det er jo ganske opplagt, de sier det meste for å bli valgt noen mener en ting for å bli valg i den ene delstaten og finner en eller annen form å vende det når de kommer til en annen delstat hvor flesteparten tror på noe annet....der kan jo tenke dere de forskjellige partiene i norge når det kommer til medlemskap av EU. før var det mange som var imot det, men etterhvert som flesteparten av folket gikk inn for det så skifter partiet mening. nå er nesten alle partier for EU, men likevell så blir det aldri noe ny avstemning på om vi skal inn i eu eller ikkeBA. skrev:Hehe, skal du vise oss at du ikke kan stole på Bush?misty-gutt skrev:Tidligere pressetalsmann for Bush, Scott McClellan i et intervju med Keith Olbermann. Her kommer litt av det uærlige politiske spillet frem, som krigen mot Irak. Et blikk fra en tidligere insider. Intervjuet er gjort den 29 mai 08, helt ferskt altså.
Det tror jeg de fleste har fått med seg. Han er kristen, og han vil gjerne likestille kreasjonisme med naturvitenskap i skolene. Nei, ikke stol på denne fyren.
John McCain er ikke så veldig mye bedre, og jeg vet heller ikke hvordan det er med Barrack Obama, men han er nå kristen han også. Man må vel være overtroisk for å kunne bli valgt til president i USA.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Tenkt Scenario: New World Order
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mai 2008 00:02
- 16
Antall ord: 239
what's on your mind?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Bush kristen? ja han sier det, og du tror det, jeg tror det ikke. Men Gud har hele oversikten også om Bush, og det stoler jeg på.BA. skrev:Hehe, skal du vise oss at du ikke kan stole på Bush?misty-gutt skrev:Tidligere pressetalsmann for Bush, Scott McClellan i et intervju med Keith Olbermann. Her kommer litt av det uærlige politiske spillet frem, som krigen mot Irak. Et blikk fra en tidligere insider. Intervjuet er gjort den 29 mai 08, helt ferskt altså.
Det tror jeg de fleste har fått med seg. Han er kristen, og han vil gjerne likestille kreasjonisme med naturvitenskap i skolene. Nei, ikke stol på denne fyren.
NWO er det disse jobber for, og kristenkappen er lett å ta på. Men det er det som er under kappen og huden, det er det som er interessant. Hva en sier og hva en gjør er ikke alltid identiskt, ta for eksempel undskyldningen for å gå til krig mot Irak.
Hørte du ikke intervjuet? dette og boken What Hapened (hva skjedde) er nok en rød strek i regningen for etablisimentet, White House.
Antall ord: 189
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Bush er metodist. Det er ikke noe jeg tror, det er godt kjent at han er kristen, at han har hatt alkoholproblemer og at han er positiv til å likestille kreasjonisme og evolusjonslære i skolene.misty-gutt skrev:Bush kristen? ja han sier det, og du tror det, jeg tror det ikke. Men Gud har hele oversikten også om Bush, og det stoler jeg på.
NWO er det disse jobber for, og kristenkappen er lett å ta på. Men det er det som er under kappen og huden, det er det som er interessant. Hva en sier og hva en gjør er ikke alltid identiskt, ta for eksempel undskyldningen for å gå til krig mot Irak.
Hørte du ikke intervjuet? dette og boken What Hapened (hva skjedde) er nok en rød strek i regningen for etablisimentet, White House.
Har gud fortalt deg at Bush ikke er kristen? Hvem andre enn Bush selv skal vi bruke som kilde på hans tro?
New World Order er en konspirasjonsteori. Det har sannsynligvis ingen rot i virkeligheten. Alt jeg har sett av dette er misforståelser og tull.
Antall ord: 185
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Antall ord: 10
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Bush lyver som kristne flest, han er selvrettferdig som kristne flest.misty-gutt skrev:På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Walks like a duck, quacks like a duck...
