Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forøvrig handler tråden om overnaturlige mirakler, det var iallefall intensjonen med tråden. Men ikke alle tror at mirakler skjer.
Når det er avklart at de fleste av disse påståtte miraklene er løgner og halvsannheter, så er det ikke så rart at mange er skeptiske til de andre også.
Mener skeptikerne at alle som tror på noe overnaturlig er løgnere? Finnes ikke det overnaturlige? Fantaserer alle om dette? Hallusinasjoner?
Nei. Det burde du ha fått med deg nå. Det er mange som faktisk tror på overnaturlige ting, og jeg stiller heller ikke tvil om at du tror på gud.
Men når du gang på gang limer inn løgner her på forumet, og forteller halvsannheter fra ditt eget liv, så er det annerledes enn når andre forteller om ting de har opplevd, og hvor vi finner naturlige forklaringer.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
En ung mann, Troy, får helbredet av Jesus ved troens bønn:
- In March of 1999, Jonathan and Arlys' youngest son Troy, a college
student, was struck with meningococcal sepsis, one of the deadliest
diseases known to man. ABC NEWS 20/20, reported on this disease
in an episode called "The Unknown Killer". Troy faced kidney failure,
diseased lungs, enlarged heart, proposed amputation, body in shock,
deep coma, raging temperature and certain death. But, by "Faith" in
God's Word, the Reine's received a Miracle identical to "The Second
Miracle" of Christ. On Easter Sunday, 1999, Troy was totally healed in
answer to "believing prayer".
- 23. januar i år fikk Anne Marie Haddal sitt livs sjokk. Røntgenbilder fra sykehuset i Mo i Rana viste en to centimeter tykk tumor i bukspyttkjertelen, og legen informerte om at dette nok var kreft.
– Han ba for meg flere ganger, og jeg kjente varme fra hendene hans. Når han ba, fikk jeg en slags ukontrollerbar muskelbevegelse i magen, skildrer hun.
Hm, jeg tror at disse "miraklene" ligger i menneskets egen psyke, og at psyken påvirker immunapparatet, og at disse menneskene som får healing får da rom for håp noe som igjen forsterker immunapparatet og gjør at kroppen blir i stand til å bekjempe sykdommen.