Når det gjelder drømmer så forbinder jeg vann med følelsercluuudia skrev:Jeg har også hatt endel drømmer. To-tre ganger har jeg drømt om oversvømmelse. At byen jeg er i blir helt lagt under vann. Det er fryktelig ekkelt, for jeg føler den følelsen av å drukne. Jeg drømmer egentlig ganske mye om vann og havet ogsånn. For et par dager siden drømte jeg at jeg var ombord på titanic når hun sank (ikke så rart egentlig...), og jeg var to personer. Den ene personen druknet, mens den andre personen (som var megselv) visste at dette var en drøm. Men jeg fikk ikke gjort noe med det, og det var ganske kjipt ...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Fortell om din mest merkelige drøm du noen gang har hatt
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Antall ord: 125
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Inatt hadde jeg en lignende drøm :mozilla_surprised:A.M skrev:Jeg drømte om en mann som mishandlet barna sine seksuelt. Jeg såg dette fra konen sitt synspunkt, og hun var lammet. Akkurat som om dette var så normalt at hun ikke klarte å tenke selv. Hun går bort til mannen og sier at hun er gravid igjen, han bare smiler og sier at det gjør ikke han noe. Hun går inn på et av barnas soverom. Dette er et gammelt hus og det er tydelig at familien ikke har noen penger. Hun tenker at hun må rømme og ser ut av vinduet, men det er veldig høyt ned. Hun tenker at hun bare vil vekk, må komme seg vekk og hopper derfor ut av vinduet.
Dette er uten tvil den ekleste drømmen jeg noen gang har hatt.
Jeg var en kvinne som blei voldtatt av en slesk mann som var mye eldre en meg, jeg prøvde og stritte imot alt jeg kunne men han var altfor sterk, tilslutt bare lå jeg helt stivt og ventet til det var over. Men det verste var etterpå for det var tydelig at kulturen var slik at hadde en mann vert inni deg så kunne han gjøre krav på deg. Det gjorde han mannen her :mozilla_frown: Alle visste at han hadde voldtatt meg men det var min feil og det var en skam og det var jeg enig i selv også... Jeg hadde det så forferdelig, desutten var denne mannen med meg overalt og han var en k*t jævel! Jeg var med i en teaterforestilling som vi hadde øvd på leeenge og der var det en gutt som jeg var forferdelig forelsket i og han i meg. Men denne gangen når jeg så på at han spilte gitar ofret han meg ikke et blikk engang fordi mannen min var med meg og jeg var lovet bort. Tilslutt orket jeg ikke mer og løp inn på et rom og tok det skarpeste jeg fikk tak i som da var en liten stoffsaks og reiste til garderoben. Jeg sørget for at jeg var helt alene og da skjerte jeg over pulsåren på venstre håndledd. Uheldigvis kom det folk i kostymer og alt inn i garderoben og reddet meg og brakte meg hjem til den onde mannen min som smilte sleskt og ga meg et klapp på rompa. Og teaterforestilligen blei avbrutt.
Brrrrr! Forferdelig!
Antall ord: 416
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Mar 2008 11:10
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Dette høres forferdelig ut! Men tenk etter... Dette må også være det et av de merkeligste drømmene jeg noen gang har hørt om...akasha memoria skrev:Inatt hadde jeg en lignende drøm :mozilla_surprised:A.M skrev:Jeg drømte om en mann som mishandlet barna sine seksuelt. Jeg såg dette fra konen sitt synspunkt, og hun var lammet. Akkurat som om dette var så normalt at hun ikke klarte å tenke selv. Hun går bort til mannen og sier at hun er gravid igjen, han bare smiler og sier at det gjør ikke han noe. Hun går inn på et av barnas soverom. Dette er et gammelt hus og det er tydelig at familien ikke har noen penger. Hun tenker at hun må rømme og ser ut av vinduet, men det er veldig høyt ned. Hun tenker at hun bare vil vekk, må komme seg vekk og hopper derfor ut av vinduet.