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Bush lyver nok om mangt og er en navne kristen. Han må ikke forveksles med en sann kristen, men mange kan ikke skille på det, bevisst eller ubevisst. Og som president så har løgnen store følger for mennesker.BA. skrev:Bush lyver som kristne flest, han er selvrettferdig som kristne flest.misty-gutt skrev:På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Navnekristne er nok ofte selvrettferdige. Er du selvrettferdig BA selv om du ikke er kristen og ei heller navnekristen?
Antall ord: 85
Hide post links |
Cheney, Rumsfeld og Bush. Er ikke mors beste barn nei:
Congresswoman Cynthia McKinney grills Defense Secretary Donald Rumsfeld on the Pentagon's missing trillions, DynCorp's slave trade, and the 9/11 wargames.
House Hearing on FY06 Dept. of Defense Budget, March 11, 2005.
http://www.youtube.com/watch?v=eootfzAhAoU
Her griller Dennis Kucinich -Donald Rumsfeld:
http://www.youtube.com/watch?v=eeZXYTNY ... re=related
Vil dere se hvordan en kynisk person er, se på disse :mozilla_surprised:
Congresswoman Cynthia McKinney grills Defense Secretary Donald Rumsfeld on the Pentagon's missing trillions, DynCorp's slave trade, and the 9/11 wargames.
House Hearing on FY06 Dept. of Defense Budget, March 11, 2005.
http://www.youtube.com/watch?v=eootfzAhAoU
Her griller Dennis Kucinich -Donald Rumsfeld:
http://www.youtube.com/watch?v=eeZXYTNY ... re=related
Vil dere se hvordan en kynisk person er, se på disse :mozilla_surprised:
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Hva om de store ledere blir kontaktet av store interesseorganisasjoner, og de lenge har gjort dette, lobbyvirksomhet og skjulte ledd mellom politiske organer, representanter som iscenesatt er blitt satt til makt ved hjelp av såkalt demokrati, hvor det er utenkelig mye korrupsjon inni bildet, hvor pengesterke og mektige menn samarbeider med mennesker i besittelse av store talekunster alle har gått mer eller mindre sammen i en agenda om noe som fører til ytterligere makt og økonomisk vekst i deres favør?
Om dette enn skulle inneha et fnugg av sannhet, så innebærer det også at hemmelighetskremmeriet rundt det ikke kan vare for evig, og da er det også lett å enkelte ganger bare utvise arroganse og drite i hvordan det eksponeres for offentligheten.
Noen vil nok også reagere med ren dum arroganse fordi de er så vant med å komme unna med alle forbrytelsene de har gjort mot andre mennesker.
Dette har vi faktisk sett flere eksempler på i media allerede.
Men hvordan det hele henger sammen fra A til Å er nok noe uoversiktlig, og det er temmelig optimistisk å tro at vi skal få et overblikk over så mye annet enn en liten brøkdel av hva som egentlig foregår der makt og penger råder.
Når så makt og penger også kombineres med religiøse overbevisninger, kan agendaen fort bli farlig. Vel, hvem er vel vi til å si dette? Vi har da lært at fanatiske mennesker er farlige når de får makt, og når ideologisk politikk kommer til live. Historien har lært oss dette. Men en ting historien aldri lærte oss var å se sammenhenger. Hvordan skal det være mulig når verden er så stor?
Si at det er noe i dette New World Order...
at det er noe annet enn hva George Bush (sr.) mente i sin tale i september 1991.
Var dette nok et arrogant utsagn?
Vi kan vel le av konspirasjonsteorier. Så mye at vi aldri vil godta noe annet enn anerkjente historier publisert av troverdige og autoritære kilder.
For det er liksom ikke like dumt å stole blindt på et maktmaskineri som å stole på ville nutcaser og fruitcakes som dikter opp sine egne historier fordi de så sårt bare vil tro at noe må være helt annet enn det den allmenne oppfatningen er.
