Fakta, teori & skepsis ⇒ Hvorfor går emoer med pentagram?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Helt enkelt forklart er et pentagram en femarmet stjerne. Penta = fem.
Antall ord: 11
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Haha.
Prøver igjen. Kan noen forteller mer utdypende hva det er. Meningen bak det. Trosystemene og opprinnelsen til dette.
Prøver igjen. Kan noen forteller mer utdypende hva det er. Meningen bak det. Trosystemene og opprinnelsen til dette.
Antall ord: 20
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det er vanligvis ikke verre enn å søke på nettet Tok meg noen sekunder å finne dette:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentagram
http://en.wikipedia.org/wiki/Pentagram
Antall ord: 22
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Er det bare jeg som synes det er tragiskt at voksne mennesker sitter å disser ungdommer?
Ikke rart det er så mye mobbing der ute! Man skulle da tro at voksne ikke hadde vært så dømmende. Men så feil kan man ta. Jeg håper bare at ingen av dere er lærere eller har et annet yrke hvor man burde sette et godt eksempel.
Ikke rart det er så mye mobbing der ute! Man skulle da tro at voksne ikke hadde vært så dømmende. Men så feil kan man ta. Jeg håper bare at ingen av dere er lærere eller har et annet yrke hvor man burde sette et godt eksempel.
Antall ord: 66
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2008 21:54
- 16
- Lokalisering: Great Britain
Enige med deg, Unormal.
Gjør det noe om folk bruker forskjellige tegn og symbolder så lenge de ikke skader andre folk?De eksprimenterer jo bare med forskjellige stiler og identiteter...gjør det noe da?Kanskje de vokser ut av det, mens noen finner ut at ja, dette var en stil dem vil leve med resten av livet :mozilla_smile:
Jeg liker folk som tør å skille seg ut...ikke for å få oppmerksomhet, men for å gjøre det som føles riktig for dem selv...selvom de bor i lille norge og en del er redde for det ukjente :mozilla_surprised: ...for noen er dette bare en lek og dem driter i hva folk sier...mens for noen tar det en del guts å gå ut der blant oss nordmenn som ikke har sett altfor mange forskjellige mennesker her på jorda og stå for det-den en vil være :mozilla_cool:
I say go for it
Gjør det noe om folk bruker forskjellige tegn og symbolder så lenge de ikke skader andre folk?De eksprimenterer jo bare med forskjellige stiler og identiteter...gjør det noe da?Kanskje de vokser ut av det, mens noen finner ut at ja, dette var en stil dem vil leve med resten av livet :mozilla_smile:
Jeg liker folk som tør å skille seg ut...ikke for å få oppmerksomhet, men for å gjøre det som føles riktig for dem selv...selvom de bor i lille norge og en del er redde for det ukjente :mozilla_surprised: ...for noen er dette bare en lek og dem driter i hva folk sier...mens for noen tar det en del guts å gå ut der blant oss nordmenn som ikke har sett altfor mange forskjellige mennesker her på jorda og stå for det-den en vil være :mozilla_cool:
I say go for it
Antall ord: 157
A rich person is not the one who has the most, but the one who needs the least
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Helt enig med deg!Maina skrev:Enige med deg, Unormal.
I say go for it
Antall ord: 163
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |