Healing og annen alternativ medisinMirakelet i Stavanger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:Jeg snakker om mirakelhistoriene generelt. Din personlige lø.. unnskyld historie har jeg ikke mulighet til å kontrollere, men kan bare se den i lys fra alle andre løgnhistorier du har frembrakt her.

Du har vist til flere historier fra MJL, og jeg har vist at ihvertfall en er løgn, i tillegg til at jeg sier det om denne siste artikkelen også.
Hvilke historier fra MJL som jeg har vist til tenker du på da, som du mener er løgnhistorier?[/quote]Jeg snakker om mirakelhistoriene generelt.

Jeg finner ikke igjen den historien som jeg viste var feil, kanskje jeg blander med en av alle de andre historiene jeg har vist er løgner. Kanskje jeg bare har vist at din historie fra mjl er tvilsom? Jeg vet ikke.
Det er overhodet ikke bortforklaring av at jeg ikke har legens navn, for dennes/disses navn har jeg ikke, men det er uvesentlig så lenge det hele dreier seg om kjennskap til dine metoder.
Aha, så du har bare snakket med noen tilfeldige personer på sykehuset nå mange år etter, som ikke har kjennskap til min mors pasientjournal. ( journalene blir oppbevart i mange år, ble jeg fortalt) Og du har ikke engang snakket med legen som jeg har fortalt om og du vet ikke engang hans navn. Ja det må jeg si. Det luktet jo svidd på lang lei av din forskning rundt dette.
eg snakker om mirakelhistoriene generelt. Din personlige lø.. unnskyld historie har jeg ikke mulighet til å kontrollere, men kan bare se den i lys fra alle andre løgnhistorier du har frembrakt her.

Jeg har vært i kontakt med folk på sykehuset med mulighet til å undersøke historien, slik den ble beskrevet i mjl. De kjente overhodet ikke til saken.

Hva het din mor? Kom med litt informasjon om denne saken, så skal jeg forsøke å undersøke den også. Slik du har lagt fram historien er den overhodet ikke etterettelig. Historien fra mjl hadde nok informasjon til at Universitetssykehuset i Tromsø kunne undersøke saken, noe de gjorde uten å finne noen kjennskap til den. Sykehuspresten hadde heller ingen informasjon om denne saken.

Du kan fortsette å lete etter muligheter til å misforstå elementer i innlegget her, så du kan bortforklare løgnen jeg igjen har vist, men dine historier blir ikke mer troverdige av slike metoder.
Min mor levde i mange år etter de kraftige slagene som satte henne helt ut som menneske, men som hun av Jesus Kristus ble helt helbredet fra. Hun gikk bort sist desember, og hadde ikke noen mén resten av sitt jordiske liv, av de kraftige slagene hun fikk i 1997. Gud være lovet! :)

Har jo fortalt om Asbjørn vi ba for og som ble frisk, ja våknet opp av komaen som han ble liggende lenge i etter sin hjerteoperasjon.

En annen mann, Jan, han var rundt de tredve, var en annen kar som lå i koma og tilstanden hans var meget, meget kritisk. Han ble også holdt kunstig i livet med pustemaskin og hele pakka.

Ble godt kjent med hans kone, og hennes søster, de var fra en by i Norland fylke. De fortalte at Jan fallt ned en bratt trapp hos en kamerat på nyttårsaften 96/97 og slo seg bevisstløs. De var veldig fortvilte, og legene gav de intet håp. Tilstanden hans ble stadig forverret

Husker at hun sa at; Jan blir rund unner føttene når han får for mye innabors, og hun bebreidet seg selv for at hun ikke hadde vært der og passet på, siden hun visste hvor han var, den bratte trappen og Jans ustødige gange i fylla. Tanker hun gjorde seg i ettertid.

Vel, vi snakket litt om dette og etter en stund dreide jeg samtalen inn på Gud. Tilslutt spurte jeg rett ut; vil dere at vi skal be for Jan? Og ja, selv om de ikke var kristne, så kunne det vel ikke skade mente de, og ville det mer enn gjerne.

På møtet i forsamlingen var det en eldre mann som fikk i oppgave å be for Jan, og han ba inderlig og trygt til Herren. Vi andre ba med, og med takksigelse.

Samme dag våknet Jan av komaen, og ikke lenge etter ble han utskrevet fra sykehuset.