Å utnevne seg selv som kristen for å drive med utukt, plyndring og voldtekt av menneskerettigheter er jo et fint skalkeskjul.
Hadde jeg vært kristen selv hadde jeg nok sagt at George W. Bush var Antikrist selv.
Verden går ihvertfall framover.
Både på godt og vondt, relativt.
Alt er jo på sett og vis å kalle en "ny verdensordning".
All fremtidsutsikt og agenda er jo en New World Order.
Noen agendaer er mer spesifikke enn andre, og det er gjerne den politikken vi ser at de neokonservative aller fremst jobber for, som er den vi kjenner som NWO?
Om dette enn skulle inneha et fnugg av sannhet, så innebærer det også at hemmelighetskremmeriet rundt det ikke kan vare for evig, og da er det også lett å enkelte ganger bare utvise arroganse og drite i hvordan det eksponeres for offentligheten.
Noen vil nok også reagere med ren dum arroganse fordi de er så vant med å komme unna med alle forbrytelsene de har gjort mot andre mennesker.
Dette har vi faktisk sett flere eksempler på i media allerede.
Men hvordan det hele henger sammen fra A til Å er nok noe uoversiktlig, og det er temmelig optimistisk å tro at vi skal få et overblikk over så mye annet enn en liten brøkdel av hva som egentlig foregår der makt og penger råder.
Når så makt og penger også kombineres med religiøse overbevisninger, kan agendaen fort bli farlig. Vel, hvem er vel vi til å si dette? Vi har da lært at fanatiske mennesker er farlige når de får makt, og når ideologisk politikk kommer til live. Historien har lært oss dette. Men en ting historien aldri lærte oss var å se sammenhenger. Hvordan skal det være mulig når verden er så stor?
Si at det er noe i dette New World Order...
at det er noe annet enn hva George Bush (sr.) mente i sin tale i september 1991.
Var dette nok et arrogant utsagn?
Vi kan vel le av konspirasjonsteorier. Så mye at vi aldri vil godta noe annet enn anerkjente historier publisert av troverdige og autoritære kilder.
For det er liksom ikke like dumt å stole blindt på et maktmaskineri som å stole på ville nutcaser og fruitcakes som dikter opp sine egne historier fordi de så sårt bare vil tro at noe må være helt annet enn det den allmenne oppfatningen er.
Å utnevne seg selv som kristen for å drive med utukt, plyndring og voldtekt av menneskerettigheter er jo et fint skalkeskjul.
Hadde jeg vært kristen selv hadde jeg nok sagt at George W. Bush var Antikrist selv.
Verden går ihvertfall framover.
Både på godt og vondt, relativt.
Alt er jo på sett og vis å kalle en "ny verdensordning".
All fremtidsutsikt og agenda er jo en New World Order.
Noen agendaer er mer spesifikke enn andre, og det er gjerne den politikken vi ser at de neokonservative aller fremst jobber for, som er den vi kjenner som NWO?
Antall ord: 489
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Nå ja... det er vel litt stygt å ta de fleste kristne under en kam her?BA. skrev:Bush lyver som kristne flest, han er selvrettferdig som kristne flest.misty-gutt skrev:På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Vi er jo født inn i statskirka her i Norge, så rent teknisk er vi jo alle kristne.
Noen vil nok si at det å være kristen er å tro på Gud, andre vil kanskje mene det holder å si at en er kristen - og ferdig med det, mens noen vil nok si at det innebærer virkelig følelsen av nærværet av Gud og at det ikke betyr noe hva du kaller det.
Sånn for å ha det på det rene, så vet jeg at det har blitt begått mye urett i kristendommens navn. Igjen er jo min mening om det basert på hva jeg selv har for verdier. Menneskeslakt er kanskje bra også? Noen vil nok mene det. Her velger jeg å være like fordomsfull som deg - å si at de færreste kristne vil si seg enig i at menneskeslakt er bra.
