Healing og annen alternativ medisinMirakelet i Stavanger

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:
Kimbara skrev:
misty-gutt skrev:
Ja si det du, fortell, fortell. Du kan jo begynne med å forklare hvorfor du ikke tror at Gud kan helbrede syke enn idag.

Bare et tips da. :)
Fordi disse historiene ikke dokumenteres med annet enn muntlige utsagn, og disse utsagnene er følgelig farget av den personens personlige tro. Denne personen vil kanskje velge å overse legevitenskap, legenes metoder, og metodenes resultat til fordel for en subjektiv "bekreftelse" på sin tro.
Men da vil jeg spørre deg. Hva med legene da, og deres utsagn? De var ikke kristne, de trodde ikke på Gud. Og de kunne ikke gi noen som helst forklaring på at pasienten våknet opp av koma med en totalt ødelagt hjerne, og plutselig var blitt helt helbredet, uten at de hadde foretatt seg noe som helst, annet en å koble pasienten til en respirator. De så det jo selv. Og de visste at de intet mere kunne gjøre, at sykdommens art var uhelbredelig.

Tror du ikke engang på legene som sa at slikt ikke skjer, men at det likevel hadde skjedd, og at de ikke hadde noen som helst rasjonell forklaring?
Legen bekrefter ikke denne historien. Sykehuspresten vedkjenner seg ikke å kjenne til historien. Det er bare MJL som påstår dette.
Jeg var ikke i kontakt med MJL, heller ikke sykhuspresten i anledning min mors mirakuløse helbredelse. Så nå må du vise hvor du mener at jeg det skal ha skrevet? Siter meg på det om du kan?

Gi meg så navnet på legen som min mor hadde mest med å gjøre, han som først kom og sa at slik ikke skjer, men at det alikevel åpenbart hadde skjedd noe uforklarlig.

Altså BA, navnet på legen, takk.
Sist redigert av misty-gutt på 10 Mai 2008 09:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 294
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:Googlet nå frem bladet - Legedom - Og det var godt å se historien til Hildegunn Jørgensen, og med tanke på egen erfaring at det også hendte i 1997. :) Og at hun var på universitetssykehuset i Tromsø.

For ordens skyld; jeg hadde ikke hørt om denne historien før jeg kom over den nå idag.

Fra bladet: Legene undret seg da kreften de lette etter var søkk borte. Men Hildegunn røpet ikke hemmeligheten sin.

Hele historien: http://www.mjl.no/art.php?i=409

Bilde
FIKK HJELP: – Jeg blir irritert over folk som sier at
helbredelse ved bønn er tull!
Jeg har opplevd det med egne øyne,
følt det på kroppen, sier Hildegunn Jørgensen.
Dette er en løgn.

Jeg har vært i kontakt med sykehuset, og de kjenner overhodet ikke til denne historien. Sykehuspresten burde ikke ha noen grunn til å tilbekeholde slike opplysninger.

Jeg spurte ikke om din mor, men dersom det hadde vært et kjent mirakel ved dette sykehuset i denne tiden, ville det nok kommet fram i svaret jeg fikk.

Du har nok bare løyet igjen.
Få navnet på legene som Hildegunn Jørgensen var hos i 1997.
Antall ord: 202
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:Jeg finner det fantastisk at du ikke fatter mer enn dette.
Er du virkelig så dum?
Menneskets dumhet kjenner ingen grenser. Du er et levende eksempel på det.
Er du et barn? Må jeg forklare alt i klartekst og mate deg med teskje?
Åh, beklager...jeg glemte at du utviser så lite kunnskap at selv middelaldersk kristendom virker vitenskaplig og belært i forhold. Selvfølgelig må vi lengre tilbake i tid, når kunnskapsnivået var ennå lavere. Min feil.
Det overrasker meg ikke at du snor deg unna på denne måten, hykler som du er.
Næmen, så flott a gitt! Alltid fint å få høre hvordan psykoser blir til.
Blablablabla...
Vantroen er stor, og i den megen dårskap.
Men jeg bare priser og lover Herren alt mer, dag for dag. :D

Salig er den mann som ikke vandrer i ugudeliges råd og ikke står på synderes vei og ikke sitter i spotteres sete,

men har sin lyst i Herrens lov og grunder på hans lov dag og natt.

