Drømmer, NDO & ut av kroppenMeditasjon

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

GJest

Innlegg av GJest »

Allright. En liten halvtime er gått.

Jeg begynnte med å puste vanlig ut og inn med nesa. Visualiserete at jeg gradvis ble mer og mer som et skinnende lys. (hvordan visualisiserer du, innenfra eller utenifra?)

deretter kjennte jeg en varm følelse. Samtidig en følelse av glede. Jeg begynnte faktisk å le, er dette normalt? Det var samme følelse som ut av kroppen tilstand/ Astral kropp, da begynnte jeg også å smile fra øre til øre. Ettersom min eksistens kun var en energi form.

Det ble ganske varmt ja. Så visualiserte jeg panne chakraet. Tror det skjedde noe der.
men merket ikke noe særlig til hals og krone chakra. Kanskje merket jeg litt på hjerte chakra. Hvor jeg fokuserte på å -Føle- ikke tenke.

Etter jeg var ferdig "våknet jeg opp igjen". kult
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mireille
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Mai 2008 18:54
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Innlegg av Mireille »

Jøss, klarte du det på første forsøk?! Det er jo kjempebra.
Prøvde jeg også, men er litt ukonsentrert, må nok øve meg litt.
Hvordan følte du deg etterpå? :mozilla_smile:
Antall ord: 35
Ikke lev livet ditt for noen andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ghoob
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mai 2008 02:45
16

Innlegg av Ghoob »

Jeg begynnte med å puste vanlig ut og inn med nesa. Visualiserete at jeg gradvis ble mer og mer som et skinnende lys. (hvordan visualisiserer du, innenfra eller utenifra?)
Jeg bruker å se meg selv innenfra...altså...ser ikke meg selv sittende foran meg...litt vanskelig å forklare :mozilla_smile: Men man må bare gjøre det som føles riktig for en selv...alle har sin egen fasit. Herlig følelse å sitte der å bade i lys, ikke sant?
deretter kjennte jeg en varm følelse. Samtidig en følelse av glede. Jeg begynnte faktisk å le, er dette normalt?
Hehe...kan ikke si at jeg har brutt ut i latter før selv, men det høres da bare bra ut det :mozilla_smile: Det betyr jo bare at du hadde en god opplevelse...hadde vært kjedeligere om du hadde begynt å grine lissom :mozilla_laughing:
Kult at du merket noe under chakra-øvelsen da...men legg heller ikke for mye vekt på å merke noe fysisk på hvert chakrapunkt i begynnelsen. En kriblende/ lett pressende/pulserende følelse(forskjellig fra person til person) kommer etterhvert som chakraene "åpner" seg opp.
Og det kommer virkelig fortere enn man skulle tro....30 min hver dag, og etter ei uke merker man stor forskjell. good luck, man
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links