Antall ord: 195
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jeg tror ikke at Bush er antikrist, men at han og hans politikk i spissen og alle medløpere er med å bane veien for antikrist, fortapelsens sønn.
Mange kristne amerikanere tror at Bush står på deres side, men det skal bli dem åpenbart at det gjør han ikke, tvert imot. Men som jo og Skriften sier; først må frafallet komme, og syndens menneske åpenbares, fortapelsens sønn..Og når verden er mettet av kaos, da vil den nevnte fremstå.
Men her er noe fra et amerikansk nettsted om Bush og politikken, ja denne visjonen som de vel tror på selv, forført som de er. Men med alle løgnene så må de jo ha en bitter smak i munnen. Og de er brennmerket i deres egen samvittighet, men maktsyken har tatt overhånd.
- Case in point: President Bush, like his father and grand-father before him, is an elitist. He is part of a cabal of individuals whom believe that they posess hidden knowledge passed down through secret societies since the time of King Solomon; and before. They believe that they are the "enlightened ones," and that Christ has entrusted them with ushering-in the prophesied millenium; the thousand years of world peace. They believe that it is they, through Christ, whom will ultimately save mankind and rule over the entire earth; a.k.a. the "New World Order."
This site contains a vast archive of articles documenting the true Bush record. So please suspend all preconceived notions, disregard his 'conservative' and 'compassionate' rhetoric, and focus solely upon his works; for Christ said that we shall know them by their fruits.
For example, if you will, consider these very unchristian, unconservative Bush works:
During his inauguration, George W. Bush placed his left hand upon the Holy Bible and took an oath to protect and defend the Constitution of the United States, yet since his swearing-in, the Constitution has been violated in almost every conceivable manner. From FREE-SPEECH ZONES to WARRANTLESS SEARCHES to TORTURING DETAINEES, Bush has systematically dismantled the very document that he swore an oath before God to protect....
Mer her: http://www.yourchristianpresident.com/
Om linken ikke funker så er det en utgave av den her: http://64.233.183.104/search?q=cache:Qg ... no&strip=1
Mange kristne amerikanere tror at Bush står på deres side, men det skal bli dem åpenbart at det gjør han ikke, tvert imot. Men som jo og Skriften sier; først må frafallet komme, og syndens menneske åpenbares, fortapelsens sønn..Og når verden er mettet av kaos, da vil den nevnte fremstå.
Men her er noe fra et amerikansk nettsted om Bush og politikken, ja denne visjonen som de vel tror på selv, forført som de er. Men med alle løgnene så må de jo ha en bitter smak i munnen. Og de er brennmerket i deres egen samvittighet, men maktsyken har tatt overhånd.
- Case in point: President Bush, like his father and grand-father before him, is an elitist. He is part of a cabal of individuals whom believe that they posess hidden knowledge passed down through secret societies since the time of King Solomon; and before. They believe that they are the "enlightened ones," and that Christ has entrusted them with ushering-in the prophesied millenium; the thousand years of world peace. They believe that it is they, through Christ, whom will ultimately save mankind and rule over the entire earth; a.k.a. the "New World Order."
This site contains a vast archive of articles documenting the true Bush record. So please suspend all preconceived notions, disregard his 'conservative' and 'compassionate' rhetoric, and focus solely upon his works; for Christ said that we shall know them by their fruits.
For example, if you will, consider these very unchristian, unconservative Bush works:
During his inauguration, George W. Bush placed his left hand upon the Holy Bible and took an oath to protect and defend the Constitution of the United States, yet since his swearing-in, the Constitution has been violated in almost every conceivable manner. From FREE-SPEECH ZONES to WARRANTLESS SEARCHES to TORTURING DETAINEES, Bush has systematically dismantled the very document that he swore an oath before God to protect....