Han skal være lik et tre, plantet ved rennende bekker, som gir sin frukt i sin tid, og hvis blad ikke visner, og alt hvad han gjør, skal han ha lykke til.

Ikke så de ugudelige, men de er lik agner, som spredes av vinden.

Derfor skal ugudelige ikke bli stående i dommen, og syndere ikke i de rettferdiges menighet.

For Herren kjenner de rettferdiges vei, men de ugudeliges vei går til grunne.

Hvorfor larmer hedningene og grunder folkene på det som fåfengt er?

Jordens konger reiser seg, og fyrstene rådslår sammen mot Herren og mot hans salvede:

La oss sprenge deres bånd og kaste deres rep av oss!

Han som troner i himmelen, ler, Herren spotter dem.

Så taler han til dem i sin vrede, og i sin harme forferder han dem:

Og jeg har dog innsatt min konge på Sion, mitt hellige berg!

Jeg vil kunngjøre hva fastsatt er: Herren sa til meg: Du er min sønn, jeg har født deg idag.

Begjær av meg! Så vil jeg gi deg hedningene til arv og jordens ender til eie.

Du skal knuse dem med jernstav; som en pottemakers kar skal du sønderslå dem.

Og nå, dere konger, gå viselig frem! La dere advare, dere dommere på jorden!

Tjen Herren med frykt og juble med skjelven!

Hyld Sønnen, forat han ikke skal bli vred, og dere gå til grunne på veien! For snart kunde hans vrede opptennes. Salige er alle de som tar sin tillflukt til ham.
Antall ord: 437

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: Vantroen er stor, og i den megen dårskap.
Men jeg bare priser og lover Herren alt mer, dag for dag. :D

Salig er den mann som ikke vandrer i ugudeliges råd og ikke står på synderes vei og ikke sitter i spotteres sete,

men har sin lyst i Herrens lov og grunder på hans lov dag og natt.

Han skal være lik et tre, plantet ved rennende bekker, som gir sin frukt i sin tid, og hvis blad ikke visner, og alt hvad han gjør, skal han ha lykke til.

Ikke så de ugudelige, men de er lik agner, som spredes av vinden.

Derfor skal ugudelige ikke bli stående i dommen, og syndere ikke i de rettferdiges menighet.

For Herren kjenner de rettferdiges vei, men de ugudeliges vei går til grunne.

Hvorfor larmer hedningene og grunder folkene på det som fåfengt er?

Jordens konger reiser seg, og fyrstene rådslår sammen mot Herren og mot hans salvede:

La oss sprenge deres bånd og kaste deres rep av oss!

Han som troner i himmelen, ler, Herren spotter dem.

Så taler han til dem i sin vrede, og i sin harme forferder han dem:

Og jeg har dog innsatt min konge på Sion, mitt hellige berg!

Jeg vil kunngjøre hva fastsatt er: Herren sa til meg: Du er min sønn, jeg har født deg idag.

Begjær av meg! Så vil jeg gi deg hedningene til arv og jordens ender til eie.

Du skal knuse dem med jernstav; som en pottemakers kar skal du sønderslå dem.

Og nå, dere konger, gå viselig frem! La dere advare, dere dommere på jorden!

Tjen Herren med frykt og juble med skjelven!

Hyld Sønnen, forat han ikke skal bli vred, og dere gå til grunne på veien! For snart kunde hans vrede opptennes. Salige er alle de som tar sin tillflukt til ham.
Du elsker å velge ut enkeltsetninger fra innleggene mine og overse argumentene. Dette viser bare igjen hvor manipulerende du forsøker å være.

Og nok en gang; spar både meg og resten av forumet her for misjoneringen din. Jeg vet ikke om du er istand til å skjønne det, men slik du holder på har motsatt hensikt enn det du er ute etter. Folk finner det kvalmende og respektløst.
Antall ord: 394
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
Antall ord: 0
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:Og nok en gang; spar både meg og resten av forumet her for misjoneringen din.
Så du mener da at dette ikke er et forum for overnaturlige hendelser, om jeg forstår deg rett? Slik som kraftige undergjerninger og mirakler osv..?

