Drømmer, NDO & ut av kroppenDrøm om døden

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Ina-maria
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Apr 2008 13:13
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tromsø

Innlegg av Ina-maria »

Faktisk nu når æ har tenkt over dette så høres det faktisk logisk ut..
Ikke akkurat det med døden og gjennfødsel eller hva man kan kalle det...
Har vært kvalm nu et par dager så kunne vært ei forklaring...
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Ina-maria
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Apr 2008 13:13
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tromsø

Innlegg av Ina-maria »

Nu har æ nu vært å sjekka meg om æ e gravid, svaret var negativ...
Så drømmen må da bety noe annet en greviditet
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jael
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Jan 2007 19:33
17
Blitt takket: 1 gang

Re: Drøm om døden

Innlegg av Jael »

Ina-maria skrev:Drømte at jeg om min mor var hos bestefar på besøk.
Vi satt nede i stua, bare jeg og ho.
Plutserlig tok hun seg til hjertet å 1 minutt etterpå døde hun.
Jeg husker at jeg sprang opp til bestefar og sa ifra.
Måtte reise hjem der jeg sa til mine mindre søsken hva som hadde skjedd.
Husker datoen førr når begravelsen skulle være men ikke mnd.. men iallefall den 30...
Husker at jeg var nøye med å få med meg tlf til min mor så ingen skulle ta den, og at jeg hadde bestewmt meg for å beholde den og bruke den selv...
Våknet med at æ lå å gråt, akkurat i samme stilling som æ lå når æ drømte...

Det som er det verste med denne drømmen er at mamma er syk fra før av, har struma og stoffskifte og legene mener hun brude ta det med ro ellers så kan ho kolapse......

Er bare redd for om denne drømmen kan bli sann..
Hva betyr drømmen egentlig???

Hva drømmen betyr gir du selv svaret på: Du er redd for at dette skal bli sant. Den frykten har du kanskje båret på en stund, og den kommer til uttrykk i drømmene dine. Det er helt naturlig å være redd for at de vi er glad i skal bli borte. Jeg synes du skal sette deg ned sammen med moren din og fortelle hva du føler, så kan dere kanskje sammen finne ut mer om sykdommen og du kan hjelpe henne til å ta det mer med ro.

Du er ikke alene om å oppleve at moren din er syk. Ta vare på hverandre, prat sammen og nyt livet.
Antall ord: 294

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ahn91
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Des 2008 21:51
15
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: valle i setesdal. men egentlig steinkjer i nord-trøndelag. er i valle pga. skole

Re: Drøm om døden

Innlegg av ahn91 »

hei :) har hørt att når man drømmer att noen dør, betyr det ikke nødvendigvis att noen skal dø. men att ett nytt liv er på vei ;)
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links