haha xD det drømte jeg og i barnehagen!Liza skrev:drømte at hufsa kom å skulle ta meg :mozilla_surprised:
det skumleste jeg visste om, på den tiden var hufsa
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
haha xD det drømte jeg og i barnehagen!Liza skrev:drømte at hufsa kom å skulle ta meg :mozilla_surprised:
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
HAHA Sattan lo så jeg grein XDSol@ngelica skrev:Her ei natt drømte jeg at jeg fødte en kattunge, det var en smule ekkelt.
Men kattunger er jo søte når de er født da
Hide post links |
Hide post links |
Jeg har hatt mange... bl.a. har jeg vært Harry Potter som har gjort Pamela Anderson gravid med tryllestaven min, jeg har vært Brad Pit som har blitt kilt av Morgan Freeman, jeg har også vært Super Mario i et spill hvor jeg skulle velge hvilken retning innenfor spillet jeg skal ta... I en drøm var jeg en heks som var stengt inne i et lilla rom med en neger som satt på en stol. Også ble jeg skutt like utenfor en svart port av en mann i 1800talls klær... den var litt spesiell.Rosalind skrev:Jeg kan ikke huske det egentlig... Men hvorfor forteller ikke du da`? :mozilla_wink:
Det kan være i alle sjangere bare det fikk deg til å undre.
Jeg mener liksom sånn skummle,romatiske,rare osv...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Det er ikke vargtass , det er koskenkorva 40% og siden jeg er så uheldig med jenter og har gjitt op det så blir det kosken hehe.Sol@ngelica skrev:Heller sprit enn kvinnfolk sier jeg. :mozilla_laughing:
Vargtass er lenge siden jeg har smakt-
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nei, Har ikke drømt om mothman,men har drømt om en mumie som for å vandra på stua.Deep Space skrev:hmm..så da er det noe i det da... ingen fler som har drømt om den rampen der da?
Hide post links |