Men troen er ikke alles sak. Noen tror, andre ikke. Tiden går men Gud består. :D
Holder for ørene og synger høyt "Lalalalala, trallalalla lalla, orker ikke flere av dine løgner her nå"
Antall ord: 758

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

:D
Antall ord: 0
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

First Day skrev:Har du själv varit med om något liknande av de tolv punkterna jag berättat. :mozilla_smile:
Nei, jeg har ikke hatt identiske opplevelser som du har hatt. Men godt er det at hjelpen kommer når man trenger/behøver det. :)

En gang jeg var veldig langt nede, og jeg var ganske nyfrelst da. Og jeg forstod ikke da så godt djevelens lumske angrep. Angrepet var så vondt at jeg fikk fysiske smerter i hele kroppen, i tillegg til de psykiske smertene, alt var bare et eneste stort mørke.

Satan overbeviste meg om at Gud ikke ville ha noe som helst mer med meg å gjøre etter noe som hadde skjedd, skal ikke nærmere inn på det her, annet enn at han brukte noen mennesker mot meg.

Vel, jeg kjempet og stred. Og klarte til slutt igjen å be til Herren om å gi meg et bibelvers, så iallefall jeg kunne få visshet om det var så gale som jeg så å si var overbevist om.

Vel, jeg lå på gulvet, hadde ingen seng på det tidspunktet i Oslo i en bitteliten hybel, med et ullteppe over meg, og bibelen hadde jeg ved siden av meg.

Da svarte Herren på min bønn, med en stemme så klar og ren. Men jeg tenkte at om det er noe refs eller dårlig budskap jeg får nå, ja så svimer jeg av. Jeg var altså langt langt nede og hele kroppen verket og var anspent.

Herren sa; slå opp i profeten Jesaia kapittel 45 vers 3 og les mine ord til deg. Jeg grep etter bibelen, og kunne nesten ikke vente på hvilke ord som ville møte meg der. Og da jeg slo opp bibelstedet ble jeg møtt av disse ord:

Og jeg vil gi deg skatter som er skjult i mørket, og rikdommer som er gjemt på lønnlige steder, så du kan vite at jeg er Herren, som kalte deg ved navn, Israels Gud.

Det var jo dette jeg ba om en bekreftelse på, og jeg var så ny på veien at jeg selv ikke kjente til skriftstedet. Men Gud vet alt.

Jeg kjente Satan slippe taket på meg, og Herren løftet meg høyt i Ånden. Kontrasten på min tilstand før og etter er helt ubeskrivelig, ja helt ubeskrivelig.

Gud er kjærlighet!! :D
Antall ord: 396
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Hva het din mor? Kom med litt informasjon om denne saken, så skal jeg forsøke å undersøke den også.
Du skal få navnet på legen som ikke kunne forklare hvordan eller hvorfor min mor ble helbredet fra hjerneslagene.

Magnar Osnes Overlege Anestesi/Intensiv

Du finner navnet hans på listen i linken som jeg googlet meg frem til nå.

Her: http://www.helsetilsynet.no/templates/Page____4292.aspx

Så forsk i vei. :)
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:Du siterer ikke "noen ganger"...du siterer omtrent hele tiden, især de gangene du ikke klarer å bruke din egen hjerne til å finne noe å skrive. Du skjuler deg bak disse sitatene til stadighet.
I håp om at du skal forstå dette bedre, så skal jeg utdype det litt for deg. Jeg forstår jo at det er vanskelig for deg å argumentere, siden vi står så langt fra hverandre på åndelig vis.

Vet ikke om du kan se dette, men: Menneseket, for å ta det i entall, er en sjel, som har en ånd og som bor i et legeme. Og det gjelder jo hver især, om en er troende eller ateist eller hva man nå ellers bekjenner seg til.

Du sier at jeg skjuler meg bak sitater, og da er det sitater fra bibelen du først og fremst tenker på. Og ja, du kan jo si det slik. Men du kan jo også si at jeg er skjult med Kristus, jeg lever ikke lengre selv, for Kristus lever i meg. En må nok oppleve dette for å forstå det til fulle.

For å forklare deg dette, så kan jeg f.eks. ikke sitere Koranen, det tror jeg nok at du forstår. Nei, da må jeg til Kilden, altså Bibelen. Det sier seg vel igrunnen selv.

Det kristne livet leves av nåde ved tro Ef.2:8. Det ene kan ikke settes opp i mot hverandre. Troen og nåden går hånd i hånd. Det som derimot er nødvendig å vite, er at troen ikke er en frukt av egen prestasjon eller åndelig innsats, men en gave gitt av nåde.

En grunnleggende sannhet i vår tro er at vi er identifisert med Kristus. Vi er blitt plassert i Ham og Han i oss (2.Kor.1:30). Dette innebærer at alt det Han er, det er også vi (1.Joh.4:17).

En side av denne åpenbaring er at vi døde med Kristus. Når Han døde, døde vi. Bibelen sier blant annet i Gal 2:20: ”Jeg er korsfestet med Kristus. Jeg lever ikke lenger selv” og Kol 3:3 sier ”Dere er jo døde, og deres liv er skjult med Kristus i Gud”.

Det å forstå at man er død, produserer god frukt i ens liv. En død person blir verken såret eller bitter. Han er jo død. På samme måte kan en død person verken produsere egne gjerninger eller ta ære for gode ting han har gjort. Døde mennesker er jo døde!

I dette ligger det en enorm hemmelighet. Når egoet er dødt, er det nødvendigvis noe annet som tar over styringen i ens liv. Paulus sier ”Kristus lever i meg” (Gal.2:20). Det er først når man tror at man selv er død, Kristuslivet virkelig får slippe til.

Og dette er en livslang prosess, vi lærer mens vi går på veien, den vei som leder frem til målet. Altså, det å ta imot Jesus Kristus som sin Herre og Mester, og følge ham er å gå over fra døden og over til livet.

2Kor 5:17 Derfor, dersom noen er i Kristus, da er han en ny skapning; det gamle er forganget, se, alt er blitt nytt!

Ønsker deg fortsatt alt godt, Kimbara. :)
Antall ord: 569

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Jeg er ferdig med å diskutere med deg. Du er det mest håpløse tilfellet jeg har vært borti.
Antall ord: 20
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:Hva het din mor? Kom med litt informasjon om denne saken, så skal jeg forsøke å undersøke den også.
Du skal få navnet på legen som ikke kunne forklare hvordan eller hvorfor min mor ble helbredet fra hjerneslagene.

Legens navn holder ikke. Jeg må ha din mors navn, slik at legen/sykehuset kan kontrollere påstandene. Du kan ikke forvente at legen skal huske alt som har skjedd de siste 20 årene. Sykehuset må ha noen kriterier å søke etter.

Likevel er det ganske unødvendig. Hvis det skjedde et guds mirakel i 1997 hadde det blitt husket av sykehuspresten, noe han ikke ga tilkjenne at han gjorde da det ble spurt om miraklet i 1997.

Du er bare full av løgn, og forventer allverden av bevis som motbevis.

Jeg har bevist innenfor rimelig tvil at mjl løy om dette miraklet, og fikk samtidig bevist innenfor rimelig tvil at det ikke skjedde noen mirakelhistorier ved dette sykehuset i tiden rundt 1997.
Det vil si at jeg også har bevist innenfor rimelig tvil at du ikke har fortalt hele sannheten om din mors helbredelse, og at du lyver så det renner om slike mirakler.

Det du forventer er at jeg skal navngi leger som ikke har vært i befatning med mirakler i 1997. Du forventer at jeg skal gi informasjon om et tilfelle jeg ikke kjenner noe til i det hele tatt.

Det eneste jeg har fått oppgitt er litt utvalgt informasjon fra deg, og jeg vet at du lyver.

Det verste er likevel at du bare ler av at du blir avslørt som løgner.

Det jeg har bedt deg om er å sjekke at historiene du serverer er sanne. I flere tilfeller har jeg gjort det for deg, og fått avkreftet alle de historiene jeg har sjekket. Jeg har bevist innenfor rimelig tvil at historiene du serverer er løgn.
Antall ord: 355

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:

Legens navn holder ikke. Jeg må ha din mors navn, slik at legen/sykehuset kan kontrollere påstandene. Du kan ikke forvente at legen skal huske alt som har skjedd de siste 20 årene. Sykehuset må ha noen kriterier å søke etter.
Da skal jeg gjøre det lettere for deg i din forskning ved å gi deg min mors fødselsdato som er/var den 19 - 11 - 23. Og den mirakuløse helbredelsen fant sted på UNN i februar 1997, tror det var den femte feb. for å være nøyaktig, men jeg kan jo bomme på noen dager, lenge siden nå da, men mener datoen for dette under fant sted på den femte dagen i måneden, og på intensivavdelingen.

Så da skulle det være mye lettere å finne henne i arkivet, når disse opplysningene er tilgjengelige. Så bare fortsett å forsk BA. :)
Likevel er det ganske unødvendig. Hvis det skjedde et guds mirakel i 1997 hadde det blitt husket av sykehuspresten, noe han ikke ga tilkjenne at han gjorde da det ble spurt om miraklet i 1997.
Heter den nåværende sykhuspresten på UNN Håkon Augdal, og hvor lenge har han isåfall vært ansatt som prest ved UNN?

