Fakta, teori & skepsis ⇒ Fødselsmerker
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Har ingen fødsels merker jeg, så har nok dødd ganske så kjedelig og naturlig.
Antall ord: 16
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mai 2008 00:54
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bærum
Jeg har 5 fødselsmerker! Alle merkene er veldig forskjellige og har "former" som kan minne om ting.
Jeg har et veldig stort et på ryggen, som er midt på ryggen. Noen sier det ligner på en kanin eller en hare, det er hvertfall to ører, en kropp, med to armer og to ben og hale.
Ganske rart fødselsmerke, men husker at jeg likte å vise det frem for de andre barna i barnehagen! haha.
Jeg har også et annet merke på innsiden av låret som ligner på en sky. også har jeg jo en sånn rød prikk på tommelen som jeg alltid har hatt. Har også et fødselsmerke på armen som kan ligne på et øye! det er litt rart, men har hørt vennene mine har sagt det flere ganger. Det siste merket mitt kan minne om en "slange" som er ca 8 cm bak øret mitt og nedover. lurer på åssen jeg har dødd! =)
men har et bilde fra mitt tidligere liv i hodet! tror hvertfall det er fra mitt tidligere liv. har alltid hatt det samme bilde, og helt siden jeg var liten av har jeg trodd at jeg har hatt et annet liv før dette. Moren min sier at så lenge hun kan huske har jeg vært opptatt av hvordan livet før livet.
Men det bilde jeg har i hodet mitt er helt klart og veldig vanskelig å forklare!
Jeg har et veldig stort et på ryggen, som er midt på ryggen. Noen sier det ligner på en kanin eller en hare, det er hvertfall to ører, en kropp, med to armer og to ben og hale.
Ganske rart fødselsmerke, men husker at jeg likte å vise det frem for de andre barna i barnehagen! haha.
Jeg har også et annet merke på innsiden av låret som ligner på en sky. også har jeg jo en sånn rød prikk på tommelen som jeg alltid har hatt. Har også et fødselsmerke på armen som kan ligne på et øye! det er litt rart, men har hørt vennene mine har sagt det flere ganger. Det siste merket mitt kan minne om en "slange" som er ca 8 cm bak øret mitt og nedover. lurer på åssen jeg har dødd! =)
men har et bilde fra mitt tidligere liv i hodet! tror hvertfall det er fra mitt tidligere liv. har alltid hatt det samme bilde, og helt siden jeg var liten av har jeg trodd at jeg har hatt et annet liv før dette. Moren min sier at så lenge hun kan huske har jeg vært opptatt av hvordan livet før livet.
Men det bilde jeg har i hodet mitt er helt klart og veldig vanskelig å forklare!
Antall ord: 241
Everyone are equal
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Kanskje noen har skrevet dette før, men jeg orket ikke lese alle innlegga...
Jeg las netopp om dette med fødselsmerker i boka til Sylvia Brownie "mellom to verdener".. Hun skrev der at når hun drev med regresjonsreiser til tidligere liv så fann hun etterhvert ut at måten de døde på ofte samsvaret med evt fødselserker... Andre hadde ikke, men de hadde de vel dødd av indre årsaker da kanskje...
Etter hver regresjon spurte hun de om de hadde fødselsmerker, og mange stemmet med dødsmåten...
Jeg har ingen fødseøsmerker selv... Men min lille sønn har tre stykker.. En på ryggen, en på leggen og en på rumpa... Min søster har en litt stor en på ryggen... En av mine tantegutter hadde en rett ved siden av "lisjekaren"... Offa, tørr ikke tenke på hva dette er "arr" for... en sjalu kjæreste?? Swosh, så var den avkappet.. tragikomisk....
Jeg las netopp om dette med fødselsmerker i boka til Sylvia Brownie "mellom to verdener".. Hun skrev der at når hun drev med regresjonsreiser til tidligere liv så fann hun etterhvert ut at måten de døde på ofte samsvaret med evt fødselserker... Andre hadde ikke, men de hadde de vel dødd av indre årsaker da kanskje...
Etter hver regresjon spurte hun de om de hadde fødselsmerker, og mange stemmet med dødsmåten...
Jeg har ingen fødseøsmerker selv... Men min lille sønn har tre stykker.. En på ryggen, en på leggen og en på rumpa... Min søster har en litt stor en på ryggen... En av mine tantegutter hadde en rett ved siden av "lisjekaren"... Offa, tørr ikke tenke på hva dette er "arr" for... en sjalu kjæreste?? Swosh, så var den avkappet.. tragikomisk....
Antall ord: 161
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Sylvia Browne igjen. Dette mennesket skal du ikke stole på i det hele tatt. Det er vel et av de ondeste menneskene jeg kjenner til.Skarabè skrev:Kanskje noen har skrevet dette før, men jeg orket ikke lese alle innlegga...
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hvordan?? Jeg har ikke hørt så mye om henne, annet at enkelte har annbefalt hennes bok.. Jeg måtte stå i "ventekø" på biblioteket i flere uker for det var så mange som hadde reservert den...BA. skrev:Sylvia Browne igjen. Dette mennesket skal du ikke stole på i det hele tatt. Det er vel et av de ondeste menneskene jeg kjenner til.Skarabè skrev:Kanskje noen har skrevet dette før, men jeg orket ikke lese alle innlegga...
Veldig greit å vite hva bøker en ikke skal stole på, å bra du sier i fra, men vil gjærne vite hvorfor... :mozilla_smile:
Antall ord: 184
Klem Torill =o)
Hide post links |
Søke på henne på youtube og se hvor grovt feil hun har tatt, ble litt rysta.