Men du mener da at dette er et forum bare for deg og dine like, med deres misjonering, som ikke tror på det overnaturlige og det paranormale i det heletatt? ja, og samt dine klakkører og tilhengere?

Da må det isåfall være noen som har misforstått det hele.
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev:
Kimbara skrev:Og nok en gang; spar både meg og resten av forumet her for misjoneringen din.
Så du mener da at dette ikke er et forum for overnaturlige hendelser, om jeg forstår deg rett? Slik som kraftige undergjerninger og mirakler osv..?

Men du mener da at dette er et forum bare for deg og dine like, med deres misjonering, som ikke tror på det overnaturlige og det paranormale i det heletatt? ja, og samt dine klakkører og tilhengere?

Det du for det meste driver med er ikke å fortelle historier om overnaturlige hendelser, du forteller historier om mirakler med en predikants måte å ordlegge deg på. Ikke tro at folk her inne er så dumme at de ikke skjønner det.
Når det i tillegg viser seg at du lyver, og du vender det døve øret til hver gang noen stiller deg kritiske spørsmål eller kommer med andre forklaringer på historiene dine, så viser du at din egentlige misjon her inne på forumet er å predikere for alle at de er vantro og at de burde holde med deg i din syke tro.

Alle Bibelsitatene, den påtatte vennlige holdningen, den bisarre måten å føre diskusjoner på, den totalt innelåste logikken din...

Som du sikkert ser er folk enige med meg, og den som burde ta hintet her er deg.

Ikke på noe tidspunkt har jeg sagt at forumet her er utelukkende for meg og de som er enig i det jeg sier. Ikke prøv deg med manipuleringen din.
Antall ord: 275
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Jeg hadde lovet meg selv å ikke "bite på" denne tråden, men jeg vil bare si en ting...
Jeg synes det er stor forskjell på å dele erfaringer og historier, og det som jeg oppfatter som forsøk på misjonering.

Jeg ser du har mye å bidra med Misty-gutt, men det ender med at jeg ikke orker å engasjere meg i dine historier fordi det rett og slett blir for mye "halleluja-snakk". Så hvis du klarer å tone det ned endel, så hadde kanskje diskusjonene og kunnskapsutvekslingen blitt mer konstruktiv også?

Ha en ellers fin helg!
Antall ord: 94
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:
misty-gutt skrev:

Det du for det meste driver med er ikke å fortelle historier om overnaturlige hendelser, du forteller historier om mirakler med en predikants måte å ordlegge deg på. Ikke tro at folk her inne er så dumme at de ikke skjønner det.
Det er riktig at jeg ikke legger skjul på hvem som utfører miraklene, og det ser jeg da heller ingen grunn til.
Ikke alle liker det, noe du er et godt eksempel på. Men hva så?
Når det i tillegg viser seg at du lyver, og du vender det døve øret til hver gang noen stiller deg kritiske spørsmål eller kommer med andre forklaringer på historiene dine, så viser du at din egentlige misjon her inne på forumet er å predikere for alle at de er vantro og at de burde holde med deg i din syke tro.
Nei, jeg har ikke løyet om noe som helst av det jeg har opplevd. Men ikke alle tror, og du er et typisk eksempel på det. Du sier jo selv at du ikke tror, er vantro om disse tingene. Og du tror slettes ikke på Gud. Alle får tro det de vil, det er den enkeltes valg, og det har jeg mer enn en gang gitt uttrykk for, så det burde ikke herske noen misforståelse om saken.
Alle Bibelsitatene, den påtatte vennlige holdningen, den bisarre måten å føre diskusjoner på, den totalt innelåste logikken din
Bibelsitater og sitater forøvrig er opp til den enkelte om en vil lese. Alle som siterer noe har noe en vil vise og eller poengtere. Så også jeg. :)
Vennlighet er noe verden trenger mere av, bless. :)
Som du sikkert ser er folk enige med meg, og den som burde ta hintet her er deg.
Ja men så hyggelig for deg. Grattis!! :D
Ikke på noe tidspunkt har jeg sagt at forumet her er utelukkende for meg og de som er enig i det jeg sier. Ikke prøv deg med manipuleringen din.
Det var da godt å høre. Og nei, jeg sier bare min mening. :)
Antall ord: 451

