Drømmer, NDO & ut av kroppenhar sett min egen sjel :O

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
ghostrecons009
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 23:58
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

har sett min egen sjel :O

Innlegg av ghostrecons009 »

hei!. engang jeg gikk til rommet mitt for og skifte, så så jeg noen som lignet på meg!!

jeg sprang etter og den hvite skikkelsen fløy vekk...

jeg prøvde finne han men jeg fant han ikke... jeg gikk til badet og pusset tennene mine rundt 11:00. det var da jeg så minn sjel! han sto rett bak meg med mitt hår,mine øyne og mitt fjes
:mozilla_surprised: jeg slo til den men den bare snakka... han sa til meg:"du skal dø og jeg skal få leve". jeg fikk sjokk! jeg følte meg svak da jeg så han jeg gikk ut av badet. in till rommet men min sjel kom mot meg han gikk rett in i meg! :mozilla_surprised: . så plutselig så var jeg helt frisk igjen... det var den ekleste følelsen i mitt liv ...

hvordan kunnet min sjel kommet ut av meg selv uten at jeg var død eller var jeg det???

kontakt meg som fortest som mulig :-k
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Hvorfor slo du din egen sjel? Ikke rart han ble sint!

Nå kommer han til å plage deg for all evighet. Jeg tror det smarteste du kan gjøre, er å selge sjela di til Satan. Så blir du kvitt den, én gang for alle.

Lykke til!
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

:lol:
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Kjeder du deg i sommerferien, Ghostrecons? Kom deg ut i frisk luft, så forsvinner nok trangen til å poste skrøner ganske fort.
Antall ord: 22
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
izabel

Ånd

Innlegg av izabel »

Svar meg som fortest som mulig? har du styggen i hæla? Jeg tror ikke at din egen sjel kan skremme deg slik som du beskriver.
Du har nok heller tatt med deg en ånd fra gravlunden. En ånd som ikke likte det han så...
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Benny519
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mai 2007 10:17
17
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Benny519 »

ghostrecon jeg tror du kødder
Antall ord: 6
Slipknot!! Maggot 4 life

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Emoisha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mar 2008 21:32
16
Lokalisering: Møre

Innlegg av Emoisha »

Du er ikke alene om det.

kontakt meg som fortest som mulig !
Antall ord: 12
Emoisha -_-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Benny519
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mai 2007 10:17
17
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Benny519 »

Emoisha skrev:Du er ikke alene om det.

kontakt meg som fortest som mulig !
Sol@ngelica sa noen om at han skjulte 666 i en melding :P
Antall ord: 26
Slipknot!! Maggot 4 life

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mathema
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mar 2008 20:34
16
Kjønn (valgfri): Night Princess
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Mathema »

Jeg tror heller det var en fra et plasmatisk parallelt univers med to ekstra protoner og 6 megatronitter i alt. De som bor der er helt like oss, men de kan komme hit om de vil, og vi kan ikke gå til dem. Det kan kun være en av hver person i hvert univers, så de blir ofte spøkelsesaktige og skumle. Når de er her er vi ikke lengre paralelle med dem, da gjør vi ikke det samme til samme tid. De to protoene ekstra gjør at de går med hattanker i hodet, og mange der har psykologiske problemer. til gjengjeld skal det mye til for at de skader seg fyisik. De er ikke noe å være redde for, egentlig. :mozilla_tongue:
Antall ord: 126
En dag skal vi dø, men alle de andre dagene skal vi det ikke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Mathema skrev:Jeg tror heller det var en fra et plasmatisk parallelt univers med to ekstra protoner og 6 megatronitter i alt. De som bor der er helt like oss, men de kan komme hit om de vil, og vi kan ikke gå til dem. Det kan kun være en av hver person i hvert univers, så de blir ofte spøkelsesaktige og skumle. Når de er her er vi ikke lengre paralelle med dem, da gjør vi ikke det samme til samme tid. De to protoene ekstra gjør at de går med hattanker i hodet, og mange der har psykologiske problemer. til gjengjeld skal det mye til for at de skader seg fyisik. De er ikke noe å være redde for, egentlig. :mozilla_tongue:
Japp, dette har jeg hørt også.
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ghostrecons009
Nybegynner
Nybegynner
16

hvis jeg selger sjela mi til satan blir jeg svak for altid. uansett sjela mi var lik som meg også.
uansett jeg har sett den 15 ganger og jeg kødder ikke!!!

jeg har et stressende liv av og føle dette vær dag!!!. jeg er lei av det jeg stengte meg inne i ett romm i 5 timer, og ingenting virker! jeg trenger virkelig hjelp!!!
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

mathema, kul fantasi du har da :D Kan du fortelle mer om de? Syntes det var en god teori iallefall, og gøy å lese ikke minst...

Hvem vet om det er skrøner som blir levert - skrøne for en her - sannhet en annen plass..
Kan man slå seg til ro med at ikke alt er mulig i uenderligheten....``\

dessuten tror jeg at på sikt er det uheldig at Historier blir møtt med en posjon angrep - mange der ute som har opplevd ting de mest sannsynlig aldri kommer til å poste her inne pga tLing&tank - Fordom, missforståelse, idioti, sinne, hat, taktisk usakligheter og utspekulerte diskusjonsmetoder, hysteri... for å nevne noe... - vel - ingen garantier- ikke gitt sannhet - alle er forskjellige og en del av noe helhetlig på ett eller anna plan..

fred*
Antall ord: 131
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

Jeg solgte en gang sjela mi til satan... fikk den tilbake - med en stor posjon innsikt.. prøv ikke å stress så mye.. Stress er mye verre enn satan skal jeg si deg...
Antall ord: 32
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ghostrecons009
Nybegynner
Nybegynner
16

her er hvordan det har gått til meg så langt... her er linken:

https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?t=16826

copy and paste
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Emoisha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mar 2008 21:32
16
Lokalisering: Møre

Innlegg av Emoisha »

I en annen tråd sa du 15 timer innesperra på et rom. Er det 5 eller 15?
Antall ord: 18
Emoisha -_-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links