Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.
Moderatorer:Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
*LUFT* skrev:
bare så du vet det, jeg har dett en giraff pare seg med en elefant og det var noen jævlige avkom, de lokale stammene gav de navnet, telegraf,,,
TheMartine skrev:Er menneskeheten noe å bevare da?
Jeg vil heller jobbe for å opprettholde dyrebestanden, jeg. Hadde jeg kunne føde pandaer for eksempel, hadde jeg stilt meg helt annerledes til barn.
Du kan jo adoptere en panda!
Eller vent! Nei, det kan du jo ikke, for det er ingen menneskerett å få adoptere en panda altså! Du må skjønne at pandaen heller burde bli adoptert av to friske, heterofile pandaer! Ellers kan den finne ut at den vil hive seg på motebølgen, konvertere til menneskeheten og bli et rart utskudd. ...Og tenk på all mobbingen!!! :mozilla_surprised:
Dere er faen meg ikke riktig kloke!
Men det kan ikke jeg heller være, for jeg er faktisk enig med TheMartine.
Kunne jeg fødet en panda, hadde jeg ikke gjort annet enn å blitt pult konstant. Verden trenger flere bambusspisende moroklumper. Kineserne tar alt sammen og bruker i Wok-blandinga
Antall ord: 151
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
karina skrev:Jeg tror faktisk jeg hadde gjort meg bedre som gutt. Tror jeg hadde vært kjekk :mozilla_cool:
Du er kjekk som kvinne også.
Jeg har fått deng mange ganger for å bruke ordet kjekk om kvinner, har blitt fortalt at det ikke går an at kvinner er kjekke. Det er visst et mandig ord?
Uansett, her i Stavanger er alt kjekt.
(vi bruker det ordet som erstatning for det meste)
Antall ord: 74
ludoburgero skrev:
Dere er faen meg ikke riktig kloke!
Men det kan ikke jeg heller være, for jeg er faktisk enig med TheMartine.
Kunne jeg fødet en panda, hadde jeg ikke gjort annet enn å blitt pult konstant. Verden trenger flere bambusspisende moroklumper. Kineserne tar alt sammen og bruker i Wok-blandinga
TheMartine skrev:Feil. For å være enig med meg MÅ du være klok.
Så...gratulerer!
Ingenting i orden med ironien her i gården, sier du? ;P
Det viktige her er å føde pandaer. En trenger ikke å være klok for å føde pandaer.
Eller har du hatt en intelligent samtale med en pandamamma noen gang du?
Antall ord: 58
TheMartine skrev:Feil. For å være enig med meg MÅ du være klok.
Så...gratulerer!
Ingenting i orden med ironien her i gården, sier du? ;P
Det viktige her er å føde pandaer. En trenger ikke å være klok for å føde pandaer.
Eller har du hatt en intelligent samtale med en pandamamma noen gang du?
Ironi? Langt ifra. Jeg er jo klok, så hvis du er enig med meg, må du enten være klok du også, eller fan av meg. Én av to, altså.
Hadde forresten besøk av en kineser hele helga, så det teller vel nesten som pandamamma.
ludoburgero skrev:
Hvem vil vel ikke være kvinne...
Jeg tror faktisk jeg hadde gjort meg bedre som gutt. Tror jeg hadde vært kjekk :mozilla_cool:
(Understreker at jeg IKKE er en mann fanget i en kvinnekropp:P)
En høy og kjekk, cellospillende mann...? Jo, det hadde vært litt spennende, må jeg innrømme! :mozilla_smile:
Nemlig
Også er jeg høy og har mørk stemme...
Hvem vil ikke være mann? Er du dame, så må du være jålete, ellers så vil ingen ha deg, for da tror dem du er mann. Jeg har hørt at hvis jeg skal få meg kjæreste, ja da må jeg forandre på håret og bruke sminke og greier. Bare jeg ikke må forandre måten jeg går på også! Er ikke lett å bare skulle forandre på sånt. Er jo egentlig litt rart at det skal være sånn, selv om jeg skjønner at en mann som hadde sett ut som en dame ikke hadde vært noe attraktivt for meg, bare for visse homofile.
Men alle homofile er jo ikke feminine heller, selv om det sikkert er små detaljer man legger merke til hvis man ser etter dem.