Som sagt før, jeg var ikke i kontakt med sykhusets prest i 1997, og heller ikke siden. Og jeg kjenner da naturligvis ikke hans syn på og om mirakler, men du kan jo spørre ham du.

Uansett får jeg da håpe at han kjenner til disse ord av Jesus: Helbred syke, oppvekk døde, rens spedalske, driv ut onde ånder! For intet har dere fått det, for intet skal dere gi det.

Og jo, holdt på å glemme. du skrev:
Du kan ikke forvente at legen skal huske alt som har skjedd de siste 20 årene
Nei, det er sant, og det forventer jeg da heller ikke. Miraklet vi snakker om her skjedde for over elve år siden nå.

Men i dette tilfellet, ja jeg må si det; for Guds veier er uransaklige.

Skal forklare så godt jeg kan. Altså min mor var fra vestlandet, og legen Magnar Osnes var også fra vestlandet. Fra et sted i nærheten av hvor min mor var ifra.

Min mors bror var gift (hun er død nå) med en kvinne som var fra samme sted som legen, og hun kjente da legens familie.

På telefon,en god tid etter miraklet, min mor og hennes bror. Han fortalte da iløpet av samtalen at de hadde vært på ferie i deres feriehus på hans kones hjemsted. Og de hadde da kontakt med legens familie.

Det viste seg at legen hadde fortalt sin familie om den uforklarlige helbredelsen som hadde funnet sted ved sykhuset i 1997.

Du vil nok kalle det en tilfeldighet, men jeg må si som sant er: Guds veier er uransaklige! :D
Du er bare full av løgn..
Matt 5:11 Salige er dere når de spotter og forfølger dere og LYVER dere allehånde ondt på for min skyld.

Ja, jeg vet det Herre Kjær. Jeg elsker deg, ja du vet jo det. Jeg takker, priser og lover deg fra dypet av mitt hjerte. :)
Antall ord: 616

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:Jeg er ferdig med å diskutere med deg. Du er det mest håpløse tilfellet jeg har vært borti.
Tror jeg nok.

Uansett, bless ya! :)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:
misty-gutt skrev:

Da skal jeg gjøre det lettere for deg i din forskning ved å gi deg min mors fødselsdato som er/var den 19 - 11 - 23. Og den mirakuløse helbredelsen fant sted på UNN i februar 1997, tror det var den femte feb. for å være nøyaktig, men jeg kan jo bomme på noen dager, lenge siden nå da, men mener datoen for dette under fant sted på den femte dagen i måneden, og på intensivavdelingen.

Så da skulle det være mye lettere å finne henne i arkivet, når disse opplysningene er tilgjengelige. Så bare fortsett å forsk BA. :)
Jeg tror du må ha vanskelig med forståelsen av norsk språk.

I sitatet nedenfor skriver jeg at det er unødvendig å forske noe mer på dette. Hvis det hadde skjedd et mirakel i tiden rundt 1997 så hadde det blitt nevnt i dialogen jeg hadde med sykehuset. Det ble ikke nevnt, og det skjedde ikke noe mirakel de synes er verdt å nevne.
Heter den nåværende sykhuspresten på UNN Håkon Augdal, og hvor lenge har han isåfall vært ansatt som prest ved UNN?

Som sagt før, jeg var ikke i kontakt med sykhusets prest i 1997, og heller ikke siden. Og jeg kjenner da naturligvis ikke hans syn på og om mirakler, men du kan jo spørre ham du.

Uansett får jeg da håpe at han kjenner til disse ord av Jesus: Helbred syke, oppvekk døde, rens spedalske, driv ut onde ånder! For intet har dere fått det, for intet skal dere gi det.
Jeg har ikke spurt om alt mulig. Jeg undesøkte om dette miraklet som er beskrevet i din lenke, et mirakel de kunne avkrefte. Saken var totalt ukjent for dem, og de nevnte heller ikke at noen andre mirakler har forekommet omtrent i samme tid.

Hva leger som ikke hadde noen befatning med et mirakel som ikke skjedde het spurte jeg ikke om. Heller ikke om navnet på presten som ikke var involvert i et mirakel som ikke skjedde.
Og jo, holdt på å glemme. du skrev:
Du kan ikke forvente at legen skal huske alt som har skjedd de siste 20 årene
Nei, det er sant, og det forventer jeg da heller ikke. Miraklet vi snakker om her skjedde for over elve år siden nå.

Men i dette tilfellet, ja jeg må si det; for Guds veier er uransaklige.

Skal forklare så godt jeg kan. Altså min mor var fra vestlandet, og legen Magnar Osnes var også fra vestlandet. Fra et sted i nærheten av hvor min mor var ifra.

