Fakta, teori & skepsis ⇒ Når skal naturen slutte å stope?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Når skal naturen slutte å stope?
Det fødes og dør levende organisme på denne planeten, så når skal naturen slutte å stope?
Dette er et stort spørsmål, som man kansje aldri får svar på.
Antall ord: 33
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Mener du stoppe?
Vel....hvis en stor stein fra oven treffer oss....vil det sikkert stoppe. Eller hvis denne globale oppvarmingen fortsetter....vil det vel stoppe. Vil vi forresten at det skal stoppe??
Vel....hvis en stor stein fra oven treffer oss....vil det sikkert stoppe. Eller hvis denne globale oppvarmingen fortsetter....vil det vel stoppe. Vil vi forresten at det skal stoppe??
Antall ord: 33
Hide post links |
Hva om naturen plutselig en dag stopet helt opp, hele prosessen? Da hadde jo alt stått helt stille, etter min teori. Da snakkes det også om tiden på jorden eventuelt universet.
Antall ord: 32
Hide post links |
For å dø, det krever tid. Så det går ikke ann. Det samme gjelder det med liv. Tenk deg at du selv fryser deg ned til du blir til is, bare på en annen måte, noe lignende. Så det som er inni isen står stille. Men denne isen jeg snakker om, går ikke ann å tines. For andre ord da må det bli mellom ting av liv og død, vis tiden/naturen stopper. Dette er min teori om dette.
Antall ord: 82
Hide post links |
Har døgnet an så jeg er rimelig lite oppegående/smart/intelligent....siden jeg er trøtt.
Men jeg er ikke helt med.....hvis naturen stopper opp....hvordan skal vi kunne få oksygen og mat og ja you name it?? Man vil jo dø uten naturens gang...vil man ikke?
Men jeg er ikke helt med.....hvis naturen stopper opp....hvordan skal vi kunne få oksygen og mat og ja you name it?? Man vil jo dø uten naturens gang...vil man ikke?
Antall ord: 51
Hide post links |
Du tenker på selve "naturen" du. Da er det logisk av det du sier, ja. Men jeg tenker mer på tid og rom i naturen. Så her går det på to forsjelige tankegang. Det er ikke det at jeg ikke er uenig i det du sier, det er jeg ikke. Så bare ta det helt med ro. :mozilla_smile:Vermilion Oriol skrev:Har døgnet an så jeg er rimelig lite oppegående/smart/intelligent....siden jeg er trøtt.
Antall ord: 114
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Nok av andre planeter med liv, så om livet skulle slutte å eksistere her spiller det vel ikke så stor rolle for resten av universet? Det er soler andre steder i universet som dør og dermed eventuelt liv på nærliggende planeter som også stryker med...Dette skjer jo hele tiden,stjerner som fødes og dør,vi er jo ikke universets midtpunkt,selvom endel oppfører seg slik! :mozilla_cool:Hell_Frode skrev:Hva om naturen plutselig en dag stopet helt opp, hele prosessen? Da hadde jo alt stått helt stille, etter min teori. Da snakkes det også om tiden på jorden eventuelt universet.
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Når skal naturen slutte å stope?
Naturen stopper ikke opp før alt vannet på jorda forsvinner og vi forsvinner inn i solaHell_Frode skrev:Det fødes og dør levende organisme på denne planeten, så når skal naturen slutte å stope?
Antall ord: 53
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
ALP skrev:Nok av andre planeter med liv, så om livet skulle slutte å eksistere her spiller det vel ikke så stor rolle for resten av universet? Det er soler andre steder i universet som dør og dermed eventuelt liv på nærliggende planeter som også stryker med...Dette skjer jo hele tiden,stjerner som fødes og dør,vi er jo ikke universets midtpunkt,selvom endel oppfører seg slik! :mozilla_cool:Hell_Frode skrev:Hva om naturen plutselig en dag stopet helt opp, hele prosessen? Da hadde jo alt stått helt stille, etter min teori. Da snakkes det også om tiden på jorden eventuelt universet.
Ja, jeg vet at det høres sprøtt ut av det jeg har kommet med her. Lol lol. Men jeg snaker fremdeles om tid og rom. Dere kan godt avslutte samtalen om dere vil. Selvfølgelig skal jeg ikke nekte dere å fortsete. :mozilla_surprised: Dere har jo et poeng i det dere to sier.Eaglespirit skrev:Naturen stopper ikke opp før alt vannet på jorda forsvinner og vi forsvinner inn i solaHell_Frode skrev:Det fødes og dør levende organisme på denne planeten, så når skal naturen slutte å stope?
Antall ord: 219
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2008 18:15
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: fer alt æ veit,norge
gjør den det da?ingenting stopper helt opp,det bare forandres til noe annet
Antall ord: 15
reina
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Men tenk kor my mark det blir,agn te ørretenSol@ngelica skrev:Som at vi blir markmat etterhvert..
Antall ord: 19
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
Ha ha ha haEaglespirit skrev:Men tenk kor my mark det blir,agn te ørretenSol@ngelica skrev:Som at vi blir markmat etterhvert..
Antall ord: 25
Hide post links |
Tidsmark og rommark, hva kan man få for det? (sakt dette tidligere, bare på en annen måte) Ikke akurat at jeg ikke liker å fiske da.
Antall ord: 26
Hide post links |