Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermin lille historie..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
~Lille Engel~
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Des 2007 18:43
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

min lille historie..

Innlegg av ~Lille Engel~ »

Jeg og venninna mi bodde på hybel sammen en periode for noe når siden, vi hadde det helt fint frem til julen begynte og nærme seg.

En kveld vi satt og så på tv hørte vi mjauing utenfor.. Jeg gikk ut, men ingen katt og se.. Da begynte jeg og lokke etter den og den kom luskende frem fra rundt hushjørnet..
Den var helt fortrolig med en gang og kom rett inn.. vi satte frem noe leverpostei til den og litt vann. Etter den hadde spist gikk den og la seg i stolen.

Kvelden etter begynte egentlig det hele.. Vi hadde det slik at det var ett soverom nede og ett oppe på en hems liksom.. Vel der oppe sov da jeg, men da jeg skulle legge meg den kvelden følte jeg det var noen som var der oppe. Jeg kastet ett fort blikk ut i rommet, men så ingenting.. Bare følte at noen stirra på meg! Jeg klatre ned igjen i stua og la meg på sofaen der istede. Katten kom hoppende opp i fanget mitt og ville kose, men plutselig hoppa den opp, reiste bust og fresa sikkelig i 10sek kanskje. Så roet den seg.

Noen kvelder senere hadde vi fått inn juletre og greier, pynta det ferdig og skulle legge oss for kvelden da vi hører katten frese og "knurre", mot hjørnet der treet sto.. Den hadde gjort dette tidligere også, uten at treet sto der.. Den sto sånn en god stun faktisk før den gikk for og legge seg.
Jeg sov da på sofaen fordi jeg tørte ikke sove på hemsen min, den natten hørte jeg det gikk noen over oppe på rommet mitt og katten freste mot taket.. Jeg reiste til søsteren min om morgenen.

Vi snakket med han som eide huset dagen etter for han bor i samme bygning og trodde kanskje det var han som hadde gått inne på rommet midt på natten, men han sa at han gjorde da ikke sånt. Han hadde trodd det var meg, så han hadde hørt det han også.. Vi spurte også om noe slikt hadde sjedd tidligere, men da blei han bare så unvikende og rar og mumlet noe..

Da kvelden kom igjen ville venninna mi sove der med kjæresten sin, mens jeg valgte og sove hos søsteren min. Den natten hadde venninnen min låst døren, gitt katten mat og lagt seg. Da hun senere sto opp for og tisse, hadde hun gått ut igangen, veldig trøtt vel og bemrke, men da hun åpnet døren til yttergangen hadde hun sett ytterdøren stå på vidt gap og katten sto ute og freste inn!!! Hun vekket kjæresten og sov hos han! Vi flyttet ut etter noen dager!

Det er noe av ekkleste jeg har vært med på.. Håper jeg aldri opplever det igjen! Katten bodde en stund sammen med meg, men vi fikk gitt den bort til slutt. den maste fryktelig.

Men det jeg og venninna mi har tenkt på er om den katten "kom" for og advare oss? Vi hadde aldri sett en før den kvelden.
Antall ord: 538
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Aug 2007 21:06
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

hjelper

Innlegg av miss »

kansje katten var en hjelper, me har mange mulige hjelpere og ikke misforstå men en hjelper trenger ikke være dø, det er fasktisk dyr og menesker som blir født for å bare være hjelpere.
lykke til og det du har opplevd er det en grunn til, selv om det var noe vemeligt det dere opplevde.
men dere har fådt en erfaring videre i livet.
:mozilla_smile:
Sist redigert av miss på 15 Mar 2008 16:40, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 69
ta det med et smil

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: min lille historie..

Innlegg av athene1974 »

[quote="~Lille Engel~"]Det var nok en mening med at katten kom. Dyr er veldig sensitive på energier, så at det var noe er helt sikkert. Kan du kontakte den tidligere husverten din, og spørre om og få høre hva han vet? For det virker jo som om han skjuler noe
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links