Fortelle en familie hvor de skal lete etter datteren, at hun har det vel og bra, mens hun i virkeligheten er myrda.
Uff nei stakkars familie, bare et av eksemplene.
http://www.youtube.com/watch?v=xKX5yB-H ... re=related
Fortelle en familie hvor de skal lete etter datteren, at hun har det vel og bra, mens hun i virkeligheten er myrda.
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Sjekk https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 564#194564 evt. https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 9409#99409Skarabè skrev:Hvordan?? Jeg har ikke hørt så mye om henne, annet at enkelte har annbefalt hennes bok.. Jeg måtte stå i "ventekø" på biblioteket i flere uker for det var så mange som hadde reservert den...
Veldig greit å vite hva bøker en ikke skal stole på, å bra du sier i fra, men vil gjærne vite hvorfor... :mozilla_smile:
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Takk, skal sjekke de... :mozilla_smile:BA. skrev:Sjekk https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 564#194564 evt. https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... 9409#99409Skarabè skrev:Hvordan?? Jeg har ikke hørt så mye om henne, annet at enkelte har annbefalt hennes bok.. Jeg måtte stå i "ventekø" på biblioteket i flere uker for det var så mange som hadde reservert den...
Antall ord: 91
Klem Torill =o)
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2008 02:20
- 16
- Kjønn (valgfri): God blanding
- Lokalisering: Oslo
Skader fra tidligere liv? Hvordan vet dere dette? om dette er sant er det jo helt utrolig;)
Det beviser jo da at det finnes ett liv etter døden . . ... . det handler vel om å tro??
ikke VITE .. . . `fødsels merker vet man kommer av trykk:) og de fleste har det ikke, men det er vanlig. :mozilla_surprised:
Det beviser jo da at det finnes ett liv etter døden . . ... . det handler vel om å tro??
ikke VITE .. . . `fødsels merker vet man kommer av trykk:) og de fleste har det ikke, men det er vanlig. :mozilla_surprised:
Antall ord: 56
ikke odelegg jorden. det er langt mellom de gode planetene!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Okt 2007 23:14
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Norge
jeg har et fødtsels merke nede ved ryggen over bokse kanten, jeg har også pigment farge ting litt på den ene armen betyr det noe?
Antall ord: 26
...Ser du meg, så kjenner du meg igjen!!!
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Hvor har du dette fra? Hvordan mener du at man kan bære et merke resten av livet hvis det har oppstått pga trykk? Blodansamlinger o.l. er jo ikke permanente...Lykksalig skrev:...fødsels merker vet man kommer av trykk:)
Les heller litt om temaet her:
http://www.doktoronline.no/articles/chi ... erker.html
http://www.pasienthandboka.no/default.a ... ntid=28083
Eller i linken her
Antall ord: 68
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2008 11:23
- 16
jeg har et fødselsmerke på nakken som ser sånn ut:
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 23:00
- 16
- Lokalisering: verdal
......ser ut som du unge frøken kan trenge en liten påmindelse om at vi er alle sammen mennesker, og er d noe vi mennesker er eksperter på, så er d vel å ta feil... mange, og deriblant deg regner jeg med, tror d at de som er så uheldige/heldige å få disse gavene, og som kalles medium, er som guder å regne..!!!!! tar de feil en gang, eller ti, er de enten onde, eller falske, eller gjerne begge deler.!!! newsflash unge dame:: har du satt deg inn i hvor mange tusenvis av mennesker som har fått hjelp av sylvia???? ja, hun tok feil der, og her tatt feil flere ganger...og vet du hvorfor? hun er ikke ond...hun er som deg...et menneske som kan ta feil!! skamm deg!! RAVEN666Sol@ngelica skrev:Søke på henne på youtube og se hvor grovt feil hun har tatt, ble litt rysta.
Antall ord: 192
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2008 23:00
- 16
- Lokalisering: verdal
hehe, jeg har plenty fødselsmerker, bla annet en flyvende tallerken på hofta.....den er stor, dekker hofta på høyre side.. fniser, mulig jeg fikk en ufo i hodet???;-) men litt mere seriøst..har vært til regresjon, og flere av merkene sammsvarte med måter jeg har dødd på:-) raven666Skarabè skrev:Kanskje noen har skrevet dette før, men jeg orket ikke lese alle innlegga...
Antall ord: 217
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Skam deg litt over denne skyllebøtta mot Sol også, for Sylvia har ikke bare tatt litt feil et par ganger...raven666 skrev:......ser ut som du unge frøken kan trenge en liten påmindelse om at vi er alle sammen mennesker, og er d noe vi mennesker er eksperter på, så er d vel å ta feil... mange, og deriblant deg regner jeg med, tror d at de som er så uheldige/heldige å få disse gavene, og som kalles medium, er som guder å regne..!!!!! tar de feil en gang, eller ti, er de enten onde, eller falske, eller gjerne begge deler.!!! newsflash unge dame:: har du satt deg inn i hvor mange tusenvis av mennesker som har fått hjelp av sylvia???? ja, hun tok feil der, og her tatt feil flere ganger...og vet du hvorfor? hun er ikke ond...hun er som deg...et menneske som kan ta feil!! skamm deg!! RAVEN666Sol@ngelica skrev:Søke på henne på youtube og se hvor grovt feil hun har tatt, ble litt rysta.
Jeg tror det finnes mennesker som kan se fortid og fremtid, men det betyr slett ikke at alle som skryter det på seg kan det... Sylvia har etter min mening en dårlig holdning og utstråling, i tillegg til alle sine bomskudd.
Antall ord: 258
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |