Sant så sant :sSol@ngelica skrev:Nei, er bare noen stygge flekker som burde vært fjerna.
Fakta, teori & skepsis ⇒ Fødselsmerker
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
Antall ord: 18
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2008 00:18
- 16
- Lokalisering: Halden
Hmm, jeg har et fødselmerke på ryggen på akkurat samme sted som søskenbarnet mitt.
Og hvis dette er et arr fra et tidligere liv er det litt skummelt, kan vi ha levd sammen før eller noe? Og lurer nå på hva den skaden kan ha vært og om jeg døde, for på ryggen eller mer i sia, men ryggen.
Og hvis dette er et arr fra et tidligere liv er det litt skummelt, kan vi ha levd sammen før eller noe? Og lurer nå på hva den skaden kan ha vært og om jeg døde, for på ryggen eller mer i sia, men ryggen.
Antall ord: 64
Awwie
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2008 00:18
- 16
- Lokalisering: Halden
Nå må jeg legge til noe mer.Pim skrev:Hmm, jeg har et fødselmerke på ryggen på akkurat samme sted som søskenbarnet mitt.
jeg har også kalsvogna i føflekker, det er på høyre hånd. Også har jeg Karlsvogna på armen lenger opp også o:
Antall ord: 97
Awwie
Hide post links |