Dette er uten tvil den ekleste drømmen jeg noen gang har hatt.
Jeg var en kvinne som blei voldtatt av en slesk mann som var mye eldre en meg, jeg prøvde og stritte imot alt jeg kunne men han var altfor sterk, tilslutt bare lå jeg helt stivt og ventet til det var over. Men det verste var etterpå for det var tydelig at kulturen var slik at hadde en mann vert inni deg så kunne han gjøre krav på deg. Det gjorde han mannen her :mozilla_frown: Alle visste at han hadde voldtatt meg men det var min feil og det var en skam og det var jeg enig i selv også... Jeg hadde det så forferdelig, desutten var denne mannen med meg overalt og han var en k*t jævel! Jeg var med i en teaterforestilling som vi hadde øvd på leeenge og der var det en gutt som jeg var forferdelig forelsket i og han i meg. Men denne gangen når jeg så på at han spilte gitar ofret han meg ikke et blikk engang fordi mannen min var med meg og jeg var lovet bort. Tilslutt orket jeg ikke mer og løp inn på et rom og tok det skarpeste jeg fikk tak i som da var en liten stoffsaks og reiste til garderoben. Jeg sørget for at jeg var helt alene og da skjerte jeg over pulsåren på venstre håndledd. Uheldigvis kom det folk i kostymer og alt inn i garderoben og reddet meg og brakte meg hjem til den onde mannen min som smilte sleskt og ga meg et klapp på rompa. Og teaterforestilligen blei avbrutt.
Brrrrr! Forferdelig!
Antall ord: 446
Hide post links |
Ja huff Det var så virkelig.. Nesten så jeg kan si at jeg veit hvordan slike folk har det nå..
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Feb 2008 02:02
- 16
Drømte dette ei stund etter jeg og noen venner hadde etterforsket en hjemsøkt gård...
Var i et hus hos noen jeg kjenner ikke langt fra denne gården, alt var trivelig og normalt.
Så går jeg ut i bakganga, og alt forandrer seg.. Jeg forstår at jeg ikke lenger er der jeg var tidligere..
Ganga/rommet blir uendelig lang og mørk. Jeg ser opp og oppdager en luke i taket. Plutselig blir jeg grepet av en ubeskrivelig følelse, ikke dødsangst, værre.. Som ren ondskap. Jeg får et bilde av det som gjemmer seg oppe bak luka, ser ut som en liten gutt, men ikke helt menneskelig, som om han er av mørke eller skygge. Værste drømmen jeg noen gang har hatt!
Snakka med en bekjent som hadde vært med på en "exorsisme" av gården seinere, det var visst en skremmende opplevelse, og det var ting der de ikke turte eller klarte å fjerne.
Får helt frysniger når jeg skriver dette
Men kan jo være jeg ble mer skremt av etterforskningen en jeg selv opplevde da, og at det kommer frem i drømmen..
Var i et hus hos noen jeg kjenner ikke langt fra denne gården, alt var trivelig og normalt.
Så går jeg ut i bakganga, og alt forandrer seg.. Jeg forstår at jeg ikke lenger er der jeg var tidligere..
Ganga/rommet blir uendelig lang og mørk. Jeg ser opp og oppdager en luke i taket. Plutselig blir jeg grepet av en ubeskrivelig følelse, ikke dødsangst, værre.. Som ren ondskap. Jeg får et bilde av det som gjemmer seg oppe bak luka, ser ut som en liten gutt, men ikke helt menneskelig, som om han er av mørke eller skygge. Værste drømmen jeg noen gang har hatt!
Snakka med en bekjent som hadde vært med på en "exorsisme" av gården seinere, det var visst en skremmende opplevelse, og det var ting der de ikke turte eller klarte å fjerne.
Får helt frysniger når jeg skriver dette
Men kan jo være jeg ble mer skremt av etterforskningen en jeg selv opplevde da, og at det kommer frem i drømmen..
