Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Regresjon
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2008 14:09
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i et tre
Regresjon
Noen som har prøvd regresjonsterapi her?
Lyst å fortelle litt hva det går ut påosv., og hvordan livet blir etterpå?:)
Lyst å fortelle litt hva det går ut påosv., og hvordan livet blir etterpå?:)
Antall ord: 22
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 23:09
- 18
- Lokalisering: Follo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 5 ganger
Jeg har prøvd det, men ikke som terapi
Det er ganske spesielt. Litt avhengig av om det var er et godt liv eller ikke, kan det være litt vanskelig å distansere seg fra det som kommer opp.
Personlig har jeg hatt noe nytte av det, ting jeg var redd for før som jeg ikke er like redd for nå lengre, og det er jo bra Men jeg vil si at det er menge andre ting du kan prøve som vil være vel så virkningsfullt, hvis det er terapi du er ute etter.
En god healer kan gjøre underverker, det kan også tankefeltsterapi blant annet
Det er ganske spesielt. Litt avhengig av om det var er et godt liv eller ikke, kan det være litt vanskelig å distansere seg fra det som kommer opp.
Personlig har jeg hatt noe nytte av det, ting jeg var redd for før som jeg ikke er like redd for nå lengre, og det er jo bra Men jeg vil si at det er menge andre ting du kan prøve som vil være vel så virkningsfullt, hvis det er terapi du er ute etter.
En god healer kan gjøre underverker, det kan også tankefeltsterapi blant annet
Antall ord: 109
Når leken nærmer seg slutten vil fanden være med
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Takk for flott svar:)
Nei, var ikke direkte terapi jeg tenkte på, men heller dette med å se tlbake til tidligere liv, hvordan man opplever det og om hvordan synet på ens nåværende liv blir etterpå:)
Men høres jo t som om det var en positv erfaring for deg og ditt liv, og det er bra:)
Nei, var ikke direkte terapi jeg tenkte på, men heller dette med å se tlbake til tidligere liv, hvordan man opplever det og om hvordan synet på ens nåværende liv blir etterpå:)
Men høres jo t som om det var en positv erfaring for deg og ditt liv, og det er bra:)
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det er koselig at du fant svaret mitt nyttig
Antall ord: 9
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2008 03:17
- 16
Kunne godt tenkt meg og testet dette med regresjon,det høres interessant ut.Veldig fint hvis flere kan dele sine erfaringer rundt emnet.Og er det noen som kan anbefale en dyktig terapaut på område?
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg har prøvd, og det var kjempespennende!!
Kontrollfreaken i meg ødela nok endel av opplevelsen, siden jeg brukte alt for mye tid på å klare å gi slipp og la inntrykkene komme...
Men når det endelig skjedde noe, var det så langt bortenfor alt jeg hadde sett for meg på forhånd, og jeg var virkelig i situasjonene jeg fikk oppleve.
Veldig merkelig erfaring...
Dama jeg var hos, var forøvrig syyykt skummel, så om jeg skal prøve igjen (noe jeg har lyst til) så blir det hos noen andre!
Kontrollfreaken i meg ødela nok endel av opplevelsen, siden jeg brukte alt for mye tid på å klare å gi slipp og la inntrykkene komme...
Men når det endelig skjedde noe, var det så langt bortenfor alt jeg hadde sett for meg på forhånd, og jeg var virkelig i situasjonene jeg fikk oppleve.
Dama jeg var hos, var forøvrig syyykt skummel, så om jeg skal prøve igjen (noe jeg har lyst til) så blir det hos noen andre!
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Kjenns som om vi har en del å prate omLilja skrev:Jeg har prøvd, og det var kjempespennende!!
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Tusen takk for fine svar :mozilla_smile:
Har så utrolig lyst til å prøve selv, ikke bare for å se tilbake til tidligere liv, men også klare å plassere dette livet sånn for lettere å forstå det i sin helhet.
Har ikke hørt om så mange, og trodde helt ærlig at dette med regresjon ikke fantes no særlig av i norge... men har hørt at rune amundsen er flink, og så har jeg hørt om inger-lill monell, men vet ikke mye om henne..
Noen som har noen å anbefale..? :mozilla_wink:
Har så utrolig lyst til å prøve selv, ikke bare for å se tilbake til tidligere liv, men også klare å plassere dette livet sånn for lettere å forstå det i sin helhet.
Har ikke hørt om så mange, og trodde helt ærlig at dette med regresjon ikke fantes no særlig av i norge... men har hørt at rune amundsen er flink, og så har jeg hørt om inger-lill monell, men vet ikke mye om henne..
Noen som har noen å anbefale..? :mozilla_wink:
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
Stilig! Gud, så gøy det hadde vært å prøvd det en gang! Var det dyrt?Lilja skrev:Jeg har prøvd, og det var kjempespennende!!
Antall ord: 110
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Hun jeg var hos tar 1200,- , da setter hun av 2,5 time.
Hun driver forresten med noe som kalles "livet mellom livene" i tillegg til regresjonsterapi. Hadde vært spennende å prøve det en gang også!
Hun driver forresten med noe som kalles "livet mellom livene" i tillegg til regresjonsterapi. Hadde vært spennende å prøve det en gang også!
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hummm.., livet mellom livene.. Det hørtes spaca ut gitt
Sånt liker vi
Hvor var det du prøvde det hen? I Oslo-området el?
De få jeg har snakket med som har prøvd regresjon fortalte at man får en helt annen helhets forståelse av eget liv i ettekant, og samtidig en mye dypere verdi.
Hører at noen har historier om folk som har endt opp med traumer og total forvirring osv. etter "reisen", men for å være helt ærlig har jeg personlig kun hørt positive effekter av regresjon.
Men man må jo være litt realistisk også, og ikke forvente at det er som å hoppe inn i et God-Natta-eventyr..
Sånt liker vi
Hvor var det du prøvde det hen? I Oslo-området el?
De få jeg har snakket med som har prøvd regresjon fortalte at man får en helt annen helhets forståelse av eget liv i ettekant, og samtidig en mye dypere verdi.
Hører at noen har historier om folk som har endt opp med traumer og total forvirring osv. etter "reisen", men for å være helt ærlig har jeg personlig kun hørt positive effekter av regresjon.
Men man må jo være litt realistisk også, og ikke forvente at det er som å hoppe inn i et God-Natta-eventyr..
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2006 16:25
- 18
- Lokalisering: kristiansund
var hos ei i kristiansund jeg,jeg var mann forrige liv,hehe...uansett da,hun va flink:)
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Sep 2007 16:29
- 17
- Lokalisering: Vestlandet
Regresjon
Ååååååå........... Hva heter hun i Kr.sund? Bor bare en time unna.... :mozilla_smile:
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2006 16:25
- 18
- Lokalisering: kristiansund
-