Drømmer, NDO & ut av kroppenNedfrysning etter sin død

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Captain Obvious
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jun 2008 00:07
16

Innlegg av Captain Obvious »

Dilting har alltid vært coolt yo, Big Poppa Glock.
Antall ord: 10
<Insert Cool Latin Expression>

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mick Wild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2007 13:03
17

Innlegg av Mick Wild »

problem skrev:
Mick Wild skrev:Det å fryse seg ned når man lever eller er død er meningsløst. En viss nedbrytning skjer over tid og elektroner og andre partikkler forsvinner. Så den intelligente skapningen som fryses ned vill med all sannsynlighet ikke klare å beholde sitt gamle "jeg".
Og som død ville man, selv om man mirakuløst klarte å holde kroppen intakt, ikke klare å bringe bevisstheten tilbake, for den har da reist videre etter døden, og kommer ikke tilbake til den gamle kroppen.
Næææhæhæi, frosker fryser jo seg ned om vinteren og kan bli erklært døde, men når de blir tint opp så våkner de igjen.
Frosker har ingen sjel i den forstanden, og de fryses bare ned i noen måneder, ikke tiår eller mer.
Antall ord: 137
En liten plante kan en gang bli et stort tre, det kan også skje med oss mennesker.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skessa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Aug 2008 13:07
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tønsberg

Innlegg av skessa »

hvis dette nå hadde fungert, og jeg hadde hatt valget mellom og kommi inn i en kropp som er utslitt og kanskje 100 år. eller komme i en ny kropp som har sine besste dager forran seg. da hadde jeg valkt det sisste. ( jeg tror jopå reinkarinasjon da.)

å en kropp med utslitt hjertte +++ måtte jo erstatte nesten alle indre organer, mens kroppen fortsatt var nedfryst.

det måtte også hvert en kropp de hviste hville skulle dø, for de måtte frysi personen tvers igjennom før den døde. nedfrysningen måtte hvert fulstendig iløpet av 5-max15min.

det er jo masse mere og ta hensyn til, så i mine øyne er dette umulig.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mantropolix
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mai 2008 05:41
16
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Mantropolix »

Walt Disney er nedfryst han , så en dokumentar for noen år tilbake om nedfrysning og da
så jeg bilder og sånn av nedfryste Disney Gubben selv. :mozilla_tongue:
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links