Mer her: http://www.yourchristianpresident.com/
Om linken ikke funker så er det en utgave av den her: http://64.233.183.104/search?q=cache:Qg ... no&strip=1
Antall ord: 388
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Er du den rette til å bedømme andres kristendom? Han er sikker tikke kristen, slik du er det, men er det opp til deg å dømme hva som er riktig kristendom? Har du satt guden selv på sidelinja?misty-gutt skrev:Bush lyver nok om mangt og er en navne kristen. Han må ikke forveksles med en sann kristen, men mange kan ikke skille på det, bevisst eller ubevisst. Og som president så har løgnen store følger for mennesker.BA. skrev:Bush lyver som kristne flest, han er selvrettferdig som kristne flest.misty-gutt skrev:På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Navnekristne er nok ofte selvrettferdige. Er du selvrettferdig BA selv om du ikke er kristen og ei heller navnekristen?
Du også lyver og er selvrettferdig, er du også bare en navnekristen?
Antall ord: 138
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Tja, jo, det er nok litt stygt, for mange ærlige kristne kan nok føle at jeg sikter til dem. Det var imidlertid ikke meningen, for de mange ærlige kristne passer ikke under kammen for de som lyver og er selvrettferdige.ludoburgero skrev:Nå ja... det er vel litt stygt å ta de fleste kristne under en kam her?BA. skrev:Bush lyver som kristne flest, han er selvrettferdig som kristne flest.misty-gutt skrev:På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Vi er jo født inn i statskirka her i Norge, så rent teknisk er vi jo alle kristne.
Noen vil nok si at det å være kristen er å tro på Gud, andre vil kanskje mene det holder å si at en er kristen - og ferdig med det, mens noen vil nok si at det innebærer virkelig følelsen av nærværet av Gud og at det ikke betyr noe hva du kaller det.
Sånn for å ha det på det rene, så vet jeg at det har blitt begått mye urett i kristendommens navn. Igjen er jo min mening om det basert på hva jeg selv har for verdier. Menneskeslakt er kanskje bra også? Noen vil nok mene det. Her velger jeg å være like fordomsfull som deg - å si at de færreste kristne vil si seg enig i at menneskeslakt er bra.
Nå har jeg ikke tatt noen opptelling for å kontrollere om over 50% av alle kristne lyver eller er selvrettferddige heller, men det er nok en overdrivelse.
Det som er kriteriet for å være kristen er om du tror at Jesus er guds sønn eller ikke. Hvis du ikke tror det, så er du ikke kristen, og kommer ikke til himmelen som kristen. Hvis du tror det, så er du kristen, selv om du fortsatt ikke er sikret plass i himmelen.
Det finnes mange måter å hylle denne guddommen på, og de kristne kjemper seg imellom for å overbevise alle andre om at bare de har rett. Derfor dukker det også opp folk som dømmer andres kristendom, og tror at bare de selv har rett.
Menneskeslakt er ifølge de fleste kristne bra eller ikke bra avhengig av hvem som står bak. Hvis det er gud som står bak nedslaktingen er det bra. Mange kristne støtter Israels nedslakting av palestinere, mens mange ikke støtter den.
Fordommene dine kan du holde for deg selv, og så kan du vise meg mine fordommer, så jeg kan kvitte meg med dem.
Antall ord: 430
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hvorfor sluttet du å være en statskirke kristen BA? Var det fordi at de var selvrettferdige, mens du ikke var/er det?BA. skrev:Er du den rette til å bedømme andres kristendom? Han er sikker tikke kristen, slik du er det, men er det opp til deg å dømme hva som er riktig kristendom? Har du satt guden selv på sidelinja?misty-gutt skrev:Bush lyver nok om mangt og er en navne kristen. Han må ikke forveksles med en sann kristen, men mange kan ikke skille på det, bevisst eller ubevisst. Og som president så har løgnen store følger for mennesker.BA. skrev:Bush lyver som kristne flest, han er selvrettferdig som kristne flest.misty-gutt skrev:På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Bush politikk avviker kraftig fra Jesu lære selv om ikke du ser det. Jeg kan lett se og bedømme dette. Et eksempel bare, er krigen og drapene, ja lemlestelsene av sivile irakere store og små.
