Der klarte du å produsere et slags svar, men det er ikke noen forklaring. Hvorfor skulle ikke Universet i seg selv ha vart evig?misty-gutt skrev: Gud er fra evighet til evighet. Uten begynnelse og uten slutt. Evig altså.
Du kan begynne der.
...og her fortsetter du å vri deg unna igjen.Ellers, Kimbara, så vil jeg anbefale deg bibelen om du seriøst ønsker å finne ut av det. For om du det gjør, ja da kommer du til å få flere svar enn du kan forsetille deg på forhånd.
Jeg er ikke interessert i å søke frelse eller finne svar i Bibelen, og dette vet du utmerket godt. Jeg vil ha svar fra deg, med dine egne ord. Forøvrig er det eneste jeg har funnet i Bibelen hittil selvmotsigelser, eventyr og elementer som blir direkte inhumane hvis man evner å tenke litt etter.
Og motstanden du da kommer til å møte i åndeverdenen når du søker Gud, kan ikke stoppe deg på noen måte. Det er bare å gå på, stå på.
Satan er beseiret. Jesus er Herre og Gud.
Jeg vet ikke hva du håper på å oppnå ved å predikere at "Jesus er Herre og Gud" overfor meg? Forsøker du å frelse meg? Ja, det var et retorisk spørsmål.
Vil du nå kanskje gi meg svar? Og hvis ikke; kan du forklare meg hvorfor (da snakker jeg ikke om "vi har ulikt syn på ting" som noen grunn)?