Denne linken du etterlyste kritikk til var heller ikke formet som noe spørsmål.KB skrev:Nå bytter jo du og BA på å svare, så det er greit. Når du nevner "folk" så mener betyr det DU og BA. Det var jeg som startet tråden Tenkt scenario: new world order.
Og tror ikke du har rett til å definere hva jeg skal poste og ikke. Det må være lov å poste innlegg uten at du MÅ svare. Hvis du ser på eksemplet til BA da så ser du at hun aldri har stillt noen spørsmål til meg. Og jeg aldri noen spørsmål til henne. Hvordan kan jeg da bli beskylt for å "ikke følge" opp når det ikke finnes noen spørsmål i tråden.
Brukere på paranormal kan kommentere, svare og stille spørsmål. Det at du Kimbara og BA skal fungere som "politi" her med å "kreve" svar når det måtte passe dere er bare latterlig. Grunnen til at BA bruker denne teknikker er fordi det var JEG som først spørte henne om et svar. Så hun så denne komme. Hvis du ser over så er det et positivt svar på denne posten, før den blir vinklet til destruktivitet av to andre under.
Du forventer at andre skal ta diskusjonene, mens du selv ikke gjør det. Det var du som "krevde" svar her, mens jeg spurte hva som var vitsen. Det har jeg imidlertid ikke fått svar på.