Fakta, teori & skepsisNLP Magick huna og Timeline?

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

GJest

Innlegg av GJest »

Hvis du søker på hemi sync på internett. så kan du finne produkter hvor du kan laste det ned. Eller laste de ned gratis fra nedlastningsider.. selv om det sikkreste er å kjøpe produktene.

Men hjernebølger kan du kjappere komme i alpha, delta, theta, state..

Når du er ute av kroppen og flyr rundt. Priceless. Kan beskrives som Totallt frihet. En følelse av lykke, makt rus og glede :)
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Takk, KB, det er litt det jeg er ute etter! Man skal jo begynne et sted :mozilla_wink:
Antall ord: 18
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

zind skrev:
Hecate skrev:Ja, det var et fint svar. Det avmystifiserer en hel del og ikke minst står Max for det synet jeg også deler, at vi må finne fram til målet og gå veien selv. Vi kan spørre om veiforklaring, men ikke ledes noe sted.
Det blir litt som quoten til Lone: "Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend."
Noe sier meg at Max hadde likt det sistatet. hehe

Jeg er helt enig med deg, og det er dette som gjør at Kunlun føles så trygt og riktig. Nå har vi vært interessert i og kjent til mye av det som har skjedd innenfor det alternative i Norge i lang tid, og en trenger ikke kaste bort penger på -eller prøve ut- mange av disse utøverne for å skjønne at det enten er bare tull, eller at de både lurer seg selv og andre.

Jeg bare visste at dette var annerledes, og jeg er sååå glad for at intuisjonen min virker fortsatt :) Jeg har alltid ment at de som ikke er empatiske og ekte, ikke har en dritt å lære meg når det gjelder åndelighet.(og slik ender man jo opp med kun seg selv som veiledning) Så kanskje ikke medfølelse og evner går hånd i hånd slik vi har snakket om tidligere, men med ekte opplysning tror jeg aldri man kommer utenom å utvikle medfølelse. Og det var spesielt hvordan bare det å være rundt disse menneskene ga en uvanlig ro i kropp og sjel.

Jeg skjønner så godt at folk er skeptiske til dette. Men, som det nye sitatet til Chris sier:
"The people who say something can't be done should get out of the way of those who are already doing it." :D

Ps: sitter å har oversatt en god del av KunlunBliss sia til norsk. Sliter litt med at ikke alle ord lar seg oversette så lett, men tror det har gått greit. Kan jeg sende til deg, hvis du har tid til å lese igjennom og eventuelt komme med korreksjoner?
Pretty please with sugar on top :mozilla_kiss:
Ja, jeg vil gjerne se på det. Ikke sikkert at jeg trenger å rette, eller klarer det for den saks skyld hehehe
Antall ord: 399
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

Hecate skrev:Ja, det var et fint svar. Det avmystifiserer en hel del og ikke minst står Max for det synet jeg også deler, at vi må finne fram til målet og gå veien selv. Vi kan spørre om veiforklaring, men ikke ledes noe sted.
Det blir litt som quoten til Lone: "Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend."

Kloka Ord från dig Hecate !

Låt kraften finnas vid din sida men låt den aldrig leda dig.
Din personlighet är viktig och man skall forma sin egen tillvaro.
Att enbart förlita sig på något som är "svårtolkat" kan leda till svårigheter.

Mot gemensamma mål
Hand i hand skall vi vandra och tillsammans kan vi göra underverk. Det är när krafter samverkar som de största miraklerna sker.
Antall ord: 160
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

First Day skrev:

Kloka Ord från dig Hecate !

Låt kraften finnas vid din sida men låt den aldrig leda dig.
Din personlighet är viktig och man skall forma sin egen tillvaro.
Att enbart förlita sig på något som är "svårtolkat" kan leda till svårigheter.

Mot gemensamma mål
Hand i hand skall vi vandra och tillsammans kan vi göra underverk. Det är när krafter samverkar som de största miraklerna sker.
Kloke ord fra deg også, min venn :)
Antall ord: 170
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 20:25