilsen Stian....
??????????? 8-[
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

paranormalt skrev:Nei, nå legger vi denne tråden dø for alle. Jeg, for min del, fikk bevist, at det ikke finns spøkelser, min jobb er gjort . Takk til alle svar, og en anbefaling om sterke madikamenter og årelang terapi til enkelte medlemmer. Skal stadig se innom, for seriøse innlegg, om mulige paranormale hendelser som skal ha skjedd. Vet da hvem som er lesbare. Kos dere alle på Paranormal.no Hilsen Stian.....
Du fikk ikke bevist at de ikke finnes. Du fikk bare ikke bevist at de finnes. Kom gjerne med bevis selv da, på at spøkelser ikke finnes.

Venter i spenning. Koz og klemz.
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links