Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Braathen87
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2007 19:54
17

Hjemsøkt

Innlegg av Braathen87 »

Jeg bodde før på en gammel gård (alfheim gård langs gamle e-18 i Drammen).

Der bodde jeg fra da jeg var 3 til omtrent 14, i løpet av den tiden opplevde jeg endel uforklarige hendelser.

opplevelse 1:
Jeg så en mannskikkelse, med koksgrå pengenser og dress bukse, men ansikter, og alt av bar hud var veldig slørete.

opplevelse 2:
jeg så den samme skikkelsen, en jeg tror heter Alf Juul, han som bygde gården på 1800-tallet.
Denne gangen gikk den mellom kjøkkenet, jeg hørte lyden av døren til gangen, skritt opp til 2 etasje, og romstering oppe.
En halvtimes tid etterpå skjedde den prossessen omvendt.

Vi har opplevd mange lignende situasjoner, både mor, far og naboene har hørt det.
Det er også steder på gården som jeg alltid har fått ett kaldt gufs over kroppen å følt meg uønsket.
Huset er nå revet, og jeg har hørt rykter om at hun som kjøpte det, ble forsøkt dyttet ned trappen rett før det skulle rives.

Mvh Tommy Bråthen

Lurer også på om noen vet om det finnes en norsk utgave av key of solomon/eller om man får tak i den i norge??
Og Margit Sandemo`s "vi er ikke alene", hadde et eksemplar som mor har rotet bort.
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2008 13:59
16

Innlegg av open_palm »

åhåhå!!!interessant det du har sett=)men det jeg ble gira av var key of salomon,jeg har en medaljong som er en av flere i "seal of salomon" vet du noe om det?? bare funnet franske sider og jeg kan ikke så mange franske ord at det gjør noe
Antall ord: 52
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Braathen87
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Braathen87 »

http://www.sacred-texts.com/grim/kos/index.htm

Der tror jeg mesteparten av "key of solomon" befinner seg, kunne egentlig tenkt meg og ha det på bok, iogmed at det er såpass tungt stoff.

For og være helt ærlig så jeg bare at de brukte boken i en episode av "supernatural", så jeg googla det og fant ut at det kunne være interessant:)

Var forøvrig lur nok til og tegne et av pentagrammene på hånda, så leste jeg at det var tegn for demonbesettelse, vaska det fort bort igjen ja!
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

hehe ja ett lite uhell det..den jeg har fra seal of salomon er visst en lykkeamulett for de som tror på en kjærlighet..takk for linken=)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

hvis du sjekker outland på østbanehallen så er det stooor sjangs for at de har den eller tar den inn til deg
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Wow du har visst opplevd en del ja, spennende da.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Braathen87
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av Braathen87 »

Fant den på bokkilden, lurt å begynne der når man leter etter bøker gitt :P
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
open_palm
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av open_palm »

bra=)
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
athene1974
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2008 19:23
16

Re: Hjemsøkt

Innlegg av athene1974 »

Braathen87 skrev:Jeg bodde før på en gammel gård (alfheim gård langs gamle e-18 i Drammen).

Der bodde jeg fra da jeg var 3 til omtrent 14, i løpet av den tiden opplevde jeg endel uforklarige hendelser.

opplevelse 1:
Jeg så en mannskikkelse, med koksgrå pengenser og dress bukse, men ansikter, og alt av bar hud var veldig slørete.

opplevelse 2:
jeg så den samme skikkelsen, en jeg tror heter Alf Juul, han som bygde gården på 1800-tallet.
Denne gangen gikk den mellom kjøkkenet, jeg hørte lyden av døren til gangen, skritt opp til 2 etasje, og romstering oppe.
En halvtimes tid etterpå skjedde den prossessen omvendt.

Vi har opplevd mange lignende situasjoner, både mor, far og naboene har hørt det.
Det er også steder på gården som jeg alltid har fått ett kaldt gufs over kroppen å følt meg uønsket.
Huset er nå revet, og jeg har hørt rykter om at hun som kjøpte det, ble forsøkt dyttet ned trappen rett før det skulle rives.

Mvh Tommy Bråthen

Lurer også på om noen vet om det finnes en norsk utgave av key of solomon/eller om man får tak i den i norge??
Og Margit Sandemo`s "vi er ikke alene", hadde et eksemplar som mor har rotet bort.
Spennende beretning du hadde og dele med oss, lykke til med jakten på boken :D
Antall ord: 246

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links