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: Det er riktig at jeg ikke legger skjul på hvem som utfører miraklene, og det ser jeg da heller ingen grunn til.
Ikke lat som du er dum. Hadde du ganske enkelt fortalt historiene dine på en vanlig måte, hadde det vært greit, men du bedriver misjonering oppi det hele. Det skinner gjennom i måten du ordlegger deg på.
Nei, jeg har ikke løyet om noe som helst av det jeg har opplevd.
BA har vist at du lyver, og du har selv vist at du lyver ved å ikke svare meg på ting jeg spør om. Du viser også tydelig forsøk på manipulasjon i din selektive tilnærming til innlegg og spørsmål.
Men ikke alle tror, og du er et typisk eksempel på det. Du sier jo selv at du ikke tror, er vantro om disse tingene. Og du tror slettes ikke på Gud. Alle får tro det de vil, det er den enkeltes valg, og det har jeg mer enn en gang gitt uttrykk for, så det burde ikke herske noen misforståelse om saken.
Og det er en vanlig retorikk blant sånne som deg - å gi inntrykk av forståelse selv om alt annet du utrykker viser noe annet. Du sier at alle må få tro det de vil, men i neste setning kaller du dem vantro og indikerer, ofte direkte, at de kommer til Helvete. Du passer hele tiden på å predikere hvor god din Gud er, og at alle andre tar feil. Noe rom for diskusjon finnes ikke.
Bibelsitater og sitater forøvrig er opp til den enkelte om en vil lese. Alle som siterer noe har noe en vil vise og eller poengtere. Så også jeg. :)
Vennlighet er noe verden trenger mere av, bless. :)
Problemet er at du tyr til Bibelsitater hele tiden istedet for å argumentere selv. Du viser deg som en ganske tankeløs person.
Vennligheten din er ikke ekte, så den kan jeg styre meg for.
Ja men så hyggelig for deg. Grattis!! :D
Takk.
Det var da godt å høre. Og nei, jeg sier bare min mening. :)
[/quote]

Nei, du sier ikke bare din mening; du hevder din plass på tronen som "viteren av Sannheten", og tråkker på alt og alle som ikke er enig med deg. Noe videre argumentasjon utover påstandene dine eksisterer dog ikke.
Antall ord: 459
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

Kimbara skrev:
misty-gutt skrev: Det er riktig at jeg ikke legger skjul på hvem som utfører miraklene, og det ser jeg da heller ingen grunn til.
Ikke lat som du er dum. Hadde du ganske enkelt fortalt historiene dine på en vanlig måte, hadde det vært greit, men du bedriver misjonering oppi det hele. Det skinner gjennom i måten du ordlegger deg på.
Alle har sin måte å misjonere på, og slik er det også for deg og meg. Og så misjonerer vi forskjellig da.
BA har vist at du lyver..
Din meningsfelle BA har ikke vist noe som helst. Men jeg venter på at BA skal komme opp med noen navn på leger ved UNN fra 1997.
Og det er en vanlig retorikk blant sånne som deg....
Hører du sier og gjentar det. Du har din og jeg har min retorikk, og sånn er det. :)
Problemet er at du tyr til Bibelsitater hele tiden istedet for å argumentere selv.
Jeg argumenterer og jeg siterer også noen ganger. Ja. Du finner dette problmatisk ser jeg.
Du viser deg som en ganske tankeløs person.
Du sier så.
Jeg ønsker deg virkelig alt godt, selv om du ikke tror det.

Du har dine tilhengere som heier på deg. Grattis! :D
Takk.
Bare hyggelig, Kimbara. :)
Nei, du sier ikke bare din mening; du hevder din plass på tronen som "viteren av Sannheten", og tråkker på alt og alle som ikke er enig med deg. Noe videre argumentasjon utover påstandene dine eksisterer dog ikke.
Da tvinger du meg, men mot din vilje, å gjenta at Jesus Kristus er veien, sannheten og livet.

Og det er han uavhengig av om lille meg sier det eller ikke.

