Healing og annen alternativ medisinMirakelet i Stavanger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Asbjørn:

Om du ønsker å utestenge meg, så er det helt opp til deg, det er et valg du selv er herre over.

Jeg er kristen, og skriver som en kristen. Stenges forumet for mine ytringer, så får det være så. Jeg gjør meg ingen sorg derav.

Bless. :)
Antall ord: 51
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

misty-gutt skrev:Asbjørn:

Om du ønsker å utestenge meg, så er det helt opp til deg, det er et valg du selv er herre over.

Jeg er kristen, og skriver som en kristen. Stenges forumet for mine ytringer, så får det være så. Jeg gjør meg ingen sorg derav.

Bless. :)
Først og fremst ;: jeg ønsker IKKE å utestenge noen....
Hva jeg må gjøre, gjøres på grunnlag av regelverket...

Hva jeg personlig mener, har mindre betydning for administrative avgjørelser.
Hvis jeg skulle utestenge folk etter eget hode, ville det være opptil flere som plutselig ikke hadde hatt adgang.
Men da hadde jeg ikke gjort jobben som admin heller...

Om du istedet for å forsøke å svare på spørsmål med sitater fra bibelen, men heller svarer ut fra eget hjerte - dvs med EGNE ord, ser jeg ingen grunn til å "kaste deg ut".

Om du bruker et sitat , så må du og kommentere det - om ikke hver eneste gang, så iallfall iblant ?

Du er oppegående nok til å la en diskusjon bli en diskusjon, og ikke bare en enveiskjøring med bibelsitater for enhver pris...

Dette ER tross alt et diskusjonsforum.

Asbjørn
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Jeg forstår. Men når bibelens ord tar bolig i mitt hjerte, er det vanskelig å komme utenom. Men jeg kan jo unlate å vise til hvor i bibelen jeg bruker, de gangene jeg bruker bibelen, om det skulle passe bedre?

Ellers er det mange eksempler på hvor jeg ikke bruker bibelen som kilde, selv om det er den som gir meg inspirasjon.

Ellers så deltar jeg i få tråder, slik at jeg skulle være lett å unngå for de som ønsker det. :)

Du siterte meg på dette:
Lære å kjenne? Jesus kjenner deg fra innerst til ytterst. Det er ved Ham du også er skapt.Vil du bli kjent med din Skaper? da søk Ham, og Han vil ta bolig i deg ved sin Ånd, og du får kjenne kraften fra det høye.Åp 3:20 Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.Kan du høre Hans røst? Vil du slippe Ham inn?
I sammenheng, kontekst så var det svar på et direkte spørsmål. Vil spørsmålsstiller bli kjent med meg så gjerne det, men har ikke hørt noe siden, heh..
Antall ord: 221
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: Du siterte meg på dette:
Lære å kjenne? Jesus kjenner deg fra innerst til ytterst. Det er ved Ham du også er skapt.Vil du bli kjent med din Skaper? da søk Ham, og Han vil ta bolig i deg ved sin Ånd, og du får kjenne kraften fra det høye.Åp 3:20 Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.Kan du høre Hans røst? Vil du slippe Ham inn?
I sammenheng, kontekst så var det svar på et direkte spørsmål. Vil spørsmålsstiller bli kjent med meg så gjerne det, men har ikke hørt noe siden, heh..
Du viser ikke engang forsøksvis vilje til å forstå det Asbjørn, eller noen andre for den saks skyld, sier til deg.

Svaret ditt som ble sitert er ikke noe svar på spørsmålet, det var rein og skjær misjonering. Du implementerer spørsmålsstilleren i din egen tro på en utrolig frekk måte.
Antall ord: 198
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Alle og enhver skriver ut fra sitt ståsted. Har fått med meg din mening også, greit det.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:Alle og enhver skriver ut fra sitt ståsted. Har fått med meg din mening også, greit det.
Men det burde kanskje ringe noen bjeller for deg når stadig flere personer mener det samme?
Antall ord: 39
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Ikke mange her er enige om alt, langt derifra.
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:Ikke mange her er enige om alt, langt derifra.
Kimbara sier heller ikke at alle er enige om alt, men at mange er enige om at det er best om man skriver egne innlegg, og ikke lar sitater eller linker gjøre hele jobben for en.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
Kimbara sier heller ikke at alle er enige om alt, men at mange er enige om at det er best om man skriver egne innlegg, og ikke lar sitater eller linker gjøre hele jobben for en.
Skriver da egne innlegg. Men det spørres ofte etter kilder, det er ikke noe nytt.

Ser også tråder hvor det klages på mangel av linker, kilder.

Til lags åt alle kan ingen gjæra. (nå siterte jeg visst noen igjen) :mozilla_tongue:
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:
Skriver da egne innlegg. Men det spørres ofte etter kilder, det er ikke noe nytt.

Til lags åt alle kan ingen gjæra. (nå siterte jeg visst noen igjen) :mozilla_tongue:
Det skal ikke væra greit misty-gutt :D
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Et godt poeng der ja. :D
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
reina
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2008 18:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fer alt æ veit,norge

Innlegg av reina »

må da arbe innimellom å sjirru....pusn :mozilla_smile:
Antall ord: 8
reina

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Sløsing kaller man det.
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:

De få innleggene du skriver selv får du heller ikke mye kritikk for. Det er når du limer inn sitater du knapt forstår selv at andre reagerer.

Skriv dine egne innlegg, du kan gjerne henvise til bibelen, men legg hovedtyngden på dine egne argumenter. Du behøver ikke lenke til dokumentasjon hver gang heller, men ha lenkene i bakhodet, så du kan fremskaffe dem på forespørsel.
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Har fått med meg synspunktene.

Forøvrig handler tråden om overnaturlige mirakler, det var iallefall intensjonen med tråden. Men ikke alle tror at mirakler skjer.

Mener skeptikerne at alle som tror på noe overnaturlig er løgnere? Finnes ikke det overnaturlige? Fantaserer alle om dette? Hallusinasjoner?

Spammes forumet av det overnaturlige?
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links