Healing og annen alternativ medisinMirakelet i Stavanger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Startet: 31 Okt 2005 10:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:
Kimbara skrev:Du svarer ikke på det jeg spør deg om. Vil du påstå at Gud lar Satan eksistere som straff?
Les heller det jeg svarer istedet for å spørre om og om igjen Jeg sier sannheten.

Hvorfor er du så opptatt av Satans evige skjebne i fortapelsen?
Kanskje på tide at du prøver å svare på det du blir spurt om? Uten å bruke en masse bibelsitater og youtube-linker?
Antall ord: 75
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

jaha skrev:Kanskje på tide at du prøver å svare på det du blir spurt om? Uten å bruke en masse bibelsitater og youtube-linker?
Vi har ikke en kamp imot mennesker. Men mot makter mot myndigheter mot verdens herrer i dette mørket, mot ondskapens åndehær i himmel og luftrommet.

På youtube finnes endel bra, linker mer enn gjerne.

This means war: http://www.youtube.com/watch?v=3xNzx2tc0E0
Antall ord: 70
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: Les heller det jeg svarer istedet for å spørre om og om igjen Jeg sier sannheten.
Jeg leser det du skriver, og det er for det meste ganske meningsløse forsøk på å skrive komplisert for å vri deg unna.
Den som hele tiden poengterer at de snakker i sannheter er som regel full av piss.
Hvorfor er du så opptatt av Satans evige skjebne i fortapelsen?
Det er jeg ikke. Jeg vil kun ha svar fra deg. Litt for å more meg over alle de måtene du forsøker å snike deg unna på.
Antall ord: 96
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Din glede er nok stor, hvor lenge vil du glede deg da, Kimbara?
Antall ord: 13
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:Din glede er nok stor, hvor lenge vil du glede deg da, Kimbara?
Tja...hvor lenge kommer du til å fortsette med misjoneringen, løgnene og unnasluntringene dine?
Antall ord: 30
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:
misty-gutt skrev:Din glede er nok stor, hvor lenge vil du glede deg da, Kimbara?
Tja...hvor lenge kommer du til å fortsette med misjoneringen, løgnene og unnasluntringene dine?
Du liker ikke sannheten. Jeg sier sannhet.

Er gleden din ekte?
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:Vil du kommentere noe av det jeg sier istedet for bare å stille spørsmål og poste nye løgner?
Ingen løgner nei!! :D

Ja, det er artig å høre hvordan Gud helbreder på forskjellig vis, som det å bruke et skittent tøystykke for eksempel. :D

---8<---

Vi var på tur hjem fra noen møter på Stokmarknes en søndag i februar i år. Dårlig vær førte til at flyet var forsinket på flyplassen på Stokmarknes. Jeg ble sittende og snakke med en annen som ventet på flyet.
Med mindre du heter Svein Magne Pedersen, så har aldri dette hendt deg.

Det er bare løgn igjen, og selv om du ved en feiltakelse skulle ha glemt å informere om at du bare klipte inn et stykke fra mjl igjen, så har du vel heller ikke nå undersøkt om historien er riktig.

Nå har jeg vist deg at de aller fleste historiene du serverer er ren og skjær løgn, men det er visst bare noe som fryder deg.
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
Kimbara skrev:
misty-gutt skrev: Satan dømte seg selv i den ytterste konsekvens, ved å gjøre opprør mot Gud.

Kan Satan tilintetgjøre seg selv, for å slippe en evighet uten Gud tror du?
Bare svar meg på det jeg spør deg om du; er Gud istand til å fjerne Satan, eller er han ikke?
Gud er kjærlighet. Gud er sannhet Gud er Liv. Og Han gir alt som har liv ånde, ja Gud er Ånd.

