Hvilke historier fra MJL som jeg har vist til tenker du på da, som du mener er løgnhistorier?[/quote]Jeg snakker om mirakelhistoriene generelt.misty-gutt skrev:Jeg snakker om mirakelhistoriene generelt. Din personlige lø.. unnskyld historie har jeg ikke mulighet til å kontrollere, men kan bare se den i lys fra alle andre løgnhistorier du har frembrakt her.
Du har vist til flere historier fra MJL, og jeg har vist at ihvertfall en er løgn, i tillegg til at jeg sier det om denne siste artikkelen også.
Jeg finner ikke igjen den historien som jeg viste var feil, kanskje jeg blander med en av alle de andre historiene jeg har vist er løgner. Kanskje jeg bare har vist at din historie fra mjl er tvilsom? Jeg vet ikke.
eg snakker om mirakelhistoriene generelt. Din personlige lø.. unnskyld historie har jeg ikke mulighet til å kontrollere, men kan bare se den i lys fra alle andre løgnhistorier du har frembrakt her.Aha, så du har bare snakket med noen tilfeldige personer på sykehuset nå mange år etter, som ikke har kjennskap til min mors pasientjournal. ( journalene blir oppbevart i mange år, ble jeg fortalt) Og du har ikke engang snakket med legen som jeg har fortalt om og du vet ikke engang hans navn. Ja det må jeg si. Det luktet jo svidd på lang lei av din forskning rundt dette.Det er overhodet ikke bortforklaring av at jeg ikke har legens navn, for dennes/disses navn har jeg ikke, men det er uvesentlig så lenge det hele dreier seg om kjennskap til dine metoder.
Jeg har vært i kontakt med folk på sykehuset med mulighet til å undersøke historien, slik den ble beskrevet i mjl. De kjente overhodet ikke til saken.
Hva het din mor? Kom med litt informasjon om denne saken, så skal jeg forsøke å undersøke den også. Slik du har lagt fram historien er den overhodet ikke etterettelig. Historien fra mjl hadde nok informasjon til at Universitetssykehuset i Tromsø kunne undersøke saken, noe de gjorde uten å finne noen kjennskap til den. Sykehuspresten hadde heller ingen informasjon om denne saken.
Du kan fortsette å lete etter muligheter til å misforstå elementer i innlegget her, så du kan bortforklare løgnen jeg igjen har vist, men dine historier blir ikke mer troverdige av slike metoder.
Holder for ørene og synger høyt "Lalalalala, trallalalla lalla, orker ikke flere av dine løgner her nå"Min mor levde i mange år etter de kraftige slagene som satte henne helt ut som menneske, men som hun av Jesus Kristus ble helt helbredet fra. Hun gikk bort sist desember, og hadde ikke noen mén resten av sitt jordiske liv, av de kraftige slagene hun fikk i 1997. Gud være lovet!
Har jo fortalt om Asbjørn vi ba for og som ble frisk, ja våknet opp av komaen som han ble liggende lenge i etter sin hjerteoperasjon.
En annen mann, Jan, han var rundt de tredve, var en annen kar som lå i koma og tilstanden hans var meget, meget kritisk. Han ble også holdt kunstig i livet med pustemaskin og hele pakka.
Ble godt kjent med hans kone, og hennes søster, de var fra en by i Norland fylke. De fortalte at Jan fallt ned en bratt trapp hos en kamerat på nyttårsaften 96/97 og slo seg bevisstløs. De var veldig fortvilte, og legene gav de intet håp. Tilstanden hans ble stadig forverret
Husker at hun sa at; Jan blir rund unner føttene når han får for mye innabors, og hun bebreidet seg selv for at hun ikke hadde vært der og passet på, siden hun visste hvor han var, den bratte trappen og Jans ustødige gange i fylla. Tanker hun gjorde seg i ettertid.
Vel, vi snakket litt om dette og etter en stund dreide jeg samtalen inn på Gud. Tilslutt spurte jeg rett ut; vil dere at vi skal be for Jan? Og ja, selv om de ikke var kristne, så kunne det vel ikke skade mente de, og ville det mer enn gjerne.
På møtet i forsamlingen var det en eldre mann som fikk i oppgave å be for Jan, og han ba inderlig og trygt til Herren. Vi andre ba med, og med takksigelse.
Samme dag våknet Jan av komaen, og ikke lenge etter ble han utskrevet fra sykehuset.
Men troen er ikke alles sak. Noen tror, andre ikke. Tiden går men Gud består.