V er enige!!! jiipii!! Dette har vært gøy BABA. skrev:I såfall er jeg enig. Svarene finnes, men det er menneskenes vitenskap og forskning som skal avdekke svarene gradvis ved at man finner flere og flere biter av puslespillene. Man jobber f.eks. iherdig med å finne og effektivisere alternative energikilder, og man vil nok finne ut den første metoden som er billigere enn fossilt brensel i våken tilstand eller i drømme.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hvordan har vi en Lucid dreaming?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Standard bruker
- Startet: 30 Jul 2007 14:29
- 17
- Blitt takket: 2 ganger
Antall ord: 78
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Det finnes allerede energi former som kan være av alternativ for olje.
Denne her f.eks, helt ny oppfinnelse:
http://www.youtube.com/watch?v=efCelx7qe_M
Antall ord: 28
Hide post links |
jon blund: har du klart å fått til en lucid dreaming?
jeg lyttet på hemi sync - lucid dream her om dagen. ( om morgenen) og fikk en lucid dream på første forsøk.
jeg lyttet på hemi sync - lucid dream her om dagen. ( om morgenen) og fikk en lucid dream på første forsøk.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Jaja, les innleggene mine i starten av denne diskusjonen. Holdt på med Lucid dreaming i mange år. Men de siste årene har jeg ikke brydd meg så mye om det.KB skrev:jon blund: har du klart å fått til en lucid dreaming?
jeg lyttet på hemi syng - lucid dream her om dagen. ( om morgenen) og fikk en lucid dream på første forsøk.
Antall ord: 65
Hide post links |
ahhh ok. kult da
har du fått eksperimentert noe med OBE?
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja, har da det. Har stort sett eksperimentert med alt jeg kan eksperimentere med Har hatt kanskje bare en eller to "ekte" OBE, en gang under matforgiftning, ellers har det vært forskjellige grader av astralreiser og slike tradisjonelle teknikker.KB skrev:ahhh ok. kult da
Gjør ikke slikt nå lenger noe særlig. Synes det er mye morsommere å eksperimentere med å ha et normalt liv og en stabil tilstedeværelse her og nå
Driver du og eksperimenterer?
Antall ord: 86
Hide post links |
Jepp. Jeg er i begynnelsen av 20 årene og driver å eksperimentere med det meste. Alt som er tryggt og lovlig selvfølgelig.
Men slike ting som OBE/ ESP, lucid dreaming og telepati synes jeg er veldig interessant.
Forstår godt hva du mener med å ha et normalt liv. Jeg hadde det før jeg begynnte å oppdage den ene ville tingen etter den andre.
Man åpner liksom pandoras eske når en begynner med disse tingene
Men slike ting som OBE/ ESP, lucid dreaming og telepati synes jeg er veldig interessant.
Forstår godt hva du mener med å ha et normalt liv. Jeg hadde det før jeg begynnte å oppdage den ene ville tingen etter den andre.
Man åpner liksom pandoras eske når en begynner med disse tingene
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 17
Ja, nå er det ingen vei tilbake, du har falt inn i "the rabbit hole"KB skrev:Man åpner liksom pandoras eske når en begynner med disse tingene
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jada, både vannkraft, vindmøller, bølgekraft, solenergi m.m.m. er alternativer til olje.KB skrev:Det finnes allerede energi former som kan være av alternativ for olje.
I Norge er vannkraft et godt alternativ, men vi begynner å gå tom for vassdrag vi ønsker å demme opp.
Denne evighetsmaskinen har jeg ikke særlig tro på.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mai 2007 19:53
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hjemme, 14 år
Jeg tror jeg har hatt det flere ganger
Eller, det er sånn at jeg tenker "Nå drømmer jeg", eller lignende, men jeg klarer ikke å velge selv hva jeg skal drømme...
Eller, det er sånn at jeg tenker "Nå drømmer jeg", eller lignende, men jeg klarer ikke å velge selv hva jeg skal drømme...
Antall ord: 33
Hide post links |