Jeg var ikke i kontakt med MJL, heller ikke sykhuspresten i anledning min mors mirakuløse helbredelse. Så nå må du vise hvor du mener at jeg det skal ha skrevet? Siter meg på det om du kan?BA. skrev:Legen bekrefter ikke denne historien. Sykehuspresten vedkjenner seg ikke å kjenne til historien. Det er bare MJL som påstår dette.misty-gutt skrev:Men da vil jeg spørre deg. Hva med legene da, og deres utsagn? De var ikke kristne, de trodde ikke på Gud. Og de kunne ikke gi noen som helst forklaring på at pasienten våknet opp av koma med en totalt ødelagt hjerne, og plutselig var blitt helt helbredet, uten at de hadde foretatt seg noe som helst, annet en å koble pasienten til en respirator. De så det jo selv. Og de visste at de intet mere kunne gjøre, at sykdommens art var uhelbredelig.Kimbara skrev:Fordi disse historiene ikke dokumenteres med annet enn muntlige utsagn, og disse utsagnene er følgelig farget av den personens personlige tro. Denne personen vil kanskje velge å overse legevitenskap, legenes metoder, og metodenes resultat til fordel for en subjektiv "bekreftelse" på sin tro.misty-gutt skrev:
Ja si det du, fortell, fortell. Du kan jo begynne med å forklare hvorfor du ikke tror at Gud kan helbrede syke enn idag.
Bare et tips da.
Tror du ikke engang på legene som sa at slikt ikke skjer, men at det likevel hadde skjedd, og at de ikke hadde noen som helst rasjonell forklaring?
Gi meg så navnet på legen som min mor hadde mest med å gjøre, han som først kom og sa at slik ikke skjer, men at det alikevel åpenbart hadde skjedd noe uforklarlig.
Altså BA, navnet på legen, takk.