Drømmer, NDO & ut av kroppenEn form for søvnparalyse?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hvem vet?
Blitt takket: 1 gang

En form for søvnparalyse?

Innlegg av cluuudia »

En gang for lenge siden lå jeg i senga og hadde høy feber. Det var kveld og jeg sov.

Plutselig våknet jeg av at det var høye "lyder" utenfor rommet. Når jeg lukket øynene, så jeg alt i skikkelig rot. Vanskelig å forklare, men alt var helt... Svart... Men på en ond måte. Og da jeg åpnet dem var alt helt hvitt, og fredelig, men på en ond måte. Jeg visste at noe var galt.

Og jeg visste at det var noen utenfor rommet. Av en eller annen grunn var det hitler jeg tror jeg følte. Men han/det kom aldri til syne. Men, så kom mamma og pappa inn, og det var da det ekle begynte

Jeg var i slow motion. Vanskelig å forstå, men rundt meg gikk alt fort, og jeg var treg. Jeg fikk til å si ting som "Ikke gå så fort" og sånn. Og jeg følte forsatt "ondskapen" eller hva jeg skal kalle det. Hvordan det gikk over, husker jeg ikke.

Men, som jeg sa, det er et par år siden nå. Jeg var flink nok til å skrive det ned, så jeg husker det. Men det har skjedd flere ganger...
Antall ord: 201
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Lokalisering: Sunnmøre

Innlegg av Skarabè »

Har det vært feber hver gang?? Kan det være feberfantasi????

Husker da jeg var mindre og hadde feber så hadde jeg også dette slow motion greiene.. jeg følte også at alt jeg tenkte på begynte og øke og minske i vekst med sakte bevegelser.. (vanskelig og forklare)... tror dette var feberen som spilte meg ett puss... :)
Antall ord: 59
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: En form for søvnparalyse?

Innlegg av BA. »

cluuudia skrev:En gang for lenge siden lå jeg i senga og hadde høy feber. Det var kveld og jeg sov.

Plutselig våknet jeg av at det var høye "lyder" utenfor rommet. Når jeg lukket øynene, så jeg alt i skikkelig rot. Vanskelig å forklare, men alt var helt... Svart... Men på en ond måte. Og da jeg åpnet dem var alt helt hvitt, og fredelig, men på en ond måte. Jeg visste at noe var galt.

Og jeg visste at det var noen utenfor rommet. Av en eller annen grunn var det hitler jeg tror jeg følte. Men han/det kom aldri til syne. Men, så kom mamma og pappa inn, og det var da det ekle begynte

Jeg var i slow motion. Vanskelig å forstå, men rundt meg gikk alt fort, og jeg var treg. Jeg fikk til å si ting som "Ikke gå så fort" og sånn. Og jeg følte forsatt "ondskapen" eller hva jeg skal kalle det. Hvordan det gikk over, husker jeg ikke.

Men, som jeg sa, det er et par år siden nå. Jeg var flink nok til å skrive det ned, så jeg husker det. Men det har skjedd flere ganger...
Det var neppe søvnparalyse. Det var nok en vanlig drøm, eller som Skarabè sier, en feberfantasi.
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

cluuudia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Feb 2008 11:43
16
Lokalisering: Hvem vet?

Innlegg av cluuudia »

Okei :) bare lurte .
Antall ord: 3
Boo...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links