Kan dette være jesus i skyene?
http://shareno.net/jesusbil.htm#Gråtende%20Jesusikon
Fakta, teori & skepsis ⇒ Jesu ansikt i skyene
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2008 21:28
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Larvik
Jesu ansikt i skyene
Antall ord: 15
Interessert i paranormale ting? gå på para-tube.com
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Jeg har sett en alien i skyene å Pointet er, man kan se absolutt hva som helst og hva man vil i skyene..
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Feb 2007 11:17
- 17
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 51 ganger
Jeg kan bekrefte at da jeg kikket ut vinduet i sted kunne jeg se en ku helt tydelig av tegne seg mellom skyene. Jeg kjenner også til et fjell i midt norge hvor det sett fra siden uten tvil er en som døde for 25 år siden i den samme bygden. Siden fjellet har vært der i ualminnelige lange tider er alle enig om at fjellet visste at han XXXX skulle bli født. En noe lettere forvirret dame talte i etterkant av hans begravelse at han var den sanne messias selv om han i levende livet hadde denget både kone og barn. Hadde det kommet til en underskriftskampanje for å få han godkjent som helgen hadde jeg skrevet under. For ingen er i tvil når sola står skrått ned fjellsiden at det er han og ingen andre du ser i fjellet.
Antall ord: 147
StormS
http://www.paranormal.no
http://www.paranormal.no
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Sep 2005 15:25
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Har noen et ekte bilde av jesus da?
Setter man 5 millioner mennesker til å tegne Jesus, vil man få 5 millioner forskjellige tegninger!
Setter man 5 millioner mennesker til å tegne Jesus, vil man få 5 millioner forskjellige tegninger!
Antall ord: 23
Mysticool
Digger Frognerfitter
Digger Frognerfitter
Hide post links |
Du sier noe..Mysticool skrev:Har noen et ekte bilde av jesus da?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2008 01:43
- 16
- Lokalisering: Asker
Helt enig der, vi har ingen...INGEN bevis for at jesus har levd, intet annet enn et navn og 5000000 forskjellige tegninger av en langhåret og skjeggete mann.
Skikkelsen jesus er menneskeskapt, bare religionens måte å skygge over paranormale hendelser og ting mennesker "intelligens" ikke kan forklare..Enkelt og greit
Skikkelsen jesus er menneskeskapt, bare religionens måte å skygge over paranormale hendelser og ting mennesker "intelligens" ikke kan forklare..Enkelt og greit
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2008 11:43
- 16
- Lokalisering: Hvem vet?
- Blitt takket: 1 gang
Alt i denne verden handler ikke om det paranormale! Jorden er ikke nødvendig vis et sted der man sitter dagen lang og driver med "uko". Jeg ble nesten litt sur da jeg leste denne! Og, hvis vi skal være så vrange: de som sier de har snakket med de døde, sier ofte at de døde sa at de har det godt og er i lyset og masse slikt. Jeg får det liksom ikke til å stemme at det ikke har noe med Gud å gjøre...GOA skrev:Helt enig der, vi har ingen...INGEN bevis for at jesus har levd, intet annet enn et navn og 5000000 forskjellige tegninger av en langhåret og skjeggete mann.
For alt handler om TRO og ikke annet. For å få UKO må du tro at det skjer, og for å få til noe må man ikke miste troen på at det hender. Så ikke kom her å prøv og motbevise det, for det skjer ingenting uansett...
Antall ord: 187
Boo...
Hide post links |