Antall ord: 200
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 10 Okt 2006 20:33
- 18
- Lokalisering: Bergen
Hørtes ikke ut som drømmen din var så hyggelig heller nei, men er helt enig med deg. Får på en måte en medfølelse og klarer å se ting fra flere sider.akasha memoria skrev:Ja huff Det var så virkelig.. Nesten så jeg kan si at jeg veit hvordan slike folk har det nå..
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mai 2007 19:53
- 17
- Lokalisering: Hjemme, 14 år
I natt drømte jeg at jeg, hesten jeg passer vs tre 'brunkremtroll'.
Det var i en mørk og litt skummel gate, med noen store sanddyner midt i. De jentene slo hesten med balltrer, mens hesten prøvde å gjemme seg bak meg, og ville ikke løpe, og jeg prøvde å beskytte hesten. Jeg klarte å dytte en ned den haugen, så hun landa på nakken og begynte å grine. De fortsatte nå bare å slå da. Senere var vi alle i et rom i denne gaten, hesten var bundet fast, og de sto og slo. Så kom en gutt og hjalp meg. Vi sperra jentene inne, tok hesten til dyrlegen, og ringte politiet. Så våkna jeg Var veldig klam når jeg våkna. xD
Det var i en mørk og litt skummel gate, med noen store sanddyner midt i. De jentene slo hesten med balltrer, mens hesten prøvde å gjemme seg bak meg, og ville ikke løpe, og jeg prøvde å beskytte hesten. Jeg klarte å dytte en ned den haugen, så hun landa på nakken og begynte å grine. De fortsatte nå bare å slå da. Senere var vi alle i et rom i denne gaten, hesten var bundet fast, og de sto og slo. Så kom en gutt og hjalp meg. Vi sperra jentene inne, tok hesten til dyrlegen, og ringte politiet. Så våkna jeg Var veldig klam når jeg våkna. xD
Antall ord: 125
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Apr 2008 22:28
- 16
I natt drømte jeg om at jeg fikk to parkeringsbøter. En fordi jeg parkerte feil i utgangspunktet og en till fordi jeg glemte å sette på parkeringsbremsen og bilen trillet frem av seg selv slik at den sto ulovlig igjen. Jeg var sint når jeg våknet, guffent
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2007 21:00
- 17
- Lokalisering: Tromsø
Jeg hadde en veldig ekkel drøm en gang for litt siden.
Jeg drømte at jeg satt på rommet mitt, og så, helt plutselig ringte det på døra. Fra rommet mitt kan jeg se inngangsdøra, så jeg så hvem som ringte på.
Og det var meg selv.
Det var uffattelig ekkelt, for det virket som at noen andre hadde tatt over kroppen min.
Jeg så meg selv snakke med folk, le, være alvorlig, trist, og så videre.
Jeg vet ikke heller hvordan jeg så ut i drømmen, bare at jeg betraktet meg selv fra igjennom et vindu.
Noen som har et clue om hva denne drømmen kan ha betydd?
Jeg drømte at jeg satt på rommet mitt, og så, helt plutselig ringte det på døra. Fra rommet mitt kan jeg se inngangsdøra, så jeg så hvem som ringte på.
Og det var meg selv.
Det var uffattelig ekkelt, for det virket som at noen andre hadde tatt over kroppen min.
Jeg så meg selv snakke med folk, le, være alvorlig, trist, og så videre.
Jeg vet ikke heller hvordan jeg så ut i drømmen, bare at jeg betraktet meg selv fra igjennom et vindu.
Noen som har et clue om hva denne drømmen kan ha betydd?
Antall ord: 115
Hakunah Matata
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2008 21:39
- 16
- Lokalisering: vest agder
jeg har møtt demoner i real live... mn også drømt om dem...
denne drømmen var i en tilstand på våken og sovin på en måte... :
jeg var inne i et hus og da banket det på døren. jeg gikk ut og der stod en demon i en svart kappe. ansiktet kunne jge ikke se pga av kappen om på hodet. hendene fikk jeg se da de var akkurat som skjellett men med et gammelt råttent kjøtt på samt såbrun/svart ut. neglene var såå lange nærmere 10 cm.
demonen sa til meg "vær med å hjelp meg på min side, jeg trenger hjelp" jeg sa "se til h... og kom deg der du kom fra , jeg vil f... ikke ha noe med deg å gjøre. jesus er min hjelper og han vil jeg tjene".... da grumlet han og gikk. så stoppet han og snudde seg og sa "er du sikker på det?" jeg sa "jeg er f... så sikker på det" ! .... da forsvant han....
stemmen hans var ekkel og demonstemme.
je ghar hatt flere drømmer og også opplevelser ivåken tilstand.
denne drømmen var i en tilstand på våken og sovin på en måte... :
jeg var inne i et hus og da banket det på døren. jeg gikk ut og der stod en demon i en svart kappe. ansiktet kunne jge ikke se pga av kappen om på hodet. hendene fikk jeg se da de var akkurat som skjellett men med et gammelt råttent kjøtt på samt såbrun/svart ut. neglene var såå lange nærmere 10 cm.
demonen sa til meg "vær med å hjelp meg på min side, jeg trenger hjelp" jeg sa "se til h... og kom deg der du kom fra , jeg vil f... ikke ha noe med deg å gjøre. jesus er min hjelper og han vil jeg tjene".... da grumlet han og gikk. så stoppet han og snudde seg og sa "er du sikker på det?" jeg sa "jeg er f... så sikker på det" ! .... da forsvant han....
stemmen hans var ekkel og demonstemme.
je ghar hatt flere drømmer og også opplevelser ivåken tilstand.
Antall ord: 192
ei jente med mange rare historier og opplevelser
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Aug 2007 19:46
- 17
- Kjønn (valgfri): kar
- Blitt takket: 2 ganger
jesus
Jeg drømte en gang at jeg og satan pinte jesus på det hardeste: Strekkbenk, skjæring, henging oppned imens han blir skjært og kokt i ovn å sånt.
Var ikke lenge sia, tror jeg begynner å bli satanist. Midt i konfirmasjons tida
Antall ord: 43
God gave rock 'n' roll to YOU
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2008 11:23
- 16
Jeg drømte en gang at det kom en tsunami og slukte hele byen jeg bor i, og ved et mirakel overlevde jeg (jeg var den eneste som overlevde). Når vannet endelig var borte, gikk jeg ut i gatene, og da blei himmelen grønn, og en haug med måker begynte og fly rundt å spise alt søppelet. Så hørte jeg Gud som sa: "All synd er vasket bort. Gå nå og lag en ny verden!"
Så våknet jeg.
Så våknet jeg.
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Mai 2008 18:54
- 16
- Lokalisering: Lier
Sjelden jeg husker drømmene mine men denne har jeg hatt flere ganger:
drømmer at jeg løper etter en rosa Saab (seriøst)en Saab av den gamle typen, som kjører over en bro i Drammen. Men jeg kommer aldri nærmere, uansett hvor fort jeg løper og uansett hvor sakte bilen kjører.
Det er det hele. kan ikke skjønne hva det skal bety....
drømmer at jeg løper etter en rosa Saab (seriøst)en Saab av den gamle typen, som kjører over en bro i Drammen. Men jeg kommer aldri nærmere, uansett hvor fort jeg løper og uansett hvor sakte bilen kjører.
Det er det hele. kan ikke skjønne hva det skal bety....
Antall ord: 70
Ikke lev livet ditt for noen andre
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Re: jesus
Heheacespace skrev:Jeg drømte en gang at jeg og satan pinte jesus på det hardeste: Strekkbenk, skjæring, henging oppned imens han blir skjært og kokt i ovn å sånt.
Antall ord: 46
Hide post links |