Min mors bror var gift (hun er død nå) med en kvinne som var fra samme sted som legen, og hun kjente da legens familie.

På telefon,en god tid etter miraklet, min mor og hennes bror. Han fortalte da iløpet av samtalen at de hadde vært på ferie i deres feriehus på hans kones hjemsted. Og de hadde da kontakt med legens familie.

Det viste seg at legen hadde fortalt sin familie om den uforklarlige helbredelsen som hadde funnet sted ved sykhuset i 1997.

Du vil nok kalle det en tilfeldighet, men jeg må si som sant er: Guds veier er uransaklige! :D
Du kan kalle det hva du vil, jeg vil kalle det en sannsynlig løgn.
Du er bare full av løgn..
Matt 5:11 Salige er dere når de spotter og forfølger dere og LYVER dere allehånde ondt på for min skyld.

Ja, jeg vet det Herre Kjær. Jeg elsker deg, ja du vet jo det. Jeg takker, priser og lover deg fra dypet av mitt hjerte. :)
Du misforstår hele bibelverset. Det er ikke du som er salig fordi du lyver for hans skyld. Det er de som feilaktig blir beskyldt for saker og ting som er salige. Det er ikke tilfellet med deg, for jeg har vist gjentatte ganger at du farer med løgn, og at du ikke skjems over det.
Antall ord: 834

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev: Hvis det skjedde et guds mirakel i 1997 hadde det blitt husket av sykehuspresten, noe han ikke ga tilkjenne at han gjorde da det ble spurt om miraklet i 1997.
I februar 1997 ble min mor mirakuløst helbredet.

Hvor var den nåværende sykhuspresten i 1997? Han tilhører vel Den Norske Kirke (statskirken)? Du har jo selv en fortid i den institusjonen, har du ikke BA?

Hvorfor hører vi aldri om at mirakler finner sted i DNK? Hvorfor mener du, tydeligvis, at jeg skulle henvende meg til sykhuspresten? vi deler jo ikke den samme tro, så hvorfor BA?

Hvorfor døper, eller rettere, bestenker de små barn, når de selv ikke er døpt i Den Hellige Ånd? Hvorfor legger de så stor skjul på Åndsdåpen?

Hadde du noen ganger kontakt mener du, med den levende Gud da du frekventerte DNK, BA?

Jeg bare spør?
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev: Hvis det skjedde et guds mirakel i 1997 hadde det blitt husket av sykehuspresten, noe han ikke ga tilkjenne at han gjorde da det ble spurt om miraklet i 1997.
I februar 1997 ble min mor mirakuløst helbredet.
Vi har alle fått med oss at du påstår dette.
Hvor var den nåværende sykhuspresten i 1997? Han tilhører vel Den Norske Kirke (statskirken)? Du har jo selv en fortid i den institusjonen, har du ikke BA?
Dette er fortsatt fullstendig uvesentlig.
Hvorfor hører vi aldri om at mirakler finner sted i DNK? Hvorfor mener du, tydeligvis, at jeg skulle henvende meg til sykhuspresten? vi deler jo ikke den samme tro, så hvorfor BA?

Hvorfor døper, eller rettere, bestenker de små barn, når de selv ikke er døpt i Den Hellige Ånd? Hvorfor legger de så stor skjul på Åndsdåpen?

Hadde du noen ganger kontakt mener du, med den levende Gud da du frekventerte DNK, BA?

Jeg bare spør?
Ja, du spør, men disse spørsmålene er uvesentlige. De er bare midler for å bortforklare at du har spredd masse løgner på forumet her.

Er det så vanskelig å innrømme at du lyver?
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:Er det så vanskelig å innrømme at du lyver?
I ditt hode så er det nok slik. Det gjør meg absolutt ingen ting, for jeg vet at jeg sier sannheten, og du vil nok forstå det en gang, det vet jeg, så sant Gud finnes, og det gjør Han.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:Er det så vanskelig å innrømme at du lyver?
I ditt hode så er det nok slik. Det gjør meg absolutt ingen ting, for jeg vet at jeg sier sannheten, og du vil nok forstå det en gang, det vet jeg, så sant Gud finnes, og det gjør Han.
Du vet at du lyver. Det har jeg vist deg flere ganger. Både når du fortalte om dette krigssipet og når du utelot vesentlige deler av fortellinger du slev hadde opplevd og når du videreforteller/linker til andres løgner.
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Du kan like gjerne snakke til en vegg, eller forsøke å forklare en schizofren person at han er schizofren, BA.
Antall ord: 20
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links