Gode ønsker til deg av hele mitt hjerte. :)
Antall ord: 323

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
17

Innlegg av Kimbara »

misty-gutt skrev: Alle har sin måte å misjonere på, og slik er det også for deg og meg. Og så misjonerer vi forskjellig da.
Og du bedriver tilfeldigvis en forkastelig misjon.
BA har vist at du lyver..
Din meningsfelle BA har ikke vist noe som helst. Men jeg venter på at BA skal komme opp med noen navn på leger ved UNN fra 1997.
Du får gi oss disse navnene da, så kan vi høre med dem direkte.
Og det er en vanlig retorikk blant sånne som deg....
Hører du sier og gjentar det. Du har din og jeg har min retorikk, og sånn er det. :)
Du glemte å si "din vantro hund, du havner i Helvete".
Problemet er at du tyr til Bibelsitater hele tiden istedet for å argumentere selv.
Jeg argumenterer og jeg siterer også noen ganger. Ja. Du finner dette problmatisk ser jeg.
Du siterer ikke "noen ganger"...du siterer omtrent hele tiden, især de gangene du ikke klarer å bruke din egen hjerne til å finne noe å skrive. Du skjuler deg bak disse sitatene til stadighet.
Du viser deg som en ganske tankeløs person.
Du sier så.
Det gjør jeg, og jeg sier det fordi du viser deg slik. Hvis du hadde evnen til å reflektere, så hadde du ikke gjemt deg bak den gamle boka di.
Jeg ønsker deg virkelig alt godt, selv om du ikke tror det.
For noe vås. For det første kjenner du meg ikke, og for det andre er det en maske du bruker for å skjule din egentlige person. Tror du jeg er så dum at jeg ikke skjønner det?
Da tvinger du meg, men mot din vilje, å gjenta at Jesus Kristus er veien, sannheten og livet.
Tøv. Det er du som føler deg tvunget fordi du ikke klarer å la vær å misjonere.
Og det er han uavhengig av om lille meg sier det eller ikke.

Gode ønsker til deg av hele mitt hjerte. :)
Løgn og bedrag.
Antall ord: 388
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:
misty-gutt skrev:
Kimbara skrev:
misty-gutt skrev:
Ja si det du, fortell, fortell. Du kan jo begynne med å forklare hvorfor du ikke tror at Gud kan helbrede syke enn idag.

Bare et tips da. :)
Fordi disse historiene ikke dokumenteres med annet enn muntlige utsagn, og disse utsagnene er følgelig farget av den personens personlige tro. Denne personen vil kanskje velge å overse legevitenskap, legenes metoder, og metodenes resultat til fordel for en subjektiv "bekreftelse" på sin tro.
Men da vil jeg spørre deg. Hva med legene da, og deres utsagn? De var ikke kristne, de trodde ikke på Gud. Og de kunne ikke gi noen som helst forklaring på at pasienten våknet opp av koma med en totalt ødelagt hjerne, og plutselig var blitt helt helbredet, uten at de hadde foretatt seg noe som helst, annet en å koble pasienten til en respirator. De så det jo selv. Og de visste at de intet mere kunne gjøre, at sykdommens art var uhelbredelig.

Tror du ikke engang på legene som sa at slikt ikke skjer, men at det likevel hadde skjedd, og at de ikke hadde noen som helst rasjonell forklaring?
Legen bekrefter ikke denne historien. Sykehuspresten vedkjenner seg ikke å kjenne til historien. Det er bare MJL som påstår dette.
Jeg var ikke i kontakt med MJL, heller ikke sykhuspresten i anledning min mors mirakuløse helbredelse. Så nå må du vise hvor du mener at jeg det skal ha skrevet? Siter meg på det om du kan?

Gi meg så navnet på legen som min mor hadde mest med å gjøre, han som først kom og sa at slik ikke skjer, men at det alikevel åpenbart hadde skjedd noe uforklarlig.

Jeg snakker om mirakelhistoriene generelt. Din personlige lø.. unnskyld historie har jeg ikke mulighet til å kontrollere, men kan bare se den i lys fra alle andre løgnhistorier du har frembrakt her.

Du har vist til flere historier fra MJL, og jeg har vist at ihvertfall en er løgn, i tillegg til at jeg sier det om denne siste artikkelen også.

