Drømmer, NDO & ut av kroppentranse?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

mattao92

transe?

Innlegg av mattao92 »

ca en uke siden, hadde jeg vert ganske seint oppe og sett en film.
Da jeg la meg til å sove om natten drømte jeg ikke noe spesiellt, og når jeg våknet følte jeg meg like trøtt som da jeg la meg.
Seinere på dagen, sovnet jeg i senga til pappa da jeg lå å klappet kattene, som liker å ligge der. Da jeg nesten var sovnet kom jeg i en sånn transe (som mangen andre har fortalt, at de ikke greier å bevege på kroppen) Da begynte plutselig hele kroppen min å riste :S jeg har ikke eplepsi, og jeg kan ikke ha hatt noe anfall, for jeg kan jo huske det godt... det var ikke egentlig så ubehagelig, men jeg husker at det var litt vanskelig å puste. jeg kjente sengen under meg, så jeg kunne ikke ha sovet. Jeg reiv meg ut av "transen" og katten sov like fredelig ved siden av meg, den hadde vel merket det viss jeg plutselig begynte å riste.

huset er ca 150 år gammelt, og jeg vet at det er ånder her... tror det er 9 eller 10 av dem her, men jeg vant til det, og det går greit å bo her, de pleier å passe sine egne saker, men av og til så kjenner jeg så vidt at noen stryker meg i ansiktet,veldig forsiktig med en litt kald hånd,og en prikkende følelse, det er heller ikke ubehagelig, og det var denne følelsen jeg fikk når jeg lå ved siden av kattene, men bare i HELE kroppen.
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
gorefest
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Mai 2008 22:10
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av gorefest »

det du opplevde var at kroppen sov og hjernen var våken.
denne ristingen du følte er helt ufarlig. dette kan være en litt ubehagelig følelse når du ikke vet hva det er.
det beste du kan gjøre er og slappe av og nyte det, for det er faktisk ganske behagelig.
hvis du absolutt vill ut av denne ristingen kan du prøve og bevege på små deler av kroppen. (f.eks en tå.) For og "vekke" kroppen.. men jeg ser ingen grunn till og få det vekk..

angående det og rese ut av kroppen var dette det stadiet der "du" løst river deg fra den fysiske kroppen..

hvis dette skjer en gang til, nyt det!! :D
du har ingen ting og frykte, dette er helt naturlig og skjer vær gang du sovner, forskjellen er at du er våken sånn at du kan oppleve det..

søk på "out of body eksperiment", "oobe" eller "søvn paralyse" om du vill vite mer..

søvn paralyse er da du våkner opp og ikke klarer og bevege kroppen...
Antall ord: 186
Erik

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Johnny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 04:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Johnny »

Jeg hater søvnparalyse, har skjedd meg et par ganger når jeg har slappet av på jobben. Et helvete når jeg hører folka prate i bakgrunnen jeg kan ikke annet enn bare å stirre i taket. Jeg måtte også ta i et kraft tak for å løsrive meg fra paralysen.

Forresten, er du serriøst når du mener at å bli strøket av en kald hånd som tilhører et gjenferd IKKE er ubehagelig!??? Vel da er vi hvertfall forskjellig på det området!
Antall ord: 89
peace

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links