Hahaha, fantastisk morsom! Jah, jeg vet, dårlig humorJeg og en venninne var utenfor butikken. Butikken var stengt, men dørene var åpne. Så kom det en bitteliten edderkopp ut, også en litt større rett etter, og en litt større rett etter den osv. Etter at det var kommet ti edderkopper, den ene litt større enn den andre, kom det en baker ut. Han hadde sånn kokkehatt på hodet og bærte på en stor mel pose. Etter han kom det en politimann, og til slutt en kjempe stor edderkopp
Har masse sprø drømmer, her er noen:
I den første drømmen drømte jeg at jeg og en til ble jaktet på av noen gærne, skumle menn som vill ta oss! De var alltid rett i hælene, og jeg var livredd for å bli fanget!
Vi løp alltid i oppoverbakke, og gjemte oss bak bittesmå busker her og der til vi kom til en stor skog!
I skogen kom vi fra hverandre, og de slemme mennene fulgte etter kameraten min så jeg slapp unna.
Så kom jeg til en lysning, og der så jeg igjen kammeraten min.
Plutselig var jeg fly forbannet fordi han hadde løpt en annen vei, og hadde en kjempedrill i henda!
jeg kjørte drillen i magen på kameraten og satte den på så innvoller, kjøtt og blod spruta vilt rundt oss!
Popp, så våknet jeg!
En annen drøm av samme type, så var jeg yngre i drømmen trur jeg.
Jeg var på en leirskole sammens med mange andre små barn!
Men på den leirskolen var det en voksen dame som ikke var snill. hun var ei dame i 50, 60 årene, som du fikk skikkelig vondt i magen av når hun nærmet seg.
Hun ville oss ikke godt, og vi måtte gjemme oss fort som lynet når vi merket den dårlige energien hennes nærme seg.
Husker jeg spionerte på henne en mørk kveld etter at alle de andre barna hadde gjemt seg på rommet.
Da skjønte jeg at jeg måtte drepe henne, før hun begynte å drepe oss, så jeg la en felle for ho.
Husker ikke helt hvordan jeg klarte det, men drømmen endte med at jeg klarte å fange dama, og hang henne etter halsen i en eletrisk kabel som det fløy gnistrer ut av, mens jeg satte fyr på kjerringa og jubla fordi barna hadde vunnet! Flammene og gnistene lyste opp plassen mens barna kom ut fra hjemmestedene sine..!
og popp, så våknet jeg!
Ellers drømmer jeg ofte om at jeg flyr! Overalt, enten flykter fra/ sloss med noen, skal finne noe/oppdrag, eller rett og slett redde verden!
Enten flyr jeg selv, eller på store, flotte drager! Elsker å fly, håper alltid jeg skal drømme om å fly når jeg leger meg!
Til lsutt, en drøm som har plaget meg de to siste årene etter jeg fikk meg ny kjæreste etter et fire år langt forhold.
Etter jeg ble sammen med min nye mann, har jeg ofte drømt om min x. Det er alltid mye følelser innvolvert, at jeg har følelser for x, og han prøver å få meg tilbake! At jeg er utro mot samboeren min med x, eller at jeg krangler med x fordi han prøver å ødelegge forholdet mitt med min nye mann. Det går hele tiden på det at det er mye føleleser mellom meg og x, mest sinne og frustrasjon, usikkerhet osv fra min side.
Når jeg våkner har jeg en skikkelig klump i magen.
Jeg har ikke følelser for x, og har det kjempegodt med min nye mann, så disse drømme plager meg litt!
det som var litt moro i den siste drømmen om x, bare noen dager siden, så rakka x ned på kjæresten min i drømmen.
I stede for å blusse opp med alle følelsene igjen, klarte jeg endelig å ta igjen og ropte til han "han er i hvertfall bedre enn deg!"
Våknet med en skikkelig god følese denne siste gangen, så kanskje jeg ikke drømmer om x igjen!