Det er overhodet ikke bortforklaring av at jeg ikke har legens navn, for dennes/disses navn har jeg ikke, men det er uvesentlig så lenge det hele dreier seg om kjennskap til dine metoder.
Antall ord: 393

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

misty-gutt skrev:
BA. skrev:Dette er en løgn.

Jeg har vært i kontakt med sykehuset, og de kjenner overhodet ikke til denne historien. Sykehuspresten burde ikke ha noen grunn til å tilbekeholde slike opplysninger.

Jeg spurte ikke om din mor, men dersom det hadde vært et kjent mirakel ved dette sykehuset i denne tiden, ville det nok kommet fram i svaret jeg fikk.

Du har nok bare løyet igjen.
Få navnet på legene som Hildegunn Jørgensen var hos i 1997.
Sykehuset kjenner ikke til saken. Det betyr at det ikke var noen leger på sykehuset som var involvert i Hildegunn Jørgensens kreftsvulst i 1997.

Navnet på disse ikkeeksisterende legene kan jeg dermed heller ikke gi.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av misty-gutt »

BA. skrev:
misty-gutt skrev:
BA. skrev:
misty-gutt skrev:
Kimbara skrev:

Jeg snakker om mirakelhistoriene generelt. Din personlige lø.. unnskyld historie har jeg ikke mulighet til å kontrollere, men kan bare se den i lys fra alle andre løgnhistorier du har frembrakt her.

Du har vist til flere historier fra MJL, og jeg har vist at ihvertfall en er løgn, i tillegg til at jeg sier det om denne siste artikkelen også.
Hvilke historier fra MJL som jeg har vist til tenker du på da, som du mener er løgnhistorier?
Det er overhodet ikke bortforklaring av at jeg ikke har legens navn, for dennes/disses navn har jeg ikke, men det er uvesentlig så lenge det hele dreier seg om kjennskap til dine metoder.
Aha, så du har bare snakket med noen tilfeldige personer på sykehuset nå mange år etter, som ikke har kjennskap til min mors pasientjournal. ( journalene blir oppbevart i mange år, ble jeg fortalt) Og du har ikke engang snakket med legen som jeg har fortalt om og du vet ikke engang hans navn. Ja det må jeg si. Det luktet jo svidd på lang lei av din forskning rundt dette.

Min mor levde i mange år etter de kraftige slagene som satte henne helt ut som menneske, men som hun av Jesus Kristus ble helt helbredet fra. Hun gikk bort sist desember, og hadde ikke noen mén resten av sitt jordiske liv, av de kraftige slagene hun fikk i 1997. Gud være lovet! :)

Har jo fortalt om Asbjørn vi ba for og som ble frisk, ja våknet opp av komaen som han ble liggende lenge i etter sin hjerteoperasjon.

En annen mann, Jan, han var rundt de tredve, var en annen kar som lå i koma og tilstanden hans var meget, meget kritisk. Han ble også holdt kunstig i livet med pustemaskin og hele pakka.

Ble godt kjent med hans kone, og hennes søster, de var fra en by i Norland fylke. De fortalte at Jan fallt ned en bratt trapp hos en kamerat på nyttårsaften 96/97 og slo seg bevisstløs. De var veldig fortvilte, og legene gav de intet håp. Tilstanden hans ble stadig forverret

Husker at hun sa at; Jan blir rund unner føttene når han får for mye innabors, og hun bebreidet seg selv for at hun ikke hadde vært der og passet på, siden hun visste hvor han var, den bratte trappen og Jans ustødige gange i fylla. Tanker hun gjorde seg i ettertid.

Vel, vi snakket litt om dette og etter en stund dreide jeg samtalen inn på Gud. Tilslutt spurte jeg rett ut; vil dere at vi skal be for Jan? Og ja, selv om de ikke var kristne, så kunne det vel ikke skade mente de, og ville det mer enn gjerne.

På møtet i forsamlingen var det en eldre mann som fikk i oppgave å be for Jan, og han ba inderlig og trygt til Herren. Vi andre ba med, og med takksigelse.

Samme dag våknet Jan av komaen, og ikke lenge etter ble han utskrevet fra sykehuset.

Men troen er ikke alles sak. Noen tror, andre ikke. Tiden går men Gud består. :D
Antall ord: 802

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links