Mye forvirring ute å går når det gjelder dette med å dømme, men skal vise til noe av hva skriften sier om dette.
1Kor 6:2 Eller vet dere ikke at de hellige skal dømme verden?
1Kor 6:3 Vet dere ikke at vi skal dømme engler? hvor meget mere da i timelige ting!
Ja, jeg dømmer Bush krig mot Irak som ond og urettferdig. Gjør ikke du BA?
Antall ord: 261
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Advarsel: Bilder av krigens grusomme realiteter!!
Folk som ikke makter å se slikt, bør ikke se denne videoen. Men slik er krigens realitet.
IRAQ - How many more children must die?
http://www.youtube.com/watch?v=6x47TY4o ... re=related
Folk som ikke makter å se slikt, bør ikke se denne videoen. Men slik er krigens realitet.
IRAQ - How many more children must die?
http://www.youtube.com/watch?v=6x47TY4o ... re=related
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Det var jo nettopp det jeg gjorde.BA. skrev:Tja, jo, det er nok litt stygt, for mange ærlige kristne kan nok føle at jeg sikter til dem. Det var imidlertid ikke meningen, for de mange ærlige kristne passer ikke under kammen for de som lyver og er selvrettferdige.ludoburgero skrev:Nå ja... det er vel litt stygt å ta de fleste kristne under en kam her?BA. skrev:Bush lyver som kristne flest, han er selvrettferdig som kristne flest.misty-gutt skrev:På frukten skal treet kjennes, om du skjønner BA?
Nå har jeg ikke tatt noen opptelling for å kontrollere om over 50% av alle kristne lyver eller er selvrettferddige heller, men det er nok en overdrivelse.
Det som er kriteriet for å være kristen er om du tror at Jesus er guds sønn eller ikke. Hvis du ikke tror det, så er du ikke kristen, og kommer ikke til himmelen som kristen. Hvis du tror det, så er du kristen, selv om du fortsatt ikke er sikret plass i himmelen.
Det finnes mange måter å hylle denne guddommen på, og de kristne kjemper seg imellom for å overbevise alle andre om at bare de har rett. Derfor dukker det også opp folk som dømmer andres kristendom, og tror at bare de selv har rett.
Menneskeslakt er ifølge de fleste kristne bra eller ikke bra avhengig av hvem som står bak. Hvis det er gud som står bak nedslaktingen er det bra. Mange kristne støtter Israels nedslakting av palestinere, mens mange ikke støtter den.
Fordommene dine kan du holde for deg selv, og så kan du vise meg mine fordommer, så jeg kan kvitte meg med dem.
Du kvittet deg ikke med dem, men du rettferdiggjorde dem ved å kalle dem overdrivelser. I tillegg til å justere utsagnet ditt med noen hypotetiske ærlige kristne som ville føle at du siktet til dem, selv om dette ikke var meningen din.
Fordommene mine holder jeg ikke for meg selv.
De jeg har viser på en og annen måte, og jeg blir kanskje oppmerksom på det. I dette tilfellet la jeg til syne mine fordommer som visstnok var av positiv omtale, at de færreste kristne synes menneskeslakt er en god ting.
Grunnen til at jeg selv sier dette er en fordom hos meg er fordi jeg umulig kan kjenne kristne flest. Og jeg dømmer vanligvis ikke folk for hvilken religion de har, hudfarge eller annet. Jeg dømmer dem kun hvis de er med i en konkurranse eller hvis de har en destruktiv atferd rettet mot andre (med vilje vel og merke, de andre gangene vil jeg også - som du sier - at noen viser meg hvilke fordommer jeg har, slik jeg kan kvitte meg med dem)
Antall ord: 617
Hide post links |