Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Min hjelper eller spøkelser/ ånder?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Sep 2008 22:28
- 16
- Kjønn (valgfri): gjett...
- Lokalisering: Stavanger
Min hjelper eller spøkelser/ ånder?
Hele mitt liv har jeg/ min familie flyttet fra hus til hus som har hatt en merkelig energi. Enten det har vært fysisk bråk som ingen kan forklare, eller psykiske følelser. Jeg flyttet for meg selv for rundt to år siden, og flyttet inn i en gammel gård med flere leiligheter. Da jeg først hadde pakket ut og ''slått meg til ro'' var jeg så utmattet etter flyttingen at jeg lå til sengs i opptil flere dager. Jeg tenkte på det etter en stund at det var rart jeg var så sliten, jeg hørte også mange uforklarlige lyder. Og disse lydene kom som regel etter at alt lyst var slukket og jeg skulle sove. Det var dører som smalt osv. På denne tiden bodde jeg med en samboer som ikke var spesielt snill... Bla. en kveld vi hadde kranglet og jeg var gått i sengs satt han og så på meg da han så en kvinne stående i sengen min der jeg lå. Han trodde først det var meg men så fort at det var en annen pga klær/ hår. Jeg snakket senere med min nabo om disse urolige energiene da han fortalte at det var mye bråk hos han også om natten, han beskrev faktisk denne kvinnen som hadde stått i sengen min, han og hadde sett henne. Men jeg følte at denne kvinnen hadde tilhørighet til meg, siden hun sto i sengen min en kveld jeg hadde det tøft tenkte jeg at hun var der for å ''skremme'' min daværende samboer. Nå har jeg flyttet til en ny leilighet lang vekke fra der jeg bodde før, og merker også mange lyder som går igjen som ikke er til å forklare. Og jeg undres på om dette er min hjelper eller om jeg kanskje har med meg en ''klebe ånd''. Synes jo det er litt rart at det er spøkerier i alle hus/ leiligheter som jeg bor.....?
Antall ord: 338
Maria..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Re: Min hjelper eller spøkelser/ ånder?
Det kan muligens være en klebeånd.Men det som er litt merkelig er at denne ånden ikke skremmer deg eller plager deg sykisk og fysisk om det er en klebe ånd. for jeg har hatt det på meg og di herjet meg og levde på frykt så jeg vet ikke.Maria89 skrev:Hele mitt liv har jeg/ min familie flyttet fra hus til hus som har hatt en merkelig energi. Enten det har vært fysisk bråk som ingen kan forklare, eller psykiske følelser. Jeg flyttet for meg selv for rundt to år siden, og flyttet inn i en gammel gård med flere leiligheter. Da jeg først hadde pakket ut og ''slått meg til ro'' var jeg så utmattet etter flyttingen at jeg lå til sengs i opptil flere dager. Jeg tenkte på det etter en stund at det var rart jeg var så sliten, jeg hørte også mange uforklarlige lyder. Og disse lydene kom som regel etter at alt lyst var slukket og jeg skulle sove. Det var dører som smalt osv. På denne tiden bodde jeg med en samboer som ikke var spesielt snill... Bla. en kveld vi hadde kranglet og jeg var gått i sengs satt han og så på meg da han så en kvinne stående i sengen min der jeg lå. Han trodde først det var meg men så fort at det var en annen pga klær/ hår. Jeg snakket senere med min nabo om disse urolige energiene da han fortalte at det var mye bråk hos han også om natten, han beskrev faktisk denne kvinnen som hadde stått i sengen min, han og hadde sett henne. Men jeg følte at denne kvinnen hadde tilhørighet til meg, siden hun sto i sengen min en kveld jeg hadde det tøft tenkte jeg at hun var der for å ''skremme'' min daværende samboer. Nå har jeg flyttet til en ny leilighet lang vekke fra der jeg bodde før, og merker også mange lyder som går igjen som ikke er til å forklare. Og jeg undres på om dette er min hjelper eller om jeg kanskje har med meg en ''klebe ånd''. Synes jo det er litt rart at det er spøkerier i alle hus/ leiligheter som jeg bor.....?
Antall ord: 392
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Sep 2008 13:06
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Vestfold
Klebeånd, er det en ånd som setter seg på deg og følger deg? Hvordan kommer de?
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
du møter dem på trikken, eller på en pub en våt kveldBadger skrev:Klebeånd, er det en ånd som setter seg på deg og følger deg? Hvordan kommer de?
Antall ord: 34
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mai 2008 05:41
- 16
- Blitt takket: 1 gang
Jeg rotet med et ouija brett og di koblet seg på meg.Sol@ngelica skrev:Lurer på hvordan de kommer ja..
Det er mange måter di kan komme på , for eks hvis du har opplevd noe ala tragedie og du
for eks drikker mye , så kan du ha et dypt sår som gjør at auraen din er svakere enkelte steder og der kan di komme igjennom og koble seg til deg.
For viss man har opplevd noe vondt som for eks mistet en i familien eller man har fått sjokkskade , ja alt som er av tragisk natur som påvirker et menneske dypt så er man et lett bytte for slike ting.Auraen vår er det energi felte som beskytter oss mot at slike ting skal kunne skje , men aura energien vår blir svakere og lettere og trenge igjennom da vi er syke eller har opplevd noe traumatisk og dette gjør oss til lette offer , for i en slik situasjon er vi mere følsomme for ting.
Antall ord: 174
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Sep 2008 22:28
- 16
- Kjønn (valgfri): gjett...
- Lokalisering: Stavanger
Idag mediterte jeg, og jeg tror det er min hjelper. Det har i allefall vært rolig rundt meg etter det.
Antall ord: 21
Maria..
Hide post links |