KB skrev:De fleste ufo observasjonene er sannynligvis forklarlige. Enig. De som er uforklarelige, hva med dem? Er de også mest sannsynnlig "forklarlige"? Tydeligvis (sannsynligvis) ikke dersom de nettopp ER uforklarlige.
Alle har en forklaring. Om det skulle vise seg å være fremmede romskip, så er jo det også en forklaring. Om intet tilsier at det er et slik romskip, så har det en annen forklaring.
F.eks Når det blir fanget opp 2 objekter på radar som er over 1 mil lang, og disse blir fulgt av jagerfly. Og vitner ser dette også på bakken. Da er det jo kanskje en viss Sannynlighet for at det er noe som ikke er fra denne jorden? Dersom du leser over detaljene. Sannynligheten for liv i universet er vel der?
Så fordi noen fanger opp noe de ikke umiddelbart kan si hva er på en radar, så er det mest sannsynlig at det er romvesener?
Som jeg har sagt tidligere - ja, det er en sannsynlighet for at det eksisterer liv i universet. Om disse eventuelle vesenene har besøkt oss er derimot langt ifra sannsynlig. Det er rett og slett ingenting som tyder på det. Vi har nok av påstander, men null bevis.
Når du videre leser at mange ufo dokumenter er klassifisert som hemmelige, noen blir til og med destruiert. Da er det sannsynlig at det er av interesse for det militære?
Da er det Usansynnlig at det er værballonger og hallusinasjoner? - Disse topp hemmelige dokumentene.
Jeg vet ikke hvor hemmelige disse dokumentene er. Det kan umulig være så fryktelig hemmelig, iom. at både Frankrike og England valgte å offentliggjøre dem.
At de blir destruert vil jeg tro har med å gjøre at de ikke er verdt å ta vare på
Slik at hvis en har sansynnligheten om liv i universet. Sannsynligheten om enorm militær interesse pga hemmelige dokumenter. Da kan jo Disse UFORKLARLIGE objektene Sannynligivs være noe som ikke er fra jorden?
Som sagt er ingenting uforklarlig, og hvis vi skal forklare noe må vi ta i bruk de faktorene vi kjenner - ikke hypotetiske faktorer. Tar man i bruk hypotetiske faktorer kan man ikke regne ut sannsynligheten, siden de hypotetiske faktorene avhenger av andre hypotetiske faktorer, osv...