Det jeg ikke sluttes å undres over er hvordan et menneske kan ha så liten selvinnsikt.misty-gutt skrev:Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen.BA. skrev:Vi forsøker så godt kan å forstå ham, men han nekter å svare på spørsmålene. Han vrir seg unna ethvert forsøk på å få saklige svar fra ham.
Spørsmålet om hvordan han stiller seg til evolusjonsteorien er ganske enkelt å svare på, men han vrir seg som en ål for ikke å svare.
Men å vri seg som en ål, jo du, der er du virkelig på hjemmebane, og du gjør vel ikke stort annet en å vri deg som en ål. Har folk gjort deg oppmerksom på at du er kverulerende? har du ikke fått slike tilbakemeldinger noen ganger?
Et bra eksempel på din åle, eller slangevridning kan ses godt i tråden - Mirakelet i Stavanger - hvor du ikke kan gjøre rede for din angivelige kilde ved Universitetsykehuset i Tromsø, for å ta et eksempel.
Det å oppgi navnet i privat melding skulle ikke være vanskelig i det heletatt, lovlig er det også, men slangen den vrir seg den, det er også vitenskapelig bevist, alle kan jo se det som har sett en slange.
Skjønner?
Misty-Gutt, selv om du tror du svarer saklig, så hjelper ikke det om du ikke klarer å svare når noen ber deg forklare deg bedre.
Det hjelper heller ikke når du til stadighet nekter plent å diskutere på normal måte, noe som igjen får meg til å spørre; hva gjør du egentlig her?
Jeg forventer ikke noe saklig svar. Faktisk forventer jeg ikke annet enn meningsløs babling og fraser som "jeg er glad i deg", så ikke svar meg på denne. La oss heller fortsette diskusjonen om evolusjon, hvis du tror du klarer.
Møt argumentene mine.