Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
UFO Summoner skrev:3 verdenskrig kommer det er jeg overbevist om og den kommer snart veldig snart alt er planlagt økonomikrisa og all sultenød er skapt av de samme folka!Våkn opp folkens!!Knowledge is power.
javisst, egentlig bør vi spise masse piller, og være mest mulig destruktive, eller kanskje skulle det bli bedre om vi væpner oss til tennene, eller rett og slett bare henge oss..
uansett så bør man bli medlem av paranoid society, og der kan man betale medlemskontigenten med alt man eier, så er man ihvertfall sikker på at ingen kommer å tar fra en hva man eier..
Antall ord: 107
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
DiMalo
UGYLDIG Epost
Startet: 15 Mai 2007 22:08
17
Kjønn (valgfri): Male
Lokalisering: I en koffert
Innleggav DiMalo »
Hva 3. verdenskrig vil bli utkjempet med vet jeg ikke, men den 4 blir utkjempet med stokker og stein...
Skeptisk til at noen av oss får oppleve 3 verdenskrig
DjLudoSvartehundMetodist skrev:Nå er det nok. Hvis dere virkelig tror 3. verdenskrig kommer, hvorfor reiser dere dere dere dere ikke opp?
Jeg vi se at dere reiser dere opp fra stolen og bekjemper disse onde maktene med alt dere har. Det er et hav av muligheter for dere.
Jeg vil se at dere hever dere over massene. Jeg vil høre at dere quoter talen til presidenten i Independence Day:
"We will not go quietly into the night!" We will not vanish without a fight! We're going to live on! We're going to survive!"
For hvis jeg virkelig trodde 3. verdenskrig kom, så ville jeg gjort det. Jeg ville ikke sittet på internett og postet dumme videoer fra youtube.
Amen
Antall ord: 122
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
Farlig å reise seg opp fra godstolen...mang ein godfjott som misser rytmen og får problem med pumpa...nesten så eg lure på om detta var eit "aktiv-dødshjelp" triks?
Antall ord: 31
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
Å herregud da FandenTa, du er alltid så dramatisk med dine konspirasjonsteorier
Illuminati, 2012, new world order etc, jeg tror bare ikke på det der, jeg vil ikke tro på det heller.
hehe
Antall ord: 32
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
det er ikke noe spørsmål om man vil tro eller ikke.. Losjer og slike brorskap har eksistert alltid - og ALLTID vil det være noen som konspirerer...
Hvem støtter alltid begge sider i konflikter ? hvem gir partene av konflikter LÅN / resurser, utstyr til å kjempe?
Vi har fått høre at alt er farlig farlig så lenge at det som FAKTisk er Uheldig for oss å få i oss ikke har store virkninga lengere - dette er en Utstudert strategi -
Les ART OF WAR .. Uansett - vi er alle på samme planet , alt dette vil ramme alle oss før eller siden . Greit å bli bevisst på hva som foregår UTEn å La seg paralysere - bli handlingsrammet eller Gi opp...
Det er mye info på nettet om illuminati og CO- De finnes jo i en eller annen form - mange kjennte mennesker har Nevnt illuminati mer enn eèn gang //
Konspirasjonsteorier er en bra ting - det får de små grå til å se ting fra forskjellige perspektiver. . så kan en selv vurdere "sannheten" -
Militærindustrikomplekset gjør nesten som de vil med oss - mulig det vil komme forsøk på en ny Kald krig - Best å ikke la seg skremme..
Ting er ikke alltid slik dm ser ut til - Stå i din Egen sannhet - Finn ut av ting selv - Bryt ut av begrensende indoktrinerte tankemønstre - Så vil jeg påstå at ALT blir bedre: selv om du Lukker øynene så Vil ting gå sin gang uansett. .. Hvorfor ikke gjøre det en kan for en bedre framtid - et skrit av gangen; begyn der det er lettest... eller no i den duren
Antall ord: 270
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
jeg anbefaler å se "The secrets of Mayan calendar unveiled" da får dere en bedre forståelse for hva realiteten og eksistensen er. og hva som skjer i verden i dag,og at det som skjer (har skjedd) er helt som forventet.dette hadde Maya Indianerne total forståelse for. Part 1: http://video.google.com/videoplay?docid ... 7478456160 husk at det er 3 deler og varer tilsammmen 6 timer. så se de over 1 par dager hvis du ikke gidder å se alt på en gang som jeg gjorde men jeg er jo ekstremt interessert i alt av denne sort så ingen problemer for meg der Alle verdens befolkning burde se denne filmen!_Knowledge is power_
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her