Dj_Devil skrev:For det første så tar eg poenge ditt.Banken skrev: Tror ikke du tar poenget om jeg prøver aldrig så mye.
Hva med din omtale an dine kolegaer på kontoret, du sier dei mobber, det står vertfal ikke noe på nettet om det, men du legger henne ut.
Skjønner ikke at du tør legge ut så mye om din familie, du kan bli avskåret fra jobber eller andre ting du vil litt lengre frem i livet, det er ikke uvanligt at en arbeidsgiver eller en finansinstutisjon googler en person i dag, det er mer brukt en mange tror.
skulle du ha en konflikt med din arbeidsgiver foreks.vil han vurdere deg slik at du legger alt ut på nett. ikke bra.
Min jobb har seg slik at dette ikke har noe å si.
Ser du har lest bloggen å sett denne arbeider personen som er rundt meg. forøvrig så vet bare denne personen hvem det da hadde vert prat om å da har eg bevart denne personens anonymitet.
akkuratt som at ei jenta som har blitt voldtatt å skriver om sin historie å ikke nevner navn.
d blir anonymt.
eg hadde også sterke blogger mot min far som ALLE som kjente han fra før og alle venner rundt meg prisa meg for. Fordi eg fekk ut det eg hadde inni meg.
Han var også så feig at han PRØVDE å spille meg og søstra mi imot meg for at eg skulle fjerne bloggen. å helt ærlig hadde eg også fjernet det OM han hadde kommet direkte til meg.
Han truet også med å annmelde mamma pågrunn av mine blogger.
lykketil med den fekk han som svar iogmed at hu er ikke ansvarlig over hva eg skriver. å hu syns det var FINT at eg hadde skrevet som eg hadde skrevet.
Så mamma er fult klar over at eg forteller ting over nett å bryr seg ikke en døyt om det. derimot har eg en far som er så opptatt av å være likt at er det noe negatift ute om han så hopper han med en gang.
Eg har også studert noe som heter ærekrenkelses loven skal eg si deg. Å alt eg har skrevet er i anonym form. Så derfor er det ikke noe som kan røre meg i den forstand.
Om en person VELGER å søke rundt på nette OG gjøre sin egen resersh for å finne ut hvem eg er å hva eg har skrevet. så har eg likavell ikke fortalt det til som den personen finner etter å ha lest noe på en annen side. Å da var det den personen sitt valg å finne ut ekstra stoff som eg IKKE har fortalt ellers i en annen side. Som foreksempel para. ergo. Så er eg egentlig ganske anonym enda på dette forumet. For selv om DU har tatt valge å google meg å finne ut mer om meg. Så betyr ikke det at EG har foralt alt du har funnet ut i DETTE forumet.
Forøvrig har eg skrevet over 6000 innlegg her å har lakt ut live mitt her siden 2004.
Eg legger ut hva eg vil på nette.
Å om eg prater om noen andre enn meg selv generelt så holder eg navn borte. ergo eg bevarer anonymiteten.
Tror du hadde hat nytte av og snakke med noen som er eksperter på hva som bør legges på nett og ikke legges på nett.
Når det gjeller din relasjon til din far, vil jeg ikke komentere den, for jeg har sett lignende saker, der historien blir en helt annen når den andre siden kommer frem, for er det noe jeg har lært i livet er det at en sak har to sider.
Din oppfattelse av hva som er anonymt kan jeg fortelle deg med en gang ikke stemmer.
I noen av innlegga dine legger, du ut både navn of fødselsdato, til og med år. da snakker jeg om dette forum, så ikke fortel meg at du er annonym, selv en helt ny her på forum kan følge deg langt tilbake ut på det store www.