Kan ikke bare folk drite i hvordan andre sminker seg?Sol@ngelica skrev:Kan ikke bare folk slutte å sminke seg som noen dauinger?
Fakta, teori & skepsis ⇒ Dages satanister, gothere og emoer.
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 23
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Håw frækt... å bare stjele på den måten uten å legge igjen kilden. Sukk. Ungdommen nå tildags.Diox skrev:Den teksten som står her skrev jeg da jeg var 16-17 år gammel, og trådstarter har mest sansynlig kopiert den fra mitt (inaktive) nettsted (i og med at han også har kommentert teksten i min blogg).
http://banan2.net/blogg/?p=7
Teksten er som noen nevnte tidligere, med et snev ironi, og er ikke basert på ren fakta.
Er ikke skrevet for å provosere, og beklager om noen føler seg støtt eller truffet.
Antall ord: 98
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Nov 2004 03:53
- 20
- Lokalisering: Tromsø
Ha, den var veldig direkte kopiert jaDiox skrev:Den teksten som står her skrev jeg da jeg var 16-17 år gammel, og trådstarter har mest sansynlig kopiert den fra mitt (inaktive) nettsted (i og med at han også har kommentert teksten i min blogg).
Teksten er som noen nevnte tidligere, med et snev ironi, og er ikke basert på ren fakta.
Er ikke skrevet for å provosere, og beklager om noen føler seg støtt eller truffet.
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
Hm, nå ble jeg nysgjerrig på hvilken bruker Diox egentlig er.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Det kan sies om flere brukere her inne....Satsuki skrev:Hm, nå ble jeg nysgjerrig på hvilken bruker Diox egentlig er.
Antall ord: 21
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Dages satanister, gothere og emoer.
Vel, du DcIxvI...DclxvI skrev:Er jeg den eneste som synes det er litt for mange fjortisser som går svartkledd, sminker seg med svart og hvit sminke, hører på Dimmu Borgir og tror at det gjør dem til satanister og gothere mens de samtidig synes dem selv er kule?
............................................................Dc
Jeg synes faktisk du hadde så mye å tilføye her om akkurat det du kritiserer at jeg synes jeg kjenner lukta av en skap-goth-emo-satandyrker...
Hvorfor sier du at du synes det er FOR mange?
Ble litt opphengt i ordvalget ditt der.
Hadde du enda sagt at du synes det er "litt mange" bare...
Dette er tydeligvis noe som både er til stor irritasjon og fascinasjon for deg.
Egentlig tror jeg det kommer av nettopp det faktum, denne moten her.
Folk vil være annerledes, enkelt og greit.
Tror psykologien bak det hele ligger i å ville skjule denne overfladiske snillheten og være litt mer dyster for å jevne ut en slags balanse i det samfunnet vi lever i.
Det hele handler litt om kontraster; å være mørk for å se lyset av de små tingene rundt oss. Å distansere fokusen fra seg selv og rette den mot naturen.
Som vi vet er alle "satanister" glade i naturens skjønnhet, skogens mystikk, høstens farger og ikke minst blodets røde, vakre farge.
Hvis det er noe mer du lurer på, så har du sannsynligvis svarene selv.
Foreløpig ser det ihvertfall slik ut - utifra innlegget ditt å dømme
No hard feelings! Slipp emogoth-antikristen i deg løs!
Antall ord: 263
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Ser han har skrevet mye svada i kommentaren også, angående hva satanisme egentlig er...Diox skrev:Den teksten som står her skrev jeg da jeg var 16-17 år gammel, og trådstarter har mest sansynlig kopiert den fra mitt (inaktive) nettsted (i og med at han også har kommentert teksten i min blogg).
Direkte kopiering av andres tekst viser jo bare hvor lite man har å bidra med. Hvis ikke du prøver å lure oss nå og egentlig er DclxvI da...?
Antall ord: 89
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Dette tror jeg er mye sant i! Hadde en liten "renselsesperiode" i livet mitt der jeg ble kvitt vonde følelser ved å rett og slett dyrke tristheten og sorgen. Jeg spilte mye melodiøs gothmetal og virkelig dykket ned i alle mine triste følelser. Utrolig god terapi for min del.ludoburgero skrev: Tror psykologien bak det hele ligger i å ville skjule denne overfladiske snillheten og være litt mer dyster for å jevne ut en slags balanse i det samfunnet vi lever i.
Det hele handler litt om kontraster; å være mørk for å se lyset av de små tingene rundt oss. Å distansere fokusen fra seg selv og rette den mot naturen.
Lykkepille-samfunnet er direkte usunt etter min mening. Ikke rart folk klikker... For å oppleve lykke og virkelig sette pris på det, må man ha erfaring med sorg og vanskeligheter også.
Antall ord: 142
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg er i samme tankeunivers når det gjelder musikk og hvordan vi kan bearbeide våre følelser gjennom den, men samtidig tror jeg også at enkelte følelser kan oppstå som vi egentlig ikke hadde fra før. Musikken kan f.eks. gjøre vår "fortrengte" sorg eller latente melankoli om til sinne (men også glede).Svartepus skrev:Dette tror jeg er mye sant i! Hadde en liten "renselsesperiode" i livet mitt der jeg ble kvitt vonde følelser ved å rett og slett dyrke tristheten og sorgen. Jeg spilte mye melodiøs gothmetal og virkelig dykket ned i alle mine triste følelser. Utrolig god terapi for min del.
Lykkepille-samfunnet er direkte usunt etter min mening. Ikke rart folk klikker... For å oppleve lykke og virkelig sette pris på det, må man ha erfaring med sorg og vanskeligheter også.
Så for min del stemmer det ikke alltid å dykke ned i følelser.
Men terapi blir det uansett, for musikk kan forandre en selv
(og verden)
Lykkepillesamfunnet er direkte usunt, men starten på undergangen ligger i våre illusjoner som både er produkter av, og forleggere, for den forbrukermentaliteten som råder.
Antall ord: 195
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mai 2008 13:11
- 16
Jeg er ikke trådstarter, nei. Dette er min første bruker.Satsuki skrev:Hm, nå ble jeg nysgjerrig på hvilken bruker Diox egentlig er.
Lest litt på siden her i det siste, etter besøk på lier mentalsykehus og nes kirkeruiner, og kom tilfeldigvis over teksten her.
Antall ord: 48
Hide post links |