Satan hater Gud og mennesker. Satan er løgnens far.
Kan du vise til en eneste plass i bibelen der satan lyver? Jeg kan vise at gud lyver i bibelen.
Hvorfor da gi ham gleden av å fange sjeler?
Det ligger i den ondes natur å glede seg over allt som går tapt, bortsett fra seg selv, ja det er hans vesen. Så også som, falskhet, urettferdighet, sammensvergelser, forførelser, etc.
Det er gud du snakker om? Det er han som gir satan gleden av å fange sjeler?
misty-gutt skrev:Du liker ikke sannheten. Jeg sier sannhet.
Det er for lengst bevist her på forumet at du forakter sannheten og dyrker løgnen.
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Det er bare løgn igjen, og selv om du ved en feiltakelse skulle ha glemt å informere om at du bare klipte inn et stykke fra mjl igjen, så har du vel heller ikke nå undersøkt om historien er riktig.
Tydelig at det er vondt for deg BA, at Jesus hjelper de som setter sin lit til ham, og gir legedom til deres legemeer.

Denne herlige mirakelhistorien er hentet fra bladet LEGEDOM ja. Kan godt linke, men det skulle vel komme tydelig frem. Link finnes forøvrig allerede lengre opp i tråden. (link i linken) Ingen missing link her nei. :)

Det er så godt å se mennesker bli satt fri fra plager og sykdom. Også det gir ekte glede. Jeg kjenner ikke Finn Ståle Jakobsen, men gleder meg med ham, for legedommen han ble gitt. :D
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Det er for lengst bevist her på forumet at du forakter sannheten og dyrker løgnen.
Jeg er ingen Darwinist, og tror ikke på utopiteorien hans. Gud skapte universet og alt som fyller det.

Den som ikke vil se sannheten, kan derfor ikke se sannheten. Gud er sannhet.

Jer 51:15 Han er den som skapte jorden ved sin kraft, som grunnfestet jorderike ved sin visdom og utspente himmelen ved sin forstand.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:Det er for lengst bevist her på forumet at du forakter sannheten og dyrker løgnen.
Jeg er ingen Darwinist, og tror ikke på utopiteorien hans. Gud skapte universet og alt som fyller det.

Jer 51:15 Han er den som skapte jorden ved sin kraft, som grunnfestet jorderike ved sin visdom og utspente himmelen ved sin forstand.
Dette var usaklig igjen misty-gutt.

Men siden du argumenterer mot evolusjonsteorien, og du ikke later til å like sannheten, så er jo det faktisk et (om enn dårlig) argument for evolusjonsteorien.

Den som ikke liker sannheten, liker ikke evolusjonsteorien.
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Den som ikke liker sannheten, liker ikke evolusjonsteorien.
Mange vitenskapsmenn liker ikke evolusjonstesen, tar avstand fra den. De finner den vel flau for sin stand, tror du ikke?
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
19

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:

Hehe. Det der var en smule selvmotsigende :P
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

jaha skrev:Hehe. Det der var en smule selvmotsigende :P
For deg ja, kan det nok virke slik, men er det ikke.

Men dette, siden du ikke synes noe videre om at jeg linker til youtube, så kan jeg linke til Godtube da til en avveksling.

Chatting with Charley. Kreasjon vs evolusjon: http://www.godtube.com/view_video.php?v ... deed13799b

;) Evolution Cartoon: http://www.godtube.com/view_video.php?v ... cc05a3afaf

Evilution: http://www.godtube.com/view_video.php?v ... 3dc11609bd
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
19

Innlegg av jaha »

misty-gutt skrev:
jaha skrev:Hehe. Det der var en smule selvmotsigende :P
For deg ja, kan det nok virke slik, men er det ikke.

Men dette, siden du ikke synes noe videre om at jeg linker til youtube, så kan jeg linke til Godtube da til en avveksling.

Chatting with Charley. Kreasjon vs evolusjon: http://www.godtube.com/view_video.php?v ... deed13799b

;) Evolution Cartoon: http://www.godtube.com/view_video.php?v ... cc05a3afaf

Evilution: http://www.godtube.com/view_video.php?v ... 3dc11609bd

Jøss.. Så du mener det å gjøre narr av evolusjonen, motbeviser den?
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links