Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Og svar har du fått i massevis, men du klarer ikke å ta dem, ja du nekter å tro. Og, ja jeg må si det, det er ikke mitt men ditt problem desverre.
Du har gitt noen svar, ja, men helheten i det hele forsøker du å manipulere deg ut av.
De svarene du har gitt består dessuten for det meste av Bibelsitater, og ikke dine egne ord.
Det er ikke mitt problem, da slik atferd får deg til å fremstå som fastlåst, lite tenkende, og med et syltynt diskusjonsgrunnlag.
Antall ord: 100
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Og svar har du fått i massevis, men du klarer ikke å ta dem, ja du nekter å tro. Og, ja jeg må si det, det er ikke mitt men ditt problem desverre.
Du har gitt noen svar, ja, men helheten i det hele forsøker du å manipulere deg ut av.
De svarene du har gitt består dessuten for det meste av Bibelsitater, og ikke dine egne ord.
Det er ikke mitt problem, da slik atferd får deg til å fremstå som fastlåst, lite tenkende, og med et syltynt diskusjonsgrunnlag.
Må minne deg om at trådens tema handler om mirakler, noe vantroen ikke kan gripe.
Så får jeg fremstå som jeg fremstår her på forumet for overnaturlige hendelser av ymse slag, jeg tåler det, både her og i dagliglivet forøvrig. :mozilla_smile:
Antall ord: 150
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
misty-gutt skrev:
Må minne deg om at trådens tema handler om mirakler, noe vantroen ikke kan gripe.
Så får jeg fremstå som jeg fremstår her på forumet for overnaturlige hendelser av ymse slag, jeg tåler det, både her og i dagliglivet forøvrig. :mozilla_smile:
Du har ikke mye respekt for andre du, Misty-Gutt? Du skal ikke like gjerne legge til "hunder" etter "vantro"?
Du undervurderer alle andre enn deg selv.
Antall ord: 78
misty-gutt skrev:
Du har ikke mye respekt for andre du, Misty-Gutt? Du skal ikke like gjerne legge til "hunder" etter "vantro"?
Du undervurderer alle andre enn deg selv.
Det er dine ord, og langt fra virkelighetens verden som du gjør krav på, slik jeg har forstått det.
Antall ord: 101
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
misty-gutt skrev:
Det er dine ord, og langt vra virkelighetens verden som du gjør krav på, slik jeg har forstått det.
Nei, det er det inntrykket du gir med din væremåte her på forumet, og jeg har vist deg hvorfor. Du gjør ikke noe for å rette opp det inntrykket. Påtatt vennlighet hjelper ikke.
Antall ord: 60
misty-gutt skrev:
Det er dine ord, og langt vra virkelighetens verden som du gjør krav på, slik jeg har forstått det.
Nei, det er det inntrykket du gir med din væremåte her på forumet, og jeg har vist deg hvorfor. Du gjør ikke noe for å rette opp det inntrykket. Påtatt vennlighet hjelper ikke.
Din påstand.
Antall ord: 65
Jeg vil bare henvise til følgende lesning siden jeg ikke har tid å delta i debatten, men det vil sikkert være interessang lesning likevel. Den tar for seg hvordan mirakler kommer inn i bildet i det moderne vitenskapelige tanke;
For å underbygge forrige artikkel vil det være en selvfølge og iallefall et krav av dere skeptikere til å også lese neste studie,
astronomiske bevis for Guds eksistens;
De fleste miraklene i dagens verden skjer i fattige land. Men vi hører ikke så mye om det her på berget. Troen er nok mye større og mer utbredt der enn i f.eks. "rike", iallefall materialistisk rike Norge.
At Gud hjelper fattige, og helbreder de av dem som tror på Guds makt til slik inngripen, er dem vel undt. Iallefall av oss som har tatt imot troens og kjærlighetens gave.
Hebr 11:6 men uten tro er det umulig å tekkes Gud; for den som treder frem for Gud, må tro at han er til, og at han lønner dem som søker ham.
Antall ord: 169
misty-gutt skrev:
De fleste miraklene i dagens verden skjer i fattige land. Men vi hører ikke så mye om det her på berget. Troen er nok mye større og mer utbredt der enn i f.eks. "rike", iallefall materialistisk rike Norge.
Kan ikke dette like gjerne henge sammen med kunnskapsnivået?
Antall ord: 54
misty-gutt skrev:
Kunnskapen til godt og ondt, mener du?
Antall ord: 63
misty-gutt skrev:
"Godt og ondt" er subjektive begreper.
Nei, jeg mente det generelle kunnskapsnivået. Mennesker med lav utdanning og lite kunnskap om annet enn akkurat det de trenger, er mer tilbøyelige til å tro på det ene og det andre. Ting virker lettere som mirakler om man ikke kjenner til de nødvendige elementene i legevitenskap og psykologi.
Antall ord: 123
misty-gutt skrev:
"Godt og ondt" er subjektive begreper.
Nei, jeg mente det generelle kunnskapsnivået. Mennesker med lav utdanning og lite kunnskap om annet enn akkurat det de trenger, er mer tilbøyelige til å tro på det ene og det andre. Ting virker lettere som mirakler om man ikke kjenner til de nødvendige elementene i legevitenskap og psykologi.
Eller så behövs fler mirakel där.
De har ju inte samma sociala skydd som oss i I-länderna, läkarvård etc.
Antall ord: 150
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.