Drømmer, NDO & ut av kroppenhva jeg har opplevd?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Randar
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Aug 2008 01:31
16

hva jeg har opplevd?

Innlegg av Randar »

jeg... har en del opplevelser... jeg tenkte jeg skal bare spytte dem ut her og høre om noen folk.. kanskje knyttet sammen eller noe sånt...

som en liten unge... rundt 4-6 så sov jeg hos mine besteforeldre... og jeg var inni soverommet mitt hos dem... og av en eller annen grunn midt på lyse dagen så var det noe som ba meg å åpne et skap... ikke en stemme eller noe.. bare et ekstremt kall på akkurat det... det var et stort skap... uansett selv om jeg var redd så nærmet jeg meg det og åpnet det... i det jeg åpnet skapet så var det som jeg ble slengt med tryne ned først... og noe tungt var oppå meg som presset meg ned... akkurat som noen skulle ha et kne i mellom skulderne dine og holde ansiktet nede ved hjelp av en hånden mot bak hodet (når man ligger på magen)... Jeg følte meg ikke redd... men usikker... eventuelt i hat og frustrasjon så greide jeg til slutt å se inn i skapet... og det var ingen ting der og jeg var fri.. ingenting synelig rundt meg..

Jeg var usikker... seinere så trodde jeg at det var noe galt med meg. men av en eller annen grunn så er den scenen brendt inn i min hukommelse enda.

år seinere når jeg var i mine tenn åra så fikk jeg en veldig kraftig feber som gikk over 42 celsius... jeg trodde jeg skulle dø... og etter hva jeg forsto så var det akkurat det som skjedde i et par sekunder... Jeg hadde en drøm (feber drøm kanskje) at jeg var i universet... på en massiv glass bru... jeg følte meg usikker på hvilken vei jeg skulle... så jeg satte meg ved bruen følte meg ganske ensom... og noe flaksende kom bak meg og holdt rundt meg i en trøstende fin måte... hele greia er egentlig ganske vanskelig å forklare men det var hovedsakelig det som skjedde... jeg følte som alt var i orden da.. etter skikkelsen holdt rundt meg.. og jeg var glad..

Seinere etter det så følte jeg meg ganske beskyttet.. akkurat som noe våket over meg... men, så tok jeg og døpte meg... og jeg følte meg ganske naken på en måte... akkurat som jeg mistet noe... seinere så var det noe små tull... altså vi dro til kirkeruiner og andre steder (så ikke noe spesielt og det var egentlig ganske tamt :P men morsomt)... men seinere i det samme huset som jeg var i tidligere... hvor skapet var... hvor til helt ukjente tider... så hadde jeg rare drømmer... som ikke følte som mine.. jeg viste når jeg var i drømmen at det var en drøm... men uansett hva jeg tenkte på.. uansett hva jeg ville skulle skje.. så skjedde det ingen ting av de tinga... det var akkurat som en film... og av og til etter jeg hadde sovet.. så svevde jeg (eller hoppet liggende?).... jeg fallt iværtfall 20-30 cm over senga etter noen drømmer (adrenalin som kan ha gjordt sånn at jeg kastet meg opp med bare arma?)...

Jeg har sett skygger... hørt hvisking som jeg ikke kan ha tyddet "haazzzazz zaazzz" lignende lyder... til og med fått rare bilder..

Uansett... etter jeg flyttet fra det huset så har det enda følgt meg... psykologisk er jeg visst et normalt menneske... tok et par runder etter jeg begynte å lure... til og med scannet hjernen og den var helt normal :P

Eneste grunnen for at jeg i det hele tatt tar dette opp er at det kommer til helt uventet situasjoner... jeg kan være totalt avslappet... stresset... glad... whatever.. det bare skjer totalt random... og jeg vet ikke om det er hjernen min som spiller triks eller om det er en eller annen grunn... Jeg kan skrive side opp og ned av ting jeg har sett og hørt og opplevd.. men jeg tror dette er det viktigste...

Unnskyld for dårlig norsk, overdrivet ... og lang post... bare litt sliten å trøtt.. og husk dette er ting som har gått over flere år.. ikke daglige ting...

hvis jeg stor bommet på forumet så unnskylder jeg igjen!!!

Endret:
Av og til så har jeg smerter fra drømmen... altså hvis jeg blir klort i drømmen så har jeg røde merker der hvor jeg var klort.. til og med på steder av ryggen hvor jeg ikke kan klore meg selv... jeg føler det som skjer i drømmene med intens uvirkelig realistiske følelser.. av og til etter drømmene...

og en gang så ble jeg kilt i drømmen... og jeg våknet hysterisk i latter... og jeg ble enda kilt i noen sekunder etter drømmen... det var f'en meg scary.. når jeg så ned hvor jeg ble kilt så stoppet det.. ikke noe grunn for hvorfor...

noe sier meg at det kan være hjernen min som virker rart under drømmer kanskje... men jeg er bare litt usikker... sendte dette her i håp om å kanskje få noe logiske og ute av normalen forklaringer og spørsmål...
Antall ord: 876

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MostHauntedFan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Aug 2008 23:29
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bamble
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av MostHauntedFan »

Skjer detta etter att du har lagt deg?
Antall ord: 8
Jeg skriver en signatur når jeg finner den.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Randar
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Randar »

MostHauntedFan skrev:Skjer detta etter att du har lagt deg?
spørs hva... hovedsakelig det med kjiling, kloring og sånt skjer når jeg sover ja... men klore merkene har vært sånn at dem har gått f.eks fra nederst til venstre delen av ryggen og opp til høyre skulder... og jeg er ikke så myk... ofc samboern min har ikke sånne interesser heller...

det med skapet skjedde vel rundt ettermiddag for mange år siden...

skygger og snakking har skjedd av og til.. men vaneligvis når det er seint... før jeg skal legge meg eller noe sånt.. (kanskje trøtt og lyset går rart... men det har fort bare forsvinnet og virket mer som om det var midt i rommet enn at det var en skygge som gikk langs veggen... men igjen kan være det at jeg var trøtt)

det er ikke det at jeg er redd... men det plagsomt å ikke ha noen idee på hva det kan være... jeg føler at det er noe spesielt som drar oppmerksomheten min... bare nysherighet? eller noe instinktivt? dunno.. jeg prøver å finne logiske forklaringer på ting.. men det er bare x antall ganger man tenker at det er vinden som blåser noe eller et eller annet som flyr over lyset før man tenker hva f... spesielt når det er skygge som går over mørket... igjen så kan det være øynene som leker seg... hmm... føler meg teit som en unge som skriker etter foreldra sine fordi den tror den ser noe i mørket akkurat nå... :P

Nei, jeg er ganske sikker på de skyggene.. når dem skjer når det er lyst i rommet og når det mørkt... de er ikke en del av veggene og gulvet dem er der bare... nesten gjennomsiktige...
Antall ord: 315

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det kan være du er innom astral planet når du sover. Kanskje denne nær døden opplevelsen du hadde har gjort at du mestret ut av kroppen nesten hver gang du sovner.

Hvis du for ut av kroppen opplevelser før du sovner.. og kommer inn i astral planet. så vil dette virke som en "drøm" men samtidig være helt virkelig. hvor sansene dine virker fullt ut, og en kan gå rundt på dette planet. Det som skjer i dette planet- dersom du for skader, så blir disse overført fra astral kroppen over til den fysiske kroppen som ligger å sover. Merker og skader du for på astral kroppen kan komme over til den fysiske kroppen, bare litt mindre.

De bildene du snakker om kjenner jeg igjen. Er det små filmer, som på en firkantet svart lerret? Dette kan være remote viewing. En for inn bilder utenifra, uten å kunne styre det.
Altså informasjon fra andre plasser, eller fra andre tider.

Har du forresten sett objekter på himmelene? - Jeg spør siden du hadde denne drømmen om universet.

Samtidig er du vel senitiv angående det paranormale. Da tenker jeg på at du kanskje fanger opp signaler fra astral planet, eller andre plan, som -folk flest- ikke klarer å se sanse. Ettersom du kan høre og se skygger og slikt, altså ting som ikke er der på det fysiske plan.
Antall ord: 236

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Randar
Nybegynner
Nybegynner
16

Innlegg av Randar »

vel det første jeg tenkte var schizofreni eller hvordan det enn nå staves... Men, det som gjør forskjellen er at jeg vet at det skal ikke være der og oppfatter det som ikke realistisk og jeg forandrer ikke personlighet...

Bilder.. ehh... det er akkurat som.. la oss si du går i skogen så plutselig mens du vandrer rundt der så er det som du teleporterer et annet sted og er inni et hus og ser på en sekkepipe (f.eks hvis) men du er enda i skogen og det bare tar over syns sansen i et par sekunder..

ehh får å gjøre det enklere.. du ser på veggen plutselig så ser du et helt annet sted som kanskje ikke har noe mening.. men det er akkurat som du skulle ha sett det i virkeligheten.. Ikke noe spesielle effekter i det hele tatt... som jeg kan huske..

Objekter på himmelen? I drømmene? eller i virkeligheten? I virkeligheten så har jeg bare sett normale ting (fly, fugler og sånt :P)... I drømmer... Dunno spørs på stedet... noen ganger ser det ut som små stein, aske og støv som svever bortover... men ikke noe spesielt.. jeg vet at noen ganger er det svart og noen ganger er det rødt... det jeg ser... akkurat som området skulle ha fått en farge film over seg..

Når det er rødt så er det ganske ekkelt iofs... vaneligvis ender med noen vonde smerter og stygge syn plus litt sprinting... det og kok kald svetter når jeg våkner...

Jeg tror det svarte er et eller annet dødt... utrivelig men ikke farlig egentlig føles som du har 500 folk stirrende rett på deg uten grunn.. kanskje ting gjør noe rart som å kile. poke, ta på deg men ikke noe aggressivt eller noe sånt.. mer eller mindre hva vi ville gjøre for å sjekke ut en skygge om den virkelig er der.. Det virker mer trist..

Men, det røde... det er som hælvette... det brenner i føttene, tørker øyene, kroppen føles ut som svir (snakker ikke om at det er så varmt at man er i smerte.. bare at det er på brinken til å gjøre vondt hvis ikke litt over)... det er ekkelt og vondt å vandre... og ting som kan komme der ser på meg rart og noe ting kan være aggressivt..
Men, det har ikke alltid vært ille. Noen ting følger etter meg av og til mer interesert enn aggressiv...

Snakker ikke om bare mennesker lignende ting... noen ting ser ut som dyr og annet også